13

3.7K 234 37
                                    



Odunların çatırdayan sesleri eşliğinde koltukta oturan ikiliye bakıp çıldırmış gibi önlerinde dikildim. Deren, Uğur'un elini tutunca gözlerimi büyüttüm.

"Aşık oldum kaçtım." Dedi Deren hızlıca.

"Ne aşkı be!?" Dedim dizide olan replik gibi.

"Ne aşkı çıldırtma adamı. Aşık olan kişi bunu mu yapar? Perişan olduk seni bulacağız diye şu halimize bak."

"Kim size bulun dedi? Kaçan memnun."

Sabır çekip ellerimle saçlarımı taradım. "Hadi benim kardeşim'in beyni yok. Kullanıma kapatmış o organı. Sen nasıl uydun?" Dedim Uğur denen herife.

"Ben de aşık oldum."

"Hala aşk diyorlar, Hala aşk diyorlar."

"Sizin aşkınıza sıç-" korkut öksürüp ona bakmamı sağladı. Sinirle gözlerimi yumdum.

"Deren. Sen kaçmamış olsaydın şimdi İstanbul'da olurduk."

"Siz asla o tavuk kümesinden ayrılmayacaktınız."

"Hayır gidiyorduk ama tahmin et kim ortada yoktu? Sen!" Dişlerimin arasından konuşmama devam ettim.

"Babamı öğrendiler kavga ettik. Annemi alıp giderken senin olmadığını fark ettik."

"Ne yani gerçekten gidecek miydik?"

"Evet salak." Göz ucuyla elini tuttuğu adama bakıp elini savurarak bıraktı ayağa kalkıp kolumu tuttu.

"Tamam hadi gidelim!" Az önce aşığım diyen kişiyle bu kişi aynı mıydı? Şokla ona baktım.

"Ne!?" Uğur bağırdığında ona baktım  bu sefer. Çocuğun gözleri dolmuştu. Ağlıyor muydu gerçekten?

"Beni sevdiğini söyledin!"

"Sevdim Uğurcuğum sevmez olur muyum? 24 saatlik süren bir aşk hikayesiydi bizimkisi." Uğur dişlerini sıkıp ona baktı.

"Lan ne aşkı? Siz tanışalı daha 24 saat oldu mu acaba?"

"Evet oldu. Hırsızlar yakalandığı gün karakolda.." diye mırıldandı uğur.

"İlk görüşte aşk?" Dedim alayla. Uğur başını salladı. Deren ise umursamazca koltuğa kendini bıraktı. Zonklayan bacağımla Deren'i kolundun tuttup kaldırdım. Üzerimizde olan bakışlarla kapıyı açıp onu dışarı çıkardım. Korkut peşimizden gelecek iken ona döndüm.

"Sadece bir şey konuşacağım. Bir yere gitmiyorum." Yüzüne kapıyı kapattıp kız kardeşime döndüm.

"Biraz, sadece biraz yardımcı olmaya çalışamadın mı? Babamı o halde gördüğünde hiç mi demedin Anneme destek olayım?"

"Ben yeterince destek-"

"Ne gösterdin Deren? Annemi o halde bırakıp tanımadığın bir adamla kaçtın! En zor anlarımız da yanımızda durman gerekirken yoktun!"

"Sen ne yaptın?" Göğsümden ittirdi.

"Sen ne yaptın, Evde oturmak dışında ne yaptın? Ben yengemlere hizmet ederken sen ne yaptın!?" Bağırıp tekrardan göğsümden ittirdi. Ağıran bacağımla yüzümü buruşturdum.

"Eşit değildik. Çıkış yolum sadece buydu." Sesinin içeriye kadar gittiğinden emindim. Ona ifadesizce baktığımı gördüğünde alayla gülüp içeri girdi. Bense olduğum yerde dikildim. Titreyen dudaklarımı dişlerimle ısırıp Yorgunlukla sırtımı duvara yasladım. İş bulmaya çalışıyordum, hiç bilmediğim bir köyde çıkış yolu bulmaya çalışıyordum ama yeterince uğraşamamıştım. Ellerimle yüzümü kapattım. Sinirden ağlayacak raddeye gelmiştim. Açılan kapı sesini duydum.

CİĞERPARE| GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin