67) Aurora

9 1 0
                                    

It's been a month.

Everything is perfectly chaotic.

Nothing is in place and nothing is right.

My nightmares of my past stopped; replaced by ones from the present.

Full of him.

His voice, his smile, his touch.

Now I can't get to experience them, but in my dreams.

I hate it when I wake up because I know damn well, I won't be having them awake.

What sucks more is that I am the reason we're this fucked up.

I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. I am sorry. - I throw the pen at the wall and I start shaking as the night swallows my tears and misery.


The PromiseWhere stories live. Discover now