14. ADI: AŞK [1. Kitap Finali]

746 117 15
                                    

ilk yayın tarihi: 5 Kasım 2023
düzenlenme yayın tarihi: 28 Eylül 2024

bölüm şarkılarımızı sahne aralarına iliştiriyorum, spotify'da bölüm şarkılarını sıralı olarak derlediğim playlist'ler mevcut

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


bölüm şarkılarımızı sahne aralarına iliştiriyorum, spotify'da bölüm şarkılarını sıralı olarak derlediğim playlist'ler mevcut

spotify hesabımın linki profilimin açıklama kısmında bulunuyor <3

bu bölüme kadar olan şarkılar kt1 adlı playlist içerisinde, 15'ten itibaren kt2 playlistine geçiş yapmalısınız

yıldızı parlatmayı ve yorumları unutmayalım, iyi okumalar 🤍

15. ADI: AŞK



SAKARYA

Yıkıl git karşımdan Merat! diyebileceğim kadar beni hassaslaştıran bir konuydu Blair.

Ama az önce ben ne yapmak zorunda kalmıştım?

2022 Ağustos, 2022 Kasım arası Blair ile aramda ne yaşanmıştı?

Evet. Bunları bir bir, 93'ün sorgu biriminde, Baris Devran Karatlı'nın önünde anlatmak zorunda kalmıştım.

Damien'ın yüzünü gördükten sonra Avrupa'ya kaçmıştım. Avrupa'da birkaç tehlikeli deneyimin ardından karşıma çıkan ilk kişiydi Blair.

Avusturya'da tanıştım onunla. Başlarda normal biri gibi görünmüştü bana. Tabii sezgilerim olduğu için ben onda bir farklılık seziyordum ama yine de pek söz etmedim.

Çünkü, bana karşı olan hislerini hissedebiliyordum. Yanıma her geldiğinde bana karşı olan hisleri dolayısıyla yükselen enerjisi bana onunla hiçbir sorun yaşamayacağımı fısıldıyordu.

Hatta o zamanlar, sezgilerimin, babamın eğitiminden sonra çok iyi olduğunu düşünüyordum ama bugünkü halime bakıyorum da, sezgilerim o kadar da güçlü değilmiş.

Şimdilerde, sezgilerim açısından çok iyi olduğumu hissediyorum. Dimitri, her ne kadar hâlâ daha çok yetersiz olduğumu söylese de.

Herneyse. Blair konusuna dönecek olursak; bana ihanet edeceğini asla düşünmeyeceğim bir yoğunlukta hissettiği bana karşı duyguları her gün algılarken, hayatımda ilk defa hiç bu kadar aptal hissetmemiştim kendimi. Kandırılmış hissetmiştim, sezgilerim tarafından.

Beni kandıran Blair değildi. Beni kandıran, hayatta sadece sezgilerime güvenmem gerektiğini bana öğreten babamdı.

Oysa ki insanlar karşıdakine ne kadar büyük şeyler hissetse bile ihanet edebilirdi ki. O ihanet, duygularla değil, insanla alakalı bir durumdu. Aşkını ölçüp bir insanın yapabileceklerini tahmin edemezdik. Bunu ise, en acı yoldan öğrendim.

KUTSAL TÜRAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin