54. Bölüm Uzun Süre

443 48 8
                                    

Visal'in gelmesi ile tim de bir sessizlik oluştu. O anlatasıya kadar hiç bir şey sormuycaktım . Asena ve Güven ne yapacaktı , peki ya Mert . Kafamda bir sürü soru işareti vardı ama şuan bunları kenara bırakmam gerekti .

Uçakta incegimiz yeri belirlemeye çalışıyorduk , Visal sesini bile çıkarmıyordu .

-Komutanım geçen pusuya düştüğüm bir yer vardı , alan temizlenmiştir çoktan, oraya konumlanabiliriz .
- Hatırladım duymuştum Güven amcam yardımcı olmuş , o yer demi
Dedi Agâh abi
Güven aklıma gelince ,kederli bir gülümseme taktım yüzüme .

- Doğrudur komutanım , Şiarı gönderdi hatta .
Dedim Şiar ile kaçışımızı hatırlayınca , gülümsemem genişledi.

-Komutanım düğün ne zaman
dedi İkra sevecen bir şekilde.
- Yakındır
Dedi Bülent abi de
-inşallah diyelim de , sizin ne ara haberiniz oldu da.
Dedim sona doğru Dursun abi tonlamamla.

Arkadan bir öksürük sesi geldi ve oha bu kişi Lal di . Lal mi söylemiş .
-Yok artık Lal
-Komutanım yanlışlıkla oldu
Dedi kafasını eğerek
-Tamam güzelim , sorun yok ailemden bir şey saklamam .
Dedim Lale bakarak , gözüm yanlışlıkla Visale kaydı .

Çok üzgün bakıyordu ama umursamak istemedim .
-Komutanım bir şey sorucam
Dedi çaylak
-Sor bakalım
dedi Agâh abi

- Görevden döndükten sonra , Allah izin verirse mağlum bu görevden sonra herkes kendi görev yerlerine dönücek ya , dönmeden acaba bir mangal partisi mi yapsak . Güven abiler , enişte bey , Yavuz abigil , bir de sizin ailenizin gençleri ile , bir piknik mi düzenlesek .

-Benim için uygundur aslanım, senin için abicim .
Dedi Agâh abi bana bakarak
-Abilerimle bir konuşayım
Dedim nedensizce mutlu olmuştum .
-Abilerinle mi
Diye bir ses geldi Visal'den

-Neyse bakalım sonra bizbize olduğumuzda konuşuruz
Dedim .
Bu dediğim benim bile canımı yakmıştı ama canım çok yanıyordu ve onun da canı yansın istedim .
Visal bunu duyunca önüne döndü ve elleri ile oynamaya başladı.

-Mehir Üsteğmenim
Dedi pilot m' yi uzatarak
-Efendim Mete
dedim bıkkınlıkla aynı yıl okula gitmiştik ve ondan önce bitirmiştim ama havacı olduğu için onlar bizden daha erken rütbe atladıkları için iki hafta önce , yüzbaşı olmuştu .

-Ne dedin üsteğmenim
Dedi Mete neşeli bir şekilde
-efendim yüzbaşım
Dedim bıkkınlıkla
-Biz rakı balığı ne zaman yapıyoruz , Yavuz söz vermişti.
-Bilmiyorum Mete ayarlarız bir gün olur mu
Dedim Mete anladığını belli etmek için kafasını salladı ve önüne döndü

10 dakka sonra
-Geldik komutanım
Dedi Agâh abiye

-Eywallah Mete
Dedi Agâh abi
Hepimiz sırayla iniyorduk , ben inmeden Meteye dönüp
-Haydi kendine iyi bak , dikkatli git .
Dedim oda eywallah deyip uzaklaştı.

Severdim Meteyi , benim egittim askeri Emini evine almıştı ve halen de birlikte kalıyorlardı ama gıcık biriydi .

-Komutanım
Dedi Lal
Agâh abi
-Söyle Ketum
Dedi
Bundan sonra gerçek isimler yoktu , buradan sonra gerçek kimliğimiz yoktu .

-Komutanım Alev komutanın esir düştüğü yer az ileride bir mağara ama mağaranın altında bir mahsen var . Burada eşyalarımızı güvenli bir şekilde saklayabiliriz .

-aferin Ketum güzel fikir .
- Lakablarınız ne
Dedi Visal bana bakarak ama ben ona bakamıyordum , karşımda duran ve sırtımdan bıçaklandığım yere dalmıştım.
Abimin gazi olduğu o yere .

-Anka ben komutanım
Dedi Bülent abi ama sopsoğuk bir sesle.
-Sela ben de komutanım
Dedi İkra
Lal söyleme gereksinimin de bile bulunmadı , zaten az önce Agâh abi söylemişti .
-Ben de garip komutanım
Dedi Çağrı lakabının nerden geldiğini , biz bilirdik . Nişanlısını hain bir pusuda kaybetmişti, Şeyda bir polisti . Şehit Seyda Yıldız.

Güvenli Bölge  /Mehir Belgin Doğu'danHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin