39. Bölüm Kalp Atışı

960 73 8
                                    

-Burda toplanmamızın nedeni , bana ve aileme , ailemin değerli bir üyesi olan sevgili torunum Mehire , ha bide bugün burdaki konuklarıma ,yapılan bir tehditti.

-Nasıl yani
Dedi İkra sessizce .
-İkra
Dedim uyarı ile şuan şaşkınlıktan ölücek gibiydi , korku vardı gözlerinde , şehitlik kelimesini tabiki de hepimiz benimsemiştik ama eski timde ki, ikinci komutan gibi ailemin önünde  ölebilirdim . Onun gibi olabileceğimden korkmuştu.

-Bugün , bize bir paketle gönderilen bomba , bir gün göt- 
-Öhm baba çocuklar var
Yandan anneme bir bakış attı dedem ve devam etti
- yani demem o ki güneş görmeyen yerlerinizde , o itlerin birer imzasını taşımak istemiyorsanız , sağınıza- solunuza dikkat edin . Sonra komutanım ben bir yerlerimde fazlalık hissediyorum, diye gelmeyin bana .

-Allahtan çocuklar var dedim , ekstra detay veriyo , tövbe estağfurullah
Dedi annem ve dedeme kınayıcı bakışlar attı .

Dedemin dediğini son derece haklı bulup
- Turan komutanın  dediği şey ;Götünüzü kollamak için hızlı harekete geçin , yoksa vakit çok geç olabilir . Sonuç olarak bomba o dağa taşa oturmaktan düzleşen , fazlalığınızı varya , ha işte onları teröristler seve seve eksiltir, tabi götleri yerse . Anlaşıldı mı Ölüm Timi .
Dedim şimdi Turan timi deyip  Agâh abiyi çiğnemek istemiyordum .

-siz anladınız mı , Mehir komutanınızı açıkça anlattı aslında dimi Turan timi
Dedi Agâh abi yandan annemi göstererek , ne be O dedemi uyardı beni değil ki .

-Dedesini sustururum torunu konuşur , Allah bilir Mehiri sustursam , güzel torunum Asenam da bunları der gibi geliyor ya , hadi hayırlısı .
Dedi annem kahırlana kahırlana .

-Ne münasebet Anneanne , ben kötü sözden falan hiç haz etmem .
-Allahım laflara bak büyümüşte küçülmüş sanki , şimdi bu yıllardır yanımızda olan fıstık , benim yiğenim  , ve ailenin küçük torunu mu ,yerim ki,
ben bunu .
Dedi Yanındaki Asena'nın omzuna elini atıp, kendine çekerek .
-Aman az ye , elin şerefsizi bile hayran bana
Dedi Asena saçını arkaya doğru atarak .

-kim lan o puşt .
Dedi Yavuz bianda
Annem bunun üstüne , sağ kroşe yemiş gibi yada dur bu tabir uymadı , sırtından vurulmuş gibi , yavaşça abime döndü .

-Sen de mi oğlum , sen bari çocukların yanında etme , yazık valla ya . Üzülüyorum ben artık , küfür hiç bir şeyin çözümü değil .
Dedi
Karşıdan Bejna abla , Güvenin annesi
- Ne kadar da inanarak boş konuşuyor görüyor musun
Dedi Devine , annemi göstererek .

-Bejnacım , elimden bir kaza çıkmaz benim ama olaki oldu ,sen dikkat et ozaman  tamam mı .
- Çocukları uyarıyor ama kendisi tehdit etmekten vazgeçmiyor .
- Kötü söz mü söyledim , beynine oksijen gidiyor mu senin  , hayır nerden geliyor bu tek bildiğini okumak , gelişmeyen canlı olduğun için mi dicem , tek hücreli canlılara ayıp olucak.

-Anne sen kötü söz etmeyi sadece küfür olarak biliyor olabilir misin çünkü iki saattir hakaret ediyorsun .
-sen sus ergen
Dedi annem , velet ergene bakarak .

-Neyse ortam fazla gerilmesin , sizi de içeri alalım biz de şu paketi ve havuzu inceleyelim, bomba özel yapım olabilir veya pakette bir parmak izi olabilir .

Dedi Agâh abi ama bomba derken yutkunma isteği geldi .
Herşey çok değişikti , yeni şehit verdim ve az kalsın az önce kendimde şehit olabilirdim . Yani eski Turan timin deki gibi ailemin önünde ölebilirdim.

-tamam oğluşum biz boşaltalım burayı
Dedi Bejna abla .
-hadi dünür .
Dedi Bejna abla sonra durup
-aay Allah söyletti .
Dedi beni göstererek anneme
Annem  göz kırpıp Arafı gösterip.
-aamann Allah söyletmiştir, boşver gel geçelim içeri .
Diyip kol kola içeri girdiler .

-Bunlar az önce kavga etmediler mi
Dedi yanımdaki işsiz .
- Kadınların işini kestiremezsin
Dedim Şiara omuz atarak .
- Dostum ben sana dedim dimi Araf  ile sen olursun diye , bak anneler bile onayladı.
Dedi kolunu omzuma atarak
- valla haklısın , çocuğun tipi de iyi .
-eee ne diyosun bu işe
-Bana bakmaz , o kadar erkeğin içindeyim .
Dedim
- saçmalama saygı duyar , yapıyım mi aranızı.
-Yap ama benim istekli olduğunu belli etme
-tamam o iş bende .

Böyle bir şey demeyi bende beklemiyordum ama ne biliyim her şey zaten ters gidiyordu .
-Mutlu olmak senin de hakkın, aklında ki soru işaretlerini gönder uzaklara .
-Hayatım alt üst oldu .
-Nerden biliyorsun altının ,üstünden güzel olmadığını.

Bu dediğini mantıklı bulup ,
-tamam hadi sende git içeri .
Dedim
Bana kafa sallayıp oda ailenin geri kalanı ile içeriye girdi.

-İlk olarak tam olarak notu araştıralım, daha sonra kamera kayıtlarına bakalım .
Her hangi bir kargo getirmiş olabilir ve bir şekilde işin içinden çıkabilirler buyuzden önceden tedbirimizi alarak kamera kayıtlarından adamı bulup araştıralım . Arkasında muhtemelen daha büyük bir isim çıkabilir.
Dedi Agâh abi

-Mehir düşündüğün biri veya bu olay hakkında bir fikrin var mı .
- şimdilik tek düşüncem, kameralardan baksak da , elde edilecek bir bilgi  bulamayabiliriz ,diye düşünüyorum.

-peki daha önce, böyle bir tehdit aldın mı
-evet ama o tehditleri geri çevirdim.
-en büyük düşmanının kim .
Dedi Yavuz
- bir sürü var ama daha taze canını yaktığım , Semih ve o hain kardeşi var .
-evet ama o hain gebermiş.
Dedi İkra

Bu gerçekle yüzleşmek istememiştim ama Şiar o gün ordan beni
kurtarırken cenazeleri var demişti ve ben çok yorgun olduğum için  sormamıştım. Hem mental olarak hemde fiziksel olarak yorgundum , hatırladığım geçmişim nefes almamı bile zorlaştırıyordu .

-biz yine de geniş bir liste hazırlayalım
dedi Meriç
-Haklısın
Dedim sonradan Agâh abiye bakarak söz hakkı istedim
Ne istediğimi anlayarak , beni onaylamak amaçlı  kafasını aşağı yukarı salladı .

-Ne olursa olsun birbirimizden kopmadan ,her daim haberleşicez . Bazılarımız kameradaki adamı araştırsın, diğerleri Semihi araştırsın bu şekilde iki ekip olarak devam edelim .
Ama karışık bir ekip olarak , bir diğer ekip ise evin içindeki üyeleri tek tek evlerine bırakıp geri buraya dönücek  ve  tuzak kurucaz .
Dedim

-Üç ekibin başına bir rütbeli ekleyelim .
Mehir Beyoğlu ailesini evlerine sen bırak. Daha sonra o ailenin evinin güvenliğinden de, sen sorumlu ol kameralar ve güvenliklerden emin olduktan sonra gel . Yanına iki kişi al .
Dedi Agâh abi

-Ardından kameraları ve orda görünen kişiyi bulma görevi Furkan sende . İkra, Bülenti ve Rüzgarı  yanına al birlikte halledin   . Ben size güveniyorum
dedim
- abi sen de bizim evin güvenliği için buraya güvenlik ekibini ayarlar mısın .
-Emriniz olur komutanım
Dedi ona gülümseyip .Agâh abiyi dinledim.

-Sen de Dursun abiyi , iki çaylağı al .
Dedim
-Mehir sen yanına iki kişi al demedim mi
-Tamam işte Lali ve Demirkanı alıcam .
-Demirkan ne alaka
Dedi  Furkan
-Turan komutanın eski öğrencisi , ona da güvenebiliriz, hem sadece bırakıp gelicez bir sorun olmaz .

-sen bilirsin Mehir
Dedi Agâh abi
İçeride kurbanlık dana gibi bekleyen ailemin yanına doğru adımladım, gözüme ilk Araf takıldı Şiarla bir şeyler konuşuyordu , aklıma gelen şeyle durdum ,daha sonra en dik ,kendimden emin halimle ,içeriye girdim .

-Beyoğlu ailesi size verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz , sizi evinize bırakıp , ne olur olmaz diye evinizin çevresine koruma bırakıcam.
Sizi ben bırakıcam, bildiğim üzere halen aynı konakta, birlikte kalıyorsunuz doğrudur değil mi . Araf bey siz yeni geldiniz , siz de mi konakta kalıyorsunuz.

-Sizin için şimdilik orda kalabiliriz . Başka bir yerde yaşadığımızı söylesem eminim oraya da ayrı emek harcarsınız , bu yüzden ben sizi zor durumda  bırakmıyım .
Dedi Araf düşünceli bir şekilde.

-çok teşekkürler , çıkalım mı ozaman Beyoğlu ailesi .
-tamam kızım
Dedi Bejna abla

Hepimiz hazırlanarak arabaların olduğu yere doğru  ilerledik.
Tam Araf arabasına doğru ilerlerken, onu tam göğsünden tutup durdurdum .
-bekle
Dedim

Elimin altında atan şey ,çok hızlı atıyordu. O şey bir kalpti biliyrodum ve bu kalp Arafındı ama ani hareket yaptığım için korktuğunu düşünüyordum. Elimi tutarak yavaşça elimi aşağı indirdi .
-tamam , bekliyorum
Dedi Araf derin bir sesle

Güvenli Bölge  /Mehir Belgin Doğu'danHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin