Bugün-neden olduğunu bilmiyorum-saat 5 gibi uyandım. Hava çok güzeldi, hem karanlık hem ferah. Galiba gece yağmur yağmıştı. Tertemiz deniz havasını balkona çıkıp içime çektim. Kendimi harika hissediyordum. Aslında hep kendini mutlu hisseden kişileri kıskanırdım. Açıkçası beni mutsuz edecek olsa bile küçücük şeyler bile hayatıma rahatlıkla girer. Bu konularda takıntılarım var. Balkondan evlerin balkonlarina da bir göz gezdirdim. Çoğu balkon boştu ama bazılarında, oturan insanlar, uyuyan köpekler, benim gibi etrafı inceleyen insanlar, denize bakıp hayal kuranlar...vee en çok dikkatimi çeken ise, balkonda aletleri ile spor yapan bir çocuktu. Bu çocuğu tanıyordum, sürekli havuzda görüyordum, çok yüzüyor. Demek ki vücudu spor yaptığı için bu kadar iyiymiş. Bir arkadaş grubu var ve rep yapıyor. Çok popüler olduğu için tanıyorum. Hiç bir diyalog kurmadik-kuramayız da zaten. Benim yüzüme bile bakmıyor, varlığımdan haberi yok. Zayıf ama kaslı. Sarışın, mavi gözlü. Onu görünce, gözünü almak çok zor oluyor. Bunu iyi biliyorum. Maalesef. Binalarımız karşılıklı. Onun balkonu bizimkinin tam da karşısında. Hâlâ spor yapıyordu. İhtiyacı yoktu. Beni fark etmesini istemiyordum. Bu nedenle içeri girdim. Yatağa uzandım ve uyumaya çalıştım-ki maalesef bu pek işe yaramadı. Ben de kulaklığımı takıp, en sevdiğim şarkılardan biri olan 'Roller Coaster' ı açtım ve yorganın altına girdim. 6 kez üst üste dinledikten sonra 'Show you' yu açtım. Zaman geçmiyordu. Ben de hayal kurmaya başladım ve uyumuşum. Kalktığımda saat 9 du. Sabah havuzuna yetişememiştik. Acaba Kutup havuza inecek miydi? Umursamamaya çalıştım ve öğle havuzuna girmeye karar verdik.
***
Havuza kahvaltı, giyinme ve geç uyanma faslı yüzünden yetişememiştik. Kahvaltı ettikten sonra odada oturduk. Kuzenciklerim telefonla ilgileniyorlardı.Havuzun kapanmasına da yarim saat kalmıştı. İnmeye değmez. Acaba Kutup sabah havuzuna girmiş miydi? Ya da öğle havuzuna girecek miydi? En iyisi ona mesaj atmak. Tabii numarası var.Gönderilen: Kutup
Havuza indin mi?
Gönderen: Kutup
Evet ama sizi göremedim.
Gönderilen: Kutup
Inmedik çünkü.:(
Gönderen: Kutup
Öğle havuzuna birlikte inebiliriz. İşiniz yoksa.
Gönderilen: Kutup
Yo hayır. İşimiz yok. Sen bizi almaya gelir misin? Yani istersen?
Gönderen: Kutup
Saat kaçta alayım?
Gönderilen: Kutup
10 dakika sonra.
Gönderen: Kutup
Ne? Aklını mı kaçırdın sen?
Yani hemen gelmesini istiyordum. Vee boom! Rezil oldum. Ben de birsey düşünmeye çalıştım.
-Çocuklar benimle annemin yanına gelir misiniz?
-Neden Dolu?
-Öğrenirsiniz.
Kafalarını salladılar. Arkamdan ağır ağır yürüdüler.
* * *
"Annemm""Efendim Dolunay?"
"Hani bizim bi' Kutup isimli arkadaşımız vardı ya" O ikisi arkamdan şaşkın şaşkın bakıyorlardı. Görmüyordum ama hissediyordum.
"Evet tatlım vardı. Ne olmuş ona?"
"Hiçbi şey. Hiçbir şey olmadı sadece ben senden birsey için izin isteyecektim."
"Ahh, Dolunay! Yine mi izin? İste bakalım. "
"Biz o arkadaşımla öğle havuzuna ineceğiz. O bizi alacak evden. Ben de diyorum ki, o 1-2 saat erken gelsin, hem bizim evde vakit geçiririz hem de sen onu tanımış olursun. Iyi biri mi? Güvenilir mi? Kötü mü? Kızının kötü kişilerle arkadaşlık kurmasını istemezsin öyle değil mi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü
Teen FictionBu bir yaz hikayesi, yazın tanışan iki kişi. Garip ama gerçek. Sadece uyumlu. Sadece masum. Sadece kuvvetli. Sadecelerle dolu ama hiç de sade olamayan karışık bir şey. - - - İçinde THE FOOO ve MAGCON grubuna ait kişiler bulunuyor. (The Fooo'dan--2...