DUYURUU 3
Çok fazla duyuru oldu farkındayım ama ben size oy verin yorum yapın demiyorum. Bu kitap hakkında önemli bilgileri yazıyorum. Öncelikle; okuduğunuz, yorum yaptığınız ve oy verdiğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim. Geçen gün kitabımı baştan sona okudum ve 4-5 tane yanlış kelime yazdığımı gördüm. Gerçekten çok özür dilerim. Ama anlamışsınızdır. Bu kelime olayının nedeni de; telefonumdaki öngörücü -,- cidden özür dilerim, öngörücü bana çok yardımcı oluyor. Ama 'doğru' kelimesini 'doğdu' yapmış ya. Eğer bu gibi hatalarım varsa lütfen yorumlarda belirtin. 3. Konumuz ise, kitabın kapağı. Umarım beğenmişsinizdir. ugly_duckling38 teşekkür ederim. Son konumuz da karakterler. Şu anki okuduğunuz bölümde tüm karakterler var. Gözümüz aydın. Umarım kitabın kapağında Omar Rudberg dışında sevdiği bir karakteri görüp, kitabı okumaya başlayan ve aslında o karakterin 22. Bölümde olduğunu gören okuyucu, lütfen kızma :D
Sabah olmuş. Benim Kutup'un evinde ne işim var? Düne dair hatırladığım tek şey, Kutup'un kokusuyla gözlerimin yavaşça kapandığıydı. Off yine ben onun omzunda uyudum. Bu bana film izlediğimiz ve şişe çevirmece oynadığımız günü hatırlattı. Umarım yine onun yanağından öpüp, sımsıkı sarıp bırakmamak istememişimdir. Bu düşünce benim heyecanımı yok etmedi. Hâlâ dün yaşadıklarım dolayısıyla mutluyum. Bu sefer ben Kutup'un odasında değil, yatak odasındaydım. Telaşla telefonumu aramaya başladım, odanın içinde dönüp dolaşırken, gözüm aynanın yanındaki prize takıldı. Telefonumu şarja takmıştı. Aferin zeki meteor! Buraya nasıl geldiğimi bilmediğim için ve acayip merak ettiğim için, Buse 'ye mesaj atmakla yetindim.
Gönderilen: Kıvırcığımmm
Neden buradayım ben?
Yatakta 5 dakika kıvrındıktan sonra mesaj geldi.
Gönderen: Kıvırcığımmm
Valla kuzenciğim benim tek bildiklerim şu, biz cidden bayağı eğlendik ve cidden bayağı geç geldik. Galiba saat 2'de. Biz siteye girdiğimizde teyzem Kutup'u aradı ve galiba teyzem senin bir sakıncası yoksa onlarda kalmanı söylemiş.
Gönderilen: Kıvırcığımmm
Yok artık, saat 2 mi?!? Neyse bunu cidden annem mi söylemiş? Tamam sağol Kutup uyanınca ben ona sorarım Buse.
Gönderen: Kıvırcığımmm
Kuzen, bence siz hazır evde teksiniz, değerlendir. Ha bu arada dün ve bugün yaşadıklarınızı en ince ayrıntısına kadar istiyorum.
Gönderilen: Kıvırcığımmm
Tamam herseyi en ince detayına kadar anlatırım da, sen dayak istiyorsun herhalde.
Gönderen: Kıvırcığımmm
Tamam, tamam. Gelince konuşuruz. Öptüm.
Gönderilen: Kıvırcığımmm
Bende.
Bu olanlara inanamıyorum. Eve nasıl geldiğimi bile hatırlamıyorum ve ayrıca annem nasıl izin verdi ki?
Sessiz adımlarla Kutup'un odasına doğru yürüdüm ve kafamı kapıdan uzattım. Çok tatlı görünüyordu. Yatakta kitap okuyordu. Belini yastığa dayamış ve bembeyaz örtüyü karnına kadar çekmişti. Her ne kadar vücudunun yarısını örtü kaplamış olsa da, örtüsü gibi bembeyaz olan yarım kollu dar tişörtü, onun yaşına göre yeten hatta artan kas ve baklavalarını ortaya çıkarmıştı. Saçları dağınıktı ve bu hali daha da tatlı olmasını sağlıyordu. Kitabını da karnına yerleştirmiş elleri iki kapaktaydı. Ben odasına girince kafası dışında hiçbir yeri hareket etmedi. Kafasını bana doğru çevirmişti ve çekik gözleri karşı konulmaz derecede harikaydı. Parıl parıl parlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü
Teen FictionBu bir yaz hikayesi, yazın tanışan iki kişi. Garip ama gerçek. Sadece uyumlu. Sadece masum. Sadece kuvvetli. Sadecelerle dolu ama hiç de sade olamayan karışık bir şey. - - - İçinde THE FOOO ve MAGCON grubuna ait kişiler bulunuyor. (The Fooo'dan--2...