Minęło pięć lat od dnia, w którym Ayme i Pola wprowadziły się do Jamesa. Ich życie zmieniło się w niezapomnianą podróż, pełną radości, miłości i nieoczekiwanych wyzwań. Dzień za dniem, zbudowali wspólny świat, który stał się ich ostoją.
Dziś Ayme siedziała w kuchni, pijąc poranną kawę, podczas gdy Pola, mająca teraz jedenaście lat, szykowała się do szkoły. Wszędzie wokół unosił się zapach świeżego pieczywa, które James piekł w piekarniku. To stało się ich porannym rytuałem – Ayme uwielbiała obserwować, jak James z pasją przygotowuje śniadania, a Pola biegała między nimi, rozbawiając ich swoimi dowcipami.
– Mamo, czy mogę zabrać ze sobą to ciastko na drugie śniadanie? – zapytała Pola, z pełnymi radości oczami.
– Oczywiście, kochanie! Ale pamiętaj, żeby nie zapomnieć o zdrowych przekąskach, – odpowiedziała Ayme, śmiejąc się.
Ich życie toczyło się w harmonii, ale nie obywało się bez wyzwań. Pola zaczęła wkraczać w okres dojrzewania, co czasami prowadziło do spięć między nią a rodzicami. Ayme i James starali się być cierpliwi i otwarci na rozmowy, co pozwalało im na utrzymanie bliskiej więzi.
Jednak te drobne trudności były tylko przystankami na drodze do większego zrozumienia. Wspólnie uczyli się, jak być lepszą rodziną, która potrafi rozmawiać o emocjach i potrzebach.
Pewnego wieczoru, po kolacji, cała trójka usiadła na kanapie, aby obejrzeć ulubiony film. W powietrzu czuć było atmosferę ciepła i bezpieczeństwa. Kiedy film dobiegł końca, Pola podniosła temat, który od dłuższego czasu krążył w jej głowie.
– Mamo, Tato, a co myślicie o wakacjach? Chciałabym pojechać gdzieś razem, – zapytała, jej oczy błyszczały z podekscytowania.
James spojrzał na Ayme, a ona skinęła głową, wiedząc, że to będzie doskonała okazja, aby spędzić więcej czasu razem.
– To świetny pomysł, Poli! Dokąd chciałabyś pojechać?
– Może nad morze? Albo w góry? – zaproponowała z entuzjazmem.
– Zróbmy małą ankietę! Każdy z nas napisze swoje marzenia, a potem wybierzemy najlepszy cel podróży! – zaproponowała Ayme, czując, jak entuzjazm Poli udziela się także jej i Jamesowi.
Z każdym dniem, spędzonym razem, Ayme i James czuli, jak ich związek się umacnia. Po wielu latach zbudowali silną relację, opartą na zaufaniu i wsparciu. Razem przeszli przez wzloty i upadki, co sprawiło, że ich miłość stała się jeszcze głębsza.
Każda nowa przygoda była dla nich kolejnym krokiem w odkrywaniu siebie i swoich pragnień. Czasami wyjeżdżali tylko we dwoje, aby odnaleźć chwilę intymności, a czasami tworzyli niezapomniane wspomnienia jako cała rodzina.
Po zakończeniu kolejnego dnia, gdy Pola poszła spać, Ayme i James usiedli na tarasie, delektując się ciszą i pięknem nocy. Światło lampionów oświetlało ich twarze, a ciepły wiatr owiewał ich ciała.
– Pamiętasz, kiedy się poznaliśmy? – zapytał James, z uśmiechem na ustach.
Ayme zaśmiała się, przypominając sobie te czasy. – Tak, pamiętam. To było tak dawno temu, a teraz czuję, że wszystko ma sens.
– Cieszę się, że zdecydowałaś się na tę przygodę. Jesteś dla mnie wszystkim, – odpowiedział James, a jego ręka znalazła się na jej dłoni.
– I ty jesteś moim największym skarbem, – odpowiedziała Ayme, czując ciepło, które ją otaczało.
W miarę jak wspólnie obserwowali nocne niebo, Ayme myślała o drodze, którą przeszli. Od niepewnych początków, przez trudności, aż do chwili, w której stali się silną rodziną. Czuła, że każdy moment, każda emocja miały swoje znaczenie.
I choć życie przynosiło wyzwania, ich miłość była fundamentem, na którym budowali swoją przyszłość. Byli gotowi na nowe przygody, które miały przyjść, a Ayme miała wrażenie, że najlepsze dopiero przed nimi.
Patrząc w przyszłość, Ayme, James i Pola wiedzieli, że ich historia to nie tylko opowieść o miłości, ale także o rodzinie, przyjaźni i nieustannej gotowości do stawiania czoła nowym wyzwaniom. Ich życie było pełne barw, a każdy dzień był okazją do tworzenia kolejnych wspomnień, które na zawsze pozostaną w ich sercach.
Mamy to! Jak wam się książka podobała? Dajcie znać w komentarzu jeszcze będą dwa dodatki przewidziane do niej a już teraz zapraszam was do mojej nowej książki , na dniach się pojawi na profilu. Do następnego
CZYTASZ
Miłość w kroplach deszczu
RomanceOna-samotna matka czteroletniej dziewczynki, potrzebująca pomocy, ledwo wiążącą koniec z końcem. On- właściciel firmy , milioner, kobiety lgną do niego, jak pszczoły do miodu, nigdy nie szukał miłości aż do pewnego momentu. Czy spotkanie i pomoc n...