2 k!

21 4 2
                                    

Ludziska... Stało się... Mamy 2 k oczek na Antybohaterce! Oraz 1.1 k na Talksach z jej świata!


Kochani, chcę wam znowu bardzo, ale to bardzo podziękować za to kolejne (małe, ale) osiągnięcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kochani, chcę wam znowu bardzo, ale to bardzo podziękować za to kolejne (małe, ale) osiągnięcie. I mimo, że teraz nie będę w stanie zrobić rysunku i trzech rzeczy tylko o świecie Anti-hero jak poprzednio, to nie znaczy, że nic nie zrobię. Nietoperki, poprosiłam was o wybranie jednej postaci, padło na Jess.

Jess: Nie zamierzam brać w tym udziału!

Belka: Za coś ci tu płacę

Więc to Jess dołączy do naszego trio: Uzi, Nata oraz Vy w niespodziance. A także na prośbę moich znajomych i z okazji zbliżającego się Halloween... Ponownie spotkacie się z rodzeństwem Lastprey z Oneshota "O ja, Pi!" na moim profilu w kolejnym oneshocie, tym razem o tytule "Strachy, zjawy i... roboty?". A także dołączą do nas do świętowania. Zdecydowałam również by...Postacie z mojego Human Au zapoznały się z oryginalnymi postaciami + jedna moja OC. Jakbym już nie musiała naprawiać scenerii pięć razy dziennie -_-... Ale czego się nie robi dla czytelników. Spodziewajcie się także nowego rodziału histori dzisiaj o 16:00.

Więc plany wyglądają mniej więcej tak:


1. Rozdział


2. Spotkanie postaci z mojego human AU z oryginalnymi


3. One-shot "Strachy, zjawy i... roboty?"


4. Nispodzianka!!!


Wyczekujcie, nietoperki! pora uczcić nowy tysiąc! Papa!


Antybohaterka // Murder Drones Human AU Anti-heroOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz