1 dalis.

3.1K 111 12
                                    

1 dalis:
Saulės spinduliai glostė mano veidą, suraukiau nosį.
-GODEN MORGEN GUTEN MORGEN!!!!! Nesiraukyk čia! Pabudome ir keliames!!!! -šaukė drauge Eli.
-Gerai gerai, tik nešauk, nes kaimynai kaimo paliciją iškvies.-Nusijuokiau besisėsdama. Pasitryniau akis is nusirąžiau(nezinau ar gerai parasiau :D).
-Tai? Kiek dabar valandų?-Bežiovaudama paklausiau savo geriausios draugės.
-Dabar?... Amm.. -Pažiūrėjo į laikrodį telefone.- Dabar po 7:18
-Ką? Rimtai Eli? Po 7:18? Tu gal proto neturi? Aš dar miegot noriu. Labanakt...-suburbėjau atsiguldama atgal į lovą.
-Ne.... Nu prašau... Man nuobodu...-Ji judino mano petį.-Einam į shop?-Pakėlė antakį.
-O tu mane pažįsti-Nusijuokiau ir iššokau iš lovos. Padariau visą rutiną ir grįžau pas Eli. Ji sedėjo ant žemės sukrižiavus kojas ir laikė mano telą.
-Am.... Ką čia darai?-Paklausiau pritupdama šalia jos.
-Žiūriu tavo fb, čia kažkoks bernas nori tave pakviesti į draugus. Priimti?-Pažvelgę man į akis.
-Aha, gali.-šyptelėjau-Nu varom?
-Yaaaa!!! Palauk, apsidėsiu batus.-Nubėgo Elizabeth.
Nulipau žemyn.
-Labas rytas pone Grey -Šyptelėjau
-Labas rytas. Kue einat?-Pasiteiravo Eli mama.
-Nu mam...-Eli zyzė.
-Ką? Aš tik paklausiau-nusijuokė ji.-norit valgyt?
-Ačiū ne. -Šyptelėjau.
-Gerai mes einam. Grįšim vakare.Iki mam!! -Surėkė Eli ir mes pajudėjom į miestą.

Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now