-Ką?-Sutrikęs paklausė Tyler.
-Nieko. Ar ne taip Ashton?-Pasakiau piktu balsu ir pažvelgiau į jį.
-A, jo jo. Nieko. Ok Eli sakė pasakyt kad važiuojam visi greitai baldų nusipirkt.-Pasakė ir išėjo.
Tyler atsisuko į mane.
-Eisi?-Paklausė ir jau ėjo link durų.
-Nežinau. Gal liksiu, viską sutvarkysiu, greičiau bus.-Pasakiau ir patrūkčiojau pečiais.
-Ir aš tada liksiu.-Pasakė ir šyptelėjo man.
Nusišypsojau ir padėjusi rūbą į spintą išėjau iš kambario.
-Elii.-Sušukau ir inai nugriuvo besidėdama batus.
-Nusmurgelė.-Pasakiau ir Michael pradėjo juoktis.
-Ką?-Paklausė jau atsistojus durnė.
-Aš nevažiuoju ok? Išplausiu visur, paruošiu vietas baldam. Kapyš?-Padariau keista rankos judesiuką.
-Kapyš kapyš. Ok Tyler varooom!-Suklykė padrūškė ir Devan uždengė jai burną.
-Nerėkauk, nepamiršk kad bute gyveni.-Pasakė ir inai apsimetė kad susimąstė.
-Aha, ok ok. Tylerysimoo!-Pasakė inai ir Tyler atėjo iš mano kambario.
-Hm?-Pasakė ir Ashton netyčia praeidamas pastūmė Tyler, ir isai krito žemėn.
-Auu.-Pasakė ir atsistojo.
Jam bėgo ašaros iš akių, ir kraujas iš nosies.
-O Dieve Tyler, einam, kažko šalto uždėsiu.-Pasakiau ir pastačiusi jį vedžiau į virtuvę.
Pasodinau jį ant kedės, o pati atsitupusi ieškojau šaldiklį ledukų.
-Dieve kaip skauda.-Nusijuokė per skausmą Tyler.
-Pakentėk.-Pasakiau ir iškrapščiusi ledukus įvyniojau juos į rankšluoštį.
Uždariau su koja dureles ir priėjau prie Tyler.
Jis žvelgė į mane, ir jam kraujas bėgo jau smakru, kadangi durniukas nelaidė galvos užlenkęs.
Pavarčiau akis ir padaviau jam rankšluoštį.
-Ačiū.-Pasakė jis, aš nusišypsojau jam ir išėjau trumpam iš virtuvės.
-Eli gal galėsi nupirkti..-Pasakiau ir pakėlusi akis pamačiau kad nieko nėra.-sėdmaišį...
Nu va su savim pakalbėjau ir gerai.
Grįžau į virtuvę, o ten Tyler selfinosi.
-Nu čia dabar?-Paklausiau ir jis nusijuokė.
-Prisiminimam.-Atsakė gražuolis ir aš palinksėjau galva.
-Gali čia pabūti, aš einu pabaigsiu viską tvarkyti.-Pasakiau ir jis palinksėjęs galvą pažvelgė į mane.
-O gal galiu padėt?-Paklausė ir aš žiūrėjau į jį.
-Iš tavęs nauda bus kaip iš kiauro prezervatyvo.-Kažkodėl taip pasakiau ir abu žiūrėjom pocer face vienas į kitą ir tada pratrūkom juoktis.+
Long story short, sutvarkiau viską, Tyler šiektiek padėjo, visi pripirko baldų gražių, dar nupirko ir nereikalingų dalykų daug, bet dabar visi sėdim ir, laukiam svečių.-Taigii, gersit?-Nutraukė tyla Ashton mergina Nicole, kuri beto buvo gana draugiška.
-Aš nežinau, nesu didelė alkoholio fanė.-Pasakė Vanessa ir visi pažvelgė į ją.
-Mhmmm.-Pasakiau juokingu balsu ir daugkas nusijuokė.
-Ei chebra, jau kažkas junkit muziką, bet ne garsiai, kažkas paruoškit maisto daugiau, o aš einu nusiprausiu ir persirengsiu.-Pasakiau ir atsistojus kraipydama šikną išėjau.Duše besiprausdama šokau nesąmones ir dainavau.
Staiga atsidarė durys ir aš suklykiau, ir greit prisidengiau su tuo dalyku kuris kabo kad vanduo nesitaškytu ant žemės.
-Dieve, ko klykauji?-Pasakė Eli ir aš atsikvėpiau.
-Išgąsdinai, ir wtf kodėl tu čia atėjai?-Paklausiau ir toliau prausiausi.
-Norėjau pasakyt kad kažkas pakvietė Luke. Ir šeip kitą kartą galėtum užsirakint.-Pagrūmojo pirštu draugė ir aš stovėjau pokerface.
Luke? Ką jis čia daro. Oj gaus pizdi tie 5sos vaikinukai. Turbūt čia jau Ashton darbas, oj žiurkė. Labai jau dažnai čia visi mane nuoga užklumpa.
Nuoga išlipau iš vonios ir užsirakinau duris.
Pabaigiau praustis ir apsidėjau tokią ilgą aptemptą juodą suknelę, su baltom horizontaliom juostelėm.
Plaukus išsidžiovinau, palikau palaidus, pasiryškinau antakius, pasidažiau blakstienas, ir apsidėjusi basutes išėjau iš vonios.
Sveitainėje jau buvo ganėtinai daug žmonių, muzika grojo, kažkas jau gėrė. Tarp visų linksmų veidų pamačiau ir Tyler, kuris stovėjo šalia Devan ir tiesiog žiūrėjo į vieną tašką.
Apsidairiau ar Luke manęs nemato, ir priėjau prie Tyler.
Tyler mane pamatęs šyptelėjo, ir nužvelgė mane.
-Graži suknelė.-Pasakė Tyler ir aš pradėjau ten pozuot nesąmones.
-O tu tai nelabai.-Pridėjo jis ir aš apsimečiau įsižeidusi.
-Juokauju gi.-Pasakė jis švelniai ir apkabino per pečius.
Kažkodėl labai gerai pasijaučiau, ir man iškilo plati šypsena.
-Nenori išgerti?-Pasiūliau jam ir Tyler palinksėjo galva.
Jis paimė mano ranką ir pradėjo vestis į.. mano kambarį?
-Amm. Kodėl mes čia einam?-Sutrikusi paklausiau ir jis nieko nesakęs tempė mane į mano kambarį.
Kai jau buvom kambarį, Tyler uždarė duris ir pažvelgė į mane.
-Tai sakai nekviesi Luke ane?-Paklausė gana suirzęs ir piktas.
-Tyler, aš jo nekviečiau, tikrai, man pačiai nepatinka kad jis atėjo.-Pasakiau atsistojusi, kadangi sedėjau ant lovos.
-Aha, kurgi ne, taip ir galėjai sakyti kad jis tau patinka.-Tyler nuleidęs galvą, tyliai pasakė.
Aš atsikvėpiau.
-Tyler.. Puikiai žinai kad man patinka leisti laiką su tavimi, ir esi tikrai fainas vaikinas ir draugas, priešingai nei Luke, su kuriuo yra nejauku kalbėtis, jis per daug pavydus, šiektiek savanaudis. Tai, gal suprasi su kuriuo man smagiau, ir kuris labiau patinka, o dabar prašau būk geras, ir nesugadink nuotaikos.-Pasakiau ir išėjau iš kambario.
Nuėjau į virtuvę, ir pasiėmusi išgėriau kažkokį neaiškų gėrimą.
Jis šiektiek nudegino gerkę, bet man jis patiko. Pasiėmusi butelį nuėjau į svetainę, kur Vanessa prisigėrusi šoko Just Dance ir nesąmones darė. O dar sakė kad nemėgsta alkoholio.
Mano akis pagavo Luke, kuris žiūrėjo į mane, ir šypsojosi.
Pavarčiau akis, ir atkimšusi butelį, užsiverčiau šiektiek.
-Ei ei ei.-Kažkieno balsas mane sustabdė.
Atsisukau, ir pamačiau Calum, kuris stovėjo atsirėmęs į durų staktą ir kraipė galvą į šonus.
-Kas?-Paklausiau nesupratusi.
-Šitaip gerdama nusigersi per daug, paskui gailėsies, ir žinok alkoholis nepadės nuvyt blogas mintis ir blogą nuotaiką.-Pasakė ir pažvelgė į mane.
-Iš kur žinai?-Pasakiau sutrikusi.
-Tarkim netyčia klausiausi tavo ir Tyler pokalbio.-Patraukė pečiais.
-Netyčia?-Suraukiau antakius.
-Nesvarbu, pagavai esmę.-Nusimojo ranka.
-Tai dabar ne tik kad klauseisi, bet dar ir stalkini?-Pakėliau antakį.
Calum pasitrynė kaktą.
-Žinai ką, nesvarbu, einam išgerim va visi.-Pasakė ir apkabinęs per pečius vedėsi link žmonių kurių nesu mačiusi.
-Sveikučiai, čia yra Hope.-Pasakė Calum grupei vaikinukų. Jie buvo vyresni už mus, bet visai gražus.
-Sveikute.-pasakė kažkoks vaikinas, kurio nosį buvo auskaras, ir jam tiko.
Šyptelėjau neryškiai ir su Calum prisėdom šalia jų.
Atsikrenksčiau neryškiai.
-Tai kas jūs tokie būsit?-Pasakiau ir pasiėmusi stiklinę su gėrimu atsirėmiau į sofą.
-Mes Devan draugai.-Pasakė kažkuris ir užsivertė kažkokį gerimą.
Calum ten kalbėjosi su kitais vaikinas ir juokėsi, o aš tiesiog sedėjau šalia kažkokio vaikino, nuo kurio muše alkoholio ir jo odekalono kvapų mišiniu.
-Gal žinai.. nori..?- Jis tyliai pasakė ir atsisukusi į jį pamačiau kad jis su liežuviu daro tipo 'blowjob' dalyką.
Susiraukiau ir atsistojusi trenkiau jam per žandą.
Paimiau ir išėjau iš to kambario.
Iš vis, kas juos pakvietė? Kažkokie iškrypeliai.
Supykusi nuėjau į savo kambarį ir radau Devan su Eli besilaižant. Eli apsižergus vargšą vaikiną ten glamonėja ir bučiuoja jį, o jis netūrėdamas kur dėtis muistosi.
-Nu vapšė išpizdėjimas.-Pasakiau supykusi, ir uždariau savo duris, ir ėjau link Eli kambario. Negali net iki savo kambario nueit kad pasipist. Nu ir duoda ta mano draugė.Atsisėdau ant jos lovos ir išsitraukusi telefoną iš lemenuko radau kelias Tyler žinutes.
Tysh:Gali ateit į balkoną?
Tysh: Hope?
Tysh: Noriu pasikalbėti..
Tysh:Labai svarbu.. Prašau..
Perskaičiau žinutes, ir atsidususi nuėjau iki balkono.
Ant žemės sedėjo Tyler, šalia jo butelys.
-O Dieve Tyler, nesakyk kad nusigėrei.-Pasakiau ir atsitupiau šalia jo.
Jis pakėlė galvą ir jo akys buvo raudonos.
-Ko jau vartojai? Kad akys raudonos?-Paklausiau ir jis nusijuokė.
-Jeigu verkimą laikai vartojimu, tada vartojau emocijas.-Pasakė ir nuleido galvą.
-Palauk šiektiek.-Pasakiau ir išėjau iš balkono.
Tyliai nubėgau į Eli kambarį, nors ar tyliai ar ne, visiem px, nes visi beveik girti, arba jau smige. Paimiau kaldrą, pora adialiukų, ir dvi pagalves. Va, tegu žinosi, pas mane kambarį abu miega, aš jos patalus į balkoną nunešiu.Įėjau į balkoną, ir ačiū Dievui Tyler dar nenusižudė, nes o tai būtų džemo.
-Stokis.-Pasakiau ir jis pažvelgęs į mane atsistojo, ir prigriebė butelį.Ant žemės patiesiau pora adieliukų, padėjau dvi pagalves ir užtiesiau kaldrą ant viršaus. Tada atsisėdau ant 'lovos' ir patapšnojau šalia savęs, kad Tyler prisėstu, o jis ir prisėdo.
-Tai, apie ką norėjai pakalbėti?-Pasakiau ir paėmusi butelį iš Tyler padėjau į šoną, gana mum čia jau gert.
-Apie mus.-Tyler tyliai pasakė.
-Ta prasme apie mus?-Pasitaisiau ir prisitraukusi kelius apkabinau juos.
-Na, nežinau. Tiesiog, tu man labai patinki, ir, man labai nepatinka kad mes pykstamės, ir noriu su tavimi leisti laiką, būti kartu, man patinka kai priverčiu tave juoktis. O kai būnam dviese aš taip noriu tave pabučiuoti, ir pasakyti kad esi mano, ir niekieno daugiau, bet negaliu, nes žinau kad tau nepatinku ir kad aš nesu toks gražus ir tobulas kaip Luke arba kiti vaikinai, ir kad aš niek-
Nieko nesakiusi paimiau Tyler ir pabučiavau. Jis buvo nustebęs ir įsitempęs. Bet po kiek laiko, jis atsakė į bučinį, ir prisitraukė arčiau.
Jo ranka apblėbė mano liemenį, o aš apkabinau rankomis jo kaklą.
Arba čia buvo alhokolio darbas, arba Tyler šeip kažkoks išdykutis, bet jau norėjo jis daugiau.
Atsitraukiau nuo jo.
-Tyler, daugiau nebus, suprask, mes girti, ir dar balkone esam, ne laiku ir ne vietoj.-Pasakiau ir užsikišau sruogą už ausų.
-Suprantu.-Pasakė ir šyptelėjo.
-Ir nebebandyk daugiau sakyti, kad nesi tobulas ir gražus.-Pagrūmojau pirštu.
Jis nusijuokė.
-Tau galiu pasakyti tą patį.Su Tyler nusprendėm miegoti balkone, visgi dabar gana šilta lauke, o jeigu ir bus vėsiau, tam yra kaldra.
Apsikabinau Tyler ir prisispaudžiau prie jo kaip kaip tų priklijuojamų batų lipučkė.Jau buvau beveik užmigusi, kai išgirdau Tyler nusijuokiant.
-Tu tokia miela kai miegi.
-Priešingai nei tu.-Pasakiau tyliai ir nusišypsojau.
STAI LEGGENDO
Dabar gerai[lėtai keliama]
UmorismoSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/