Wow jau 40 daliū. Nigaliu patikėtį.
-Eli! Žinai ką?!-Sušukau į telefoną.
-Ups dar neatsiliepė.-Nusijuokiau iš savęs.
-Jau atsiliepiau durne.-Eli juokėsi.
-Ok, žodžiu, tėvai išvaro kažkur, net nepaklausiau kur, bet nebus visą menesį, ir sakė man paliks daug pinigų, ir abi galėsim išainuomoti butą! Tu tik paklausk tėvų!-Pasakiau viską greitai.
-Tu rimtai? Gerass.-Eli nutempė s raidę.-Paklausiu tėvų, ir paskambinsiu.
-Ok lauksiu!-Pasakiau ir nesišypsodama pradėjau šokti.•
-Hope!-Man leidoo!-Eli sušuko į telefoną, visi kažkaip labai jau šūkauja čia.
-Jėgaa! Kada varom ieškot?-Paklausiau.
-Gali atvaryt pas mane, pasigooglinsim.-Eli pasiūlė ir aš sutikus numečiau ragelį.
Pasišukavau plaukus ir pasidažiau antakius, kad nors kiek matytusi kad juos turiu. Užsidėjau plėšytus džinsus ir marškinius, ir nulipau laiptais žemyn.
-Aš varau pas Eli!-Sušukau besidėdama batus ir šokinėdama ant vienos kojos vos išlaikydama pusiausvyrą.
-Gerai, o mes einam susirinkti daigtus!-Mama atšaukė atgal.
Užsidėjus batus pasiėmiau akinius nuo saulės, pasiėmiau telefoną ir išėjau.
Į telefoną įsikišau ausinines ir pasileidau TwentyOnePilots dainas. Užgrojo Migraine.
Yass. Ėjau pagal ritmą ir niuniavau.
-And I will say that we should take a day to break away
From all the pain our brain has made, the game is not played alone
And I will say that we should take a moment and hold it
And keep it frozen and know that life has a hopeful undertone.-Dainavau pačia megtamiausią vietą.
Priėjau Eli namus ir išsiėmusi ausines patuksenau į duris.
Jas atidarė Eli mama.
-Laba diena Mrs.Grey.-Pasisveikinau ir ji įleido mane į namus.
-Labas, Elizabeth viršuje.-Ji nusišypsojo ir uždrė lauko duris.
Aš padėkojau ir nuvariau pas ją į kambarį.
-Jo jo jo.-Pasakiau įėjus į kambarį.
-Labas, sėsk, jau ieškau.-Eli pasakė ir aš nusiėmusi batus atsiguliau į jos lovą.
-Šitas yra 4 kvartalai nuo mūsų, visai gražus ir pigus, tik kad mokykla bus už 3 kvartalų.-Eli scrolindama parodė į vieną.
-Man tai tinka, galėsim pavaikščiot, suplonėsim.-Nusijuokiau.
-Tru tru.-Pasakiau ir ieškojom toliau.
-Paleisk muziką, bus linksmiau.-Pasakiau, nes buvo labai tylu.
-Ok, ką paleist?-Eli įjungė Youtube.
-Post Malone ft. 21 savage - Rock star.-Pasakiau ir laukiau kol ji paleis dainą.
Ji paleido dainą ir aš pradėjau dainuoti ją.
Ieškojom buto, kol po kokių 2 valandų ieškojimo suradom vieną. Jis yra 5 kvartalai nuo mūsų, bet arčiau mokyklos, nu žodžiu patogu.
Eli paskambino savininkei, kuri bėje buvo labai draugiška ir pasikalbėjo. Ji ims 350€ mėnesiui, ir čia bus už viską, ir už nuomą, elektrą, vandenį ir tt.•
-Ei, nenori nuvaryt pas Hemmingsus?-Eli pasiūlė ir aš į ją pažiūrėjau pocerface.
-Nu nežinauuu.-Nutesiau u raidę.
-Nu davaii, pasakysim žinias.-Elizabeth atsistojo ir tempė mane iš lovos. Ji betempdama, išmetė mane iš lovos ir mano pirštai keistai užsilenkė ir pasitempė. Labai skaudėjo, galvojau numirsiu.
-O Dieve, atsiprašau.-Eli atsiklaupė prie manęs, nors aš voliojausi ant grindų iš skausmo, inai kaip keista nesijuokė iš manęs. Aš jau būčiau apsisisiojus.
-Nu dabar tikrai neisiu.-Pasakiau su ašarom akyse, bes su šypsena veide.
Ji nusijuokė.
-Nesakyk kad nenori su Luke pabūt.-Eli mirktelėjo.
-Nelabai.-Pasakiau ir nusijuokiau.•
Visdelto ėjom pas juos. Dabar visi žaidžiam žaidimą 'Lažinames'.
Labai ilgai reikia aiškinti, bet paaiškinsiu. Yra 3 smėlio laikrodžiai, geltonas 15 sekundžiu, raudonas 30 sekundžiu, juodas 1 min. Mes turim visi po 80 pinigų ir po 2 korteles, ant vienos parašyta 'Taip' and kitos 'Ne'. Ant žaidimo lentos guli dvi kruvelės kortų, geltonos kortelės reiškia klausimus(pvz.: 'Ar gali žaidėjas išvardinti 8 profesijas per 15 sekundžių?' Ir pan.), mėlynos kortelės reiškia veiksmą(pvz.: ar gali žaidėjas ištovėti 30 sekundžių atsistojes ant rankų atsirėmes su kojom į sieną?'). Kai žmogus išrideną kauliuką, paeina ir atsistoj ant tam tikro laukelio, jeigu geltonas, traukia kitas žmogus kortele ir kiekvienas tyliai perskaito, ir pastato 'Taip' jeigu mano kad laimės, ir tam tikrą pinigu suma. Taspats su 'Ne' ir su mėlyna kortele. Toliau tingiu aiškint, pagavot kampą.
Išridenau kauliuką ir iškrito 3, paėjau ir atsistojau ant geltono laukelio.
Vaness ištraukė kortelę ir paskaičiusi tyliai perdavė Luke. Vaness statė pinigus, ir šupsojosi. Luke nusijuokęs padavė kortelę Eli, po kelių min. visi buvo pastatę pinigus.
-Ok, Luke, reikės geltono laikrodžio.-Vaness pasakė ir Luke paėmęs laikrodi laukė.
-Ar gali žaidėjas išvardinti 6 architektrūros stilius?-Vaness paskaitė ir Luke apvertė laikrodį.
-O dieve.. umm.. viduramdžiai, romantizmas. Amm.. antika.. barokas, gotika..-Skaičiavau ang pirštų.
-Greičiau!-Eli ploko rankom kol aš žiūrėjau į greitai bėgantį laikrodį.
-Apšvieta!-Sušukau ir tuo metu laikrodis baigėsi.
-Yaaas!-Sušukau ir su Eli suplojom rankom.
-Nee..-Luke nusiminė ir man davė pinigus. Vaness buvo bankas, tai ji iš bandko davė tiek pinigų, kiek visi buvo pastatę, ir tas kas atspėjo kad aš padariau, jie gavo tiek kiek statė.
-Ok Luke eilė.-Pasakiau ir padaviau jam kauliuką.
-Prašau šeši.-Luke kratė rankas su kauliuku.
Jis išmetė kauliuka ir iškrito 1.
Nusijuokiau.
Jis paėjo ir atsistojo ant mėlyno langelio.
Aš jam buvau iš kairės, todėl aš ištraukiau kortelę ir perskkaičiau garsiai.
-Ar gali žaidėjas 5 sekundes pastovėti rankomis atsirėmęs į žemę ir alkūnėmis liesdamas kelius?-Perskaičiau ir parodžiau nuotrauką kaip reikia daryti.(foto)
Nusijuokiau ir iškart pastačiau visus pinigus, ir kortelę 'Ne'. Jeigu prarasiu pinigus, prarasiu. Svarbu bus linksma.
Luke pasiraitojo rankoves ir atsitupęs padarė tą judesį. Vaness su Eli skaičiavo.
-1,2,3..-Jos vienu balsu skaičiavo.
Ir tuo metu Luke ranka nuslydo ir jis dėjo veidą į žemę.
-O Dieve Luke!-Mes visos sušukom ir puolėm prie jo.
Jis pakėlė galvą ir jam iš nosies bėgo kraujas. Jis buvo išbalęs šiektiek.
-Einu atnešiu servetėlių.-Eli pašoko.
-O aš ledukų su rankšluoščiu.-Vaness išbėgo.
-Noriu miegot..-Jis tyliai pasakė ir norėjo atsigulti ant žemės ir miegoti.
-Ne Luke, nemiegok.-Pliaukštelėjau jam per veidą.
-Neužmerk akių, žiūrėk į mane.-Sakiau atsuskus jo veidą į mane.
Jis bandė neužmerkti akių ir žiūrėti į mane.
Labai jau ilgai negrįžta Vaness su Eli.
-Nagi Luke.-Jis plaukšteldavau jam į žandą kad neužmigtu.
Dieve. Dieve. Ką dabar daryt.
Aš susinervinus bandžiau jį vis judinti, kol visa drebėjau. Tikiuosi jam viskas bus gerai.
Luke pakėlė galvą ir atsisėdo tiesiai. Wtf.
-Pagaliau atsikračiau jų.-Jis pasakė ir nusišypsojo.
-Pala..Ką?-Nesupratau.
-Padariau taip speceliai kad pabūt su tavim.-Jis nusišypsojo.
-Kam?-Paklausiau ir jis nieko neatsakęs pabučiavo mane.*
Prašau jums dalį virš 1000 žodžių. Sorry kad ilgai nekėliau. Netūrėjau minčių. Tikiuosi patiko. Komentuokite, vote'inkite. Myliu jus!
Kaip visadaaa
Jūsų
~F
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/