O ne.. katik sugalvojau įdėją dar vienai istorijai :((((
Bet nerašysiu. Vistiek niekas neskaitys..So... tesiam toliau..
Srr jeigu radote klaidų!*ryte*
-Hope kelkis..-tėtis judino mane..
-Gerai gerai..-Tariau ir nusižiovavau.Grįžau iš vonios ir ėjau pašerti savo gyvunus. Papūgytei įbėriau lesalo, ir įpyliau vandens. Žuvytei pabarsčiau ėdalo kažkokio, o vėžliukui Sushi daviau kopūstų lapų.
Aš jau susiruošusi į mokyklą. Tuc tuc. Galėsiu Vaness ir Luke aprodyti mokyklaa.~
Išėjau iš namų ir besiklausydama linksmų dainų ėjau link mokyklos. Beeidama sutikau Luke su Vaness. Jie abu atrodė gana puošniai. Žinot gi.. Tipo nauja mokykla ir panašiai.
-Labass!-sušukau ir apkabinau Vaness, tada Luke.
-Sveika-abu nusijuokė.
-Nu kaip? Jaudinatės?-paklausiau.
-Aš tai nee.-Vaness.
-Taip.-Luke.
-Nebijoookit. Pas mus mokykloje visi draugiški. Niekas nesišaipo. Nu yra keli durneliai ir fyfos, bet nieko tokio. -Pasakiau.~
Kadangi pas mus mokykloje suoluose galima sedėti po du. Aš sėdau su Vaness. Luke su Eli. Sedėjome gale klasės. Po truputi rinkosi klasiokai. Visi kalbėjo apie atostogų prisiminimus. Klasėje girdėjosi juokas, kalbos burbėjimai ir šeip triukšmas. Visi keistai žiūrėjo į Luke su Vaness.
Suvibravo telefonas. Atsirakinau ir pamačiau klasioko Calum sms.
"Kas tie žmonės kur sėdi su tavim ir Eli?"
Atrašiau "Pamatysi ;) "
Jis nebeatrašė. Ačiū Dievui. Atsisukau ir pamačiau Michael su Ashton. Nusišypsojau ir pamojavau jiems. Jie man atgal.Pagaliau atėjo panelė Dun,mūsų auklėtoja. Ji pasisveikino su visais ir pagaliau išgirdau tai ko laukiau seniai.
-Beje! Mes turime naujokų!-maloniai šušuko auklėtoja.
-Tai yra Luke su Vaness. Jie yra dvyniai. Prašau su jais elgtis gerai ir draugiškai. Atsistokit.-Dun tarė.
Luke su Vaness atsistojo ir nusišypsoję atsisėdo atgal.~
***Namie***
-Pavargaau..-pasakiau ir nusimoviau aukštakulnius.
Atsiguliau ant sofos.
-Ahh... Aš irgi...-Eli tarė ir atsigulė ant manęs.
-Eii! Fak ju!-pasakiau ir nusimečiau ją nuo savęs.- Karšta labai.***Vakare***
Jas bitch aim bek. Nu kaip? Tikiuosi patiko. Vote ir komentuokiit. Ir gal yra norinčių padėti man su istorija? Hmm? Hmm?!
Jeigu esat gera rašytoja ir turit praktikos, parašykit man ;)
Ačių laaabai už beveik 10k peržiūrų!!
Tuuc tuc
Myyliuu
~F
CZYTASZ
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/