28

402 41 4
                                    


Ši dalis gali būti keista, trumpa arba nesamoninga. Labai atsiprašau.. Man dabar ne labai gera nuotaika ir aš esu sukrėsta ir pasimetusi.. Atsiprašau..

Šiandien yra Luke ir Vaness gimtadieniai. Aš labai laukiuuu. Noriu pamatyti jų reakciją kai gaus dovanas. O dėl Vaness. Aš jai turiu dovaną, bet kas tai, pasakysiu vėliau.

Apsidėjau savo tetės marškinius ir apačioje trumpą maikę su daug mažų vienaragiukų.  Apsidėjau šortus ir juodus nike batus. Plaukus susirišau į netvarkingą kuoduką. Kaip ir viskas. Dėl makiažo, nesidėjau jokio š ant savo veido. Būsiu natural shit.

-Sveikiiim!-Pasakiau įbėgus į Hemmings namus.
-Sveiki sveiki sveiki.-Pasisveikino Liz.
-Kur mano draugeškai?-pasakiau ir pamačiau ne ką kitą o Jack.
-Hopee!-Jis sušuko ir mes apsikabinom.
-Šimtas metukųų.-Pasakiau ir paplekšnojau jam per petį.
-Jie antram aukšte.-Liz pasakė ir ėjo pasitikti svečių.
Užbildėjau laiptais ir Vaness kambarį išgirdau kažką burbant.

-Tyliai atidariau duris ir įšokus pradėjau dainuoti. Nu geriau sakant bliauti.
-HAPPY BURFDAY FOR YOUUUUUU! HAPPY HAPPY BURFDAY FOR YOUUUU!!-šaukiau ir Vaness išsigando.

~

-Luke!-Pasakiau įeidama į kambarį.
-O, labas Hope.-Luke pasakė nusisukęs.
-Su gimtadieniu!-Pasakiau ir apkabinau jį iš nugaros.
-Ačiū.-Luke atsisukęs tarė ir apkabino mane.
-Gali padėt?-Luke tarė.
-Aha. O ko reikia?-Pasakiau užsikišdama sruogą už ausies.
-Nežinau ką rengtis. Ar kokį nors švarką ar taip kaip dabar?-Luke pasakė ir numetė švarką šalia manęs ant jo lovos.
-Nu.. Manau nereikia švarko, vistiek namie balius bus.-Pasakiau ir atsistojus ėjau link durų.
Išgirdau girdėtą balsą.
-O.m.g.. Ar ten Denise?-Atsisukau į Luke.
Jis lėtai palingavo galva.

~

-Eli!-Pasakiau ir šokau į draugės glėbį.
-Sveikiiim!-Eli pasakė visiems.
-Nagi! Visi prie stalo!-Liz sušuko ir visi pradėjo ringtis.

Sedėjau šalia Eli, o inai šalia Jack. Dauguma žmonių kurių nežinojau labai jau žiūrėjo į mane su Eli.

~

-Laikas dovanooom!-Sušukau ir išbėgau tempdama Luke ir Vaness už savęs. Paprašiau Eli kad uždengtu Luke akis, o Jack Vaness. Ištraukiau gitarą ir padaviau Luke ją į rankas. O Vaness padaviau jos dovaną.
-Nuu..! Atsimerkit!-Pasakiau ir laukiau jų reakcijų.
-Čia nuo manęs ir Eli.-Pasakiau kol jie abu stovėjo apšalę.
-Ar..Ar čia.. P..Pa..Panic! At The Disco koncerto bilietas?!-Vaness pasakė ir pradėjo šokinėti ir spygauti.
-Hope.. Juk tai gitara kokios aš ir norėjau!!-Luke tarė is smarkiai mane apkabino. Smarkiai turiu omeny tikrai smarkiai. Prie jo hug'o prisijungė ir Vaness su Eli.
-Su GIMTADIENIUUU!-Sušukau.

♡♡♡♡♡♡♡♡

Hii. Nauja dalis iz her.
Vote ir komentuokite.
Myliu juus.
Jūsų
~F

Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now