48

80 11 2
                                    

-Pabudame ir keliamės!-sušuko kažkas ir aš atmerkiau vieną akį.
Prie mūsų kojų stovėjo Nicole, šalia jos Vanessa ir abi laikė markerius su dantų pasta.
Greit pašokau iš lovos, taip prikeldama Tyler.
-Jeigu mane išpaišėt, aš jūsų nagus nulaužysiu po vieną, ir nesvarbu draugės jūs ar ne.-Piktai pasakiau ir grūmojau pirštu.
-Džyz. Mes tiesiog pakėlėm jus kad padėtumėt kitus išpaišyt.-Iškėlė rankas Nico(Nicole trumpinys).
Nusiraminau ir atsiguliau atgal į lovą. Nors tokia ten ir lova, patalų kruva.
-Ok eikit, mes tuojaus.-Pasakiau ir nusižiovavau.
Merginos išėjo ir aš vėl apsikabinau Tyler.
-Kaip miegojai?-Pasakė jis ir pasitrynė akis.
-Nepaisant to, kad bemiegant krarkei šiektiek, ir buvai prispaudęs plaukus, ir taip juos tempei, taip tai visai gerai.-Pasakiau ir jis nusijuokė.
-Upsy daisy.-Tyler pasakė keistu balsu.

-O tu kaip?-Paklausiau ir paleidau jį, taip leisdama atsisėsti.
-Nepaisant to, kad buvai mane apkabinusi visą laiką, ir kvepavai į kaklą, taip kutendama man,tada labai gerai.-Nusišypsojo.
Negaliu kaip noriu dabar jį pabučiuoti.

Tyler apsistojo, ir užsidėjęs batus, išeisinėjo iš balkono.
-Tyler..-Tyliai pasakiau.
-Hm?-Atsisuko jis ir aš pasikasiau galvą.
-Kas mes esam?-Paklausiau ir pažvelgiau į  jo akis.
-Nežinau..-Jis pasakė ir išėjo palikdamas mane su mano mintymis.

                                +

Kai buvom išpaišę dauguma žmonių, prie mūsų prisidėjo ir Michael.
Priėjau prie tų Devan draugelių ir man kilo puiki idėja.
Greit nuėjau ir pasiėmiau iš kažkokio stalčiaus Momento klijų.
Paėmiau pora dešrelių, ir radau tarp įkurtuvių dovanų guminį peni.
Oj bus tam vaikinukui kuris man siūlė.
Priėjau prie to gražaus vaikino, ir su Moment klijais priklijavau dešrelę į delną. Juokingai atrodė, tai nusprendžiau dar vieną dešrelę kitoj rankoj priklijuot.
Žinau aš žiauri. Kitiems nesąmonių prisariau visokių, ir liko tas, pirdžius kažkoks. Paimiau tą guminį daigtą, net šlykštu rankoj laikyt, ir greit privarius klijų priklijavau jį jam ant kaktos, tegu žino visi, koks jis Dick yra.
Michael pamatęs ką padariau pratrūko juoktis.
Aš prisidėjai prie jo ir abu žvengėm iš jo.
Mike dar nufotografavo jį, prisiminimam.

-Psss. Hope!-Tyliai pašaukė Nico ir aš atsisukus į ją nusijuokiau.
Ji buvo išpaišiusi Luke, jau turbūt žinot ką pripaišė.
Paklausiau ar galiu išpaišyti Ashton, ir gavus jos leidimą pasitryniau rankas.
Sujungiau jo antakius, į plaukus įvėliau šiektiek pastos, visgi, pasta ne pigi. Tada ant rankos visokių gražių menkniekučių pripiešiau.
Žodžiu, tikras šedevras.
-Ei, išsipaišom patys, kad neįtartu mūsų.-Pasakiau ir visi palinksėję ėmė paišyti vieni kitus.
Aš buvau protinga ir apsiribojau tik su rankų apipaišymu, o kiti ir veidus paišesi, kaip vaikai.

Kai visi išsipaišė, susitarėm įeit ir pradėt rėkaut, tipo kas čia taip padarė.
Mes su Vanessa apaimetėm kad miegam šalia Calum, o kiti nežinau kur pabėgo.
-Ėi chebra wtf!-Sušuko Michael ir piktas įžengė į svetainę.
Mes apsimetėm kad tipo atsikeliam, ir išsigandam.
-Eii! Kas mane išpaišė?!-Paklausė Nessa ir aš bandžiau nesusijuokt.
Dauguma atsikėlė ir pradėjo klykaut, kad kas juos išpaišė.
-Wtf!-Sušuko kažkas kaip mergaitė, atsisuku, ten tas bybiagalvis, tiesiogine žodžio prasme, sėdi kaip vienaragis, ir spiegia, traukia tą dalyką nuo kaktos. Taip juokingai atrodo. Visi pratrūko juoku, o isai ten verkia.
-Kieno darbas!-Sušuko jis ir visi dar labiau juoktis pradėjo.
Nes tas dalykas kai jis atsistojo pradėjo kabaliuot ir vingiuot. Fui, šlykštu žiūrėt net.
-Eii! Kas į mano plaukus pastos įvarė?-Liūdnai pasakė Ashton ir atsisukusi pamačiau, kaip jis traukią baltą pastą iš plaukų.
-Ar esi įsitikinęs kad ten dantų pasta?Paklausiau ir jis suspygo kaip mergaitė ir išbėgo į vonią.
Pamačiau Luke, kuris sedėjo poker face ir žiūrėjo į savo rankas.
-Čia jūsų darbas.-Piktai pasakė jis ir mes tipo įsižeidėm.
-Taigi mes patys išpaišyti.-Pasakė Tyler, ir atėjo su Josh.
-Pala.. kur Eli su Devan?-paklausė kažkoks vaikinukas ir visi puolėm jų ieškot. Man atrodo pamiršom juos išpaišyt, tai oj gaus velnių jie.
Ashton pravėrė mano kambario duris.
-Jie čia! Ot pizdukai, gausit dabar.-Supykęs Ashton įžengė į kambarį, kartu su juo dauguma žmonių.

-Wtf kas jums buvo?-Paklausė Eli atsikėlus.
-Tai tu mum pasakyk!-Tipo supykus kalbėjau.
-Aha, ir nuimkit šitą bybį man nuo kaktos!
-O man sasyskas nuo rankų!
-O man pastą iš plaukų!

Visi vieni per kitus kalbėjo ir aš bandžiau nesusijuokt.
Mačiau kad Eli su Devan abu sėdi pasimetę ir nieko nesuprasdami.
-Ei chebrą, čia tikrai ne mūsų darbas.. mes buvom abu čia nuo vakar vakaro..-Pasakė užsimiegojęs Devan, ir jau gulėsi atgal.
-Aha, ir dar mano kambarį.-Pasakiau ir kažkas nusijuokė.
-Sorry boo.-Pasakė Eli ir patrūkčiojo pečiais.
-Gerai, atsikėlėt visi, o dabar viską tvarkot.-Pasakiau ir suplojau rankom.
-Gal galim pas jus nusipraust?-Paklausė kažkokia mergiotė.
-Dar ko, turi savo namus ten ir prauskis. Sugalvojo matai.-Pasakiau ir inai su tuo bernu išėjo, net nepadėjo tvarkytis.

Atėjau į virtuvę ir ten buvo Ashton su Michael.
Priėjau prie jų ir tipo pasiraitojau rankoves, kurių net nėra.
-Nu, pavarom Rodžeri.-pasakiau juokingu balsu ir jie abu pradėjo juoktis.


                                     +

Visi nusiprausė, susitvarkė, persirengė ir jau viską beveik sutvarkėm, bet dauguma pabėgo. Tai liko tik pagrindiniai draugučiai: Eli, Devan, Ashton,Michael, Calum, Vanessa, Josh, Tyler, Nicole ir Luke.

Ploviau svetainės grindis, o patį kambarį tvarkė Vanessa ir Nico.
-Paleiskit muzikos, liūdnoka.-Pasakė Nicole ir aš pritariau.
Nusivaliau rankas į šortus, ir išsitraukusi telefoną prijungiau jį prie kolonėlių.
Paleidau 'Hey Violet- Hoodie', ir visos pradėjau dainuoti.
-I can't keep your love, I can't keep your kiss, gave you everything and all I got was this... I'M STILL ROCKING YOUR HOODIE!-Visos pradėjom dainuot kaip ožkos.
-Baikit dainuot, nes tuoj mentai atvažiuos.-Pasakė į kambarį atėjęs Tyler.
Aš ten pradėjau šokt nesąmones su Vanessa ir jis pradėjo juoktis.
-Nicole ir Vanessa ateikit čia!-Sušuko Eli ir jos abi išbėgo palikdamos mane ir Tyler.
Jis priėjo prie manęs.
-Ilgai galvojau apie vakar.-Pasakė jis ir pažvelgiau į jo akis.
-Tiesiog.. nežinau kaip visą tai pasakyti..-Jis pasakė ir jo balsas drebėjo.
-Taip..? Nebijok, sakyk.-Paraginau jį ir nusišypsojau jam.
Jis užsidengė veidą rankomis.
-Ar.. būsi.. ar...nori su manim nueiti į pasimatymą?-Jis pasakė pakėlęs galvą ir jo akyse įžvelgiau baimę ir nerima.
Nusišypsojau iki ausų.
-Taip! Tikrai taipTyler!-Pasakiau ir jo veide atsirado šypsena.
-Tikrai?-Jis pasakė ir apkabino mane.
-Tikrai.-Atsakiau tyliai ir apkabinau jį.
-Ji pasakė taip.-Tyliai išgirdau kažką sakant ir pamačiau, kad visi iškišę galvas prie durų stebėjo visą tai.
Visi, išskyrus Luke.
-Ei.. kas čia vyksta?-Pasakė Luke ir atėjo į svetainę. Jis tuo metu valgė obuolį, ir jis iškrito jam iš rankų.
Mes su Tyler pasileidom ir atsisukom į juos. Luke pakėlė obuolį ir išėjo.
Po kelių minučių išgirdau kaip užsidaro lauko durys.
Jaučiausi gana blogai, bet man patinka Tyler, o Luke elgiasi kaip vaikas.
Reikės su juo pakalbėti, bet ne dabar o vėliau.
Tyler šypsojosi, aš taip pat. O visi puolė mūsų sveikinti. Tik nesupratau kodėl.
-Maladiec Tyler, pagaliau išdrįsai paklausti.-Pasakė Josh ir vyriškai apkabino Tyler.
Jis atrodė kaip ir sunerimęs. Aš išvis nesupratau kas vyksta.
-Hope.. Ateik.-Pasakė Vanessa ir visos merginos nusitempė mane į Eli kambarį.
-Nuuu. Tai ką jis sakė?-Paklausė Eli.
-Tiesiog paklausė ar nenoriu su juo į pasimatymą.-Pasakiau pasimetusi, nes nesupratau ko visi čia džiūgauja.
Visų šypsenos dingo, ir jos susižvalgė.
-Ir viskas?-Paklausė Nicole ir aš palinksėjau galva.
-O tūrėjo kažko daugiau paklaust?-Pasakiau vis dar pasimetusi.
-Ne viskas ok. Mes tuoj.-Pasakė greitai Eli ir visos išbėgo. Aš sedėjau ant lovos, ant kurių vis dar nebuvo patalų ir nesupratau nieko.

                *Elizabeth P.O.V*

Greit nubėgau į svetainę, kur Tyler sedėjo ant sofos, ir atrodė susinervinęs ir susimąstęs. Vaikinai ten kalbėjosi, ir aš greitai priėjau prie Tyler.
-Tu nepaklausei jos?-Pasakiau tyliai ir jis pakėlė akis.
-Neišdrįsau..-Pasakė jis ir aš atsidusau.
-Dabar visi ne taip suprato, visi galvoja kad ji pasakė 'taip' ir jūs pora, jie nežino kad pakvietei ją į pasimatymą.-Pasakiau ir su tais žodžiais į svečių kambarį atėjo Hope, ir Josh priejęs prie jos apkabino ją per pečius.
-Nuu. Tai tu su Tyler jau oficialiai pora?-Pasakė jis ir Hope veidas pasikeitė.
-Mes pora?

Dabar gerai[lėtai keliama]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora