42

137 25 2
                                    

-O labas Hope!-Pasakė Melody. O. Die. Ve. Tik ne Melody. Ji yra buvus klasiokė. Gerai kad iš mokyklos išėjo, bet durna tai vistiek liko.
-Labas Melody!-Pasakiau ir nusišypsojau fake smile.
-Kaip laikais?-Pasakė ir prisėdo šalia mūsų. What. De fuk.
Paiėmė picos gabaliuką ir pažvelgė į mane.
-Nu gerai, va išsikraustau į nuosavą butą.-pasakiau ir Eli pažvelgė keistu žvilgsniu į ją.
-Smagu, o aš vą vėl pas daktarus einu. Sakė kad dehidratacija man. Tai vitaminus geriu. Pasakė ir ištraukė buteliuką pepsi.
-Pepsi? Taigi čia ne vitaminai.-Pasakiau nesupratus.
-Taigi parašyta, Vitaminai.-pasakė ir parodė etiketę.
O dzyzus.
Vaness bandė nesusijuokti, kol tuo metu Eli jau juokėsi užsidengus veidą.
-Kas? Kas yra?-Paklausė Melody ir paėmė dar vieną picos gabaliuką.
-Ne nieko. Žinai kad per dieną reikia 2l vandens išgerti kad nedehidratuot. -Pasakiau ir atsigėriau sulčių.
-Tai jo.-Pasakė prisikimšus pilną burną picos ir vos prakalbėdama.- Taigi valgau sriubas, arbatos, kava. Taip ir išgeri tuos 2l net nepajausdama.
Vaness pradėjo juoktis. Aš irgi nusišypsojau.
-Gerai, suprantu. Na, tai.. Gal jau..-Pasakiau, o inai vis dar imė picą net nepažiūrėjus į mus.
Po kelių minučių inai jau buvo suvalgiusi visą picą ir jau tiesė ranką prie kitos, bet Eli paemė ir ant picos privarė daug padažo.
-Ei. Aš juk nemėgstu padažo.-Pasakė tipo pikta.
-Bet mes mėgstam.-Pasakiau ir paėmusi kitą padažą pradėjau zigzagais varyt.
-Nu gerai, jau eisiu.-Pasakė pikta ir išėjo.

*

-Taii, nesisutaikysi su Luke?-Paklausė Eli.
-Nelabai, dar galvoju ar jis man patinka.-Pasakiau ir susimasčiau.
Vanessa pažiūrėjo 'dafuq' žvilgsniu.
-Gerai, tylėsiu.-Pasakiau tipo pikta.
Ėjom šalikėlei, kalbėjom ir prie musų atvažiavo mašina.
Atsidarė langas.
-UU! Ką tu?-Tyler pasakė užsidengęs su ranka akis.
-O labas Ty!-Pasakiau ir jis šyptelėjo.
-Nepamiršai tikiuosi kad bus vakarėlis šiandien pas Michael. Atvažiuosiu pasiimt, galėsit ir jūs, jeigu norit.-Tyler atsisuko į jas.
-Su malonumu!-Pasakė jos kartu ir šyptelėjo. Tyler man mirktelėjo.
-Susitiksim!-Pasakė. Ir nuvažiavo nes už jo mašinos pypsino.
-Kodėl nesakei kad tave kvietė į vakarėlį?-Paklausė Eli.
-Pati pamiršau.-Pasakiau ir trenkiau į kaktą.
-Mhmm.-Eli numykė.
Matau kad supyko.
-Ne aš rimtai pamiršau.-Pasakiau.
-Nu ok varom ruoštis!-Pasakė Vanessa ir jau norėjo bėgt namo.
-Reikia būti su kokiu kostiumu arba makiažu.-Pasakiau ir ji atsisukus palinksėjo galva.
Visos išsiskirstėm.

*

-Aš būsiu už 25 minučių.-Tyler pasakė į telefoną ir aš kažką sumurmėjus numečiau ragelį.
Sedėjau ir žiūrėjau į savo atspindį veidrodyje.
Per daug matosi pilvo. Atrodau kaip kokia kekšė. Bet užtat noriu gražiai atrodyt.
Pasitaisiau peruką ir išėjau pas Eli. Sakė nori kad ateičiau.
*
-Nu.-Pasakė užsidėjusi jau 4 kostiumą.
-Man patiko pats pirmas.-Pasakiau ir ji atsiduso.
-Ughh.-Nusirengė ir padėjau jai apsidėti pirmąjį kostiumą. Ji buvo vėnuolė, tik kešiška versija. Plėšytos pedkelnės, kostiumas vėnuolės trumpas ir aptemptas. Kepurė laikosi ant šono, ir makiažas truputį 'išpurvintas'.
Gavau žinutę nuo Tyler.
'Jau eikit į lauką.'
Atrašyčiau, jei tūrėčiau sąskaitos.
Pasakiau Eli ir abi rinkomes reikalingiausius daigtus. Tuo tarpu per Facebook parašiau Vaness.
*važiuojant*
Tyler paleido Eminem ir mes abu repavom 'Kill' dainą. Jo senos dainos man buvo prie širdies, dabar kažkaip nekažką.
-Nu mes jau.-Pasakė jis ir nutildė muziką. Užgesino mašiną ir mes išlipę pradėjom eiti į namą.
-Na dabar jau bus.-Pasakėm ir visos trys ižengėm į vidų.
Kvapo mišinys suko galvą, jaučiau prakaito, alkoholio, vėmalų, rūkalų  ir dar kažko kvapą.
-Nu, sekmės jums.-Pasakė Tyler is plekštelėjo man į užpakalį.
Pakėliau antakį ir nusijuokiau. Jis mirktelėjo.
Nuėjom šokti, gerai kad pas mane ne aukštakulniai, nes numirčiau.
Taškiausi visaip, keista kad perukas laikėsi.
-Vaness!-Sušukau kad mane išgirstu.
-Nu?-Ji atsisuko.
-Noriu gert, gali atnešt?-Paklausiau ir inai linktelėjus nuėjo. Toliau šokau įsijautus į muziką, kol pajaučiau rankas apsijuosiančias aplink mano liemenį ir šokant kartu su manim. Jaučiau kaip jis judina klubus prie manęs.
Nekreipiau daug dėmesio, juk nieko blogo nedaro, tik šoka. Po kiek laiko jis palietė mano šikną ir jau kišo ranką po mano kelnėm ir aš staigiai atsisukau kad pažiūrėt kas jis, ir pamačius  netekau žado.
-Hope aš nemač..-Jis bandė aiškintis bet aš dėjau antausį ir išėjau ieškoti Eli.

Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now