Užlipau į antrą aukįtą ir pamačiau Eli sėdint su kažkokia mergina ir geriant žalias 999. Jos juokėsi, tai pamaniau kad reikia prisidėt. Atsisėdau šalia jų, ir tada prisiminiau kad palikau Vanessa apačioje, juk ji ėjo man atnešti atsigert, tingiu eit, parašysiu žinutę.
-Hope, imk išgerk.-Eli padėjo šalia manęs stiklinę, ir paėmusi stiklinę, išgėriau kas ten joje buvo. Per gerklę perėjo šiltas jausmas. Nusišypsojau ir paprašiau dar.
-Gerai, varyk mergyt.-Eli nusijuokė ir pripylė dar, šį kart daugiau. Išgėriau ir tą stiklinę ir prisiverčiau parašyti Vaness.
Išsitraukus telefoną paspaudžiau ant jos vardo.
"Sorriukas kad palikau tae vieną, mes su Eli viršuje, gali prisijunti :) "
Po kelių minučių gavau nuo jos žinutę ir ji sakė kad ateina.
Tuo tarpu su Eli juokėmės iš nesamonių, susipažinau su mergina, jos vardas yra Gabbie. Ji pasirodo yra studentė, ir čia atsirado per pažystamus. Atėjo Vaness su dviem buteliais ir iškišus liežuvį šoko su jais.
-Yaaas. Šaunuolė!-Pasakiau ir pasiėmiau kažkokį butelį ir kol pyliau sau į stiklinę, Eli sugalvojo šiuos du gėralus sumaišyti. Visos keturios juokėmės, kol buvom girtos. Na aš nelabai, jos tai labai, ypač Gabbie, ji tai vargšė, gaila man jos bus ryte. Aš manau esu mažiausiai girta, bent suvokiu kad vyksta. Kol jos voliojosi ant žemės, nusprendžiau nueiti į apačią pašokti.
*
Su Tyler šokom nesąmones, jis darė juokingus judesius kurie mane vertė juoktis.
-Juk tu žinai kad man labai patinki.-Tyler sužnabždėjo man į ausį kol jis laikė mano klubus ir šoko man už nugaros. Šypsojausi bet nieko neatsakiau, tiesiog atsisukau į jį ir kaip bebūtu banalu, pasibaigė daina ir pasileido rami daina, kažkas norėjo perjungt, bet visi šaukė kad palikt. Tyler nusišypsojo ir apkabino mane per liemenį ir prisitraukė arčiau, nusišypsojau dar labiau ir sukandau apatinę lūpą. Abu judėjom į šonus pagal ritmą ir Tyler paėmęs mane už rankos pasuko ratu ir tada apkabino per nugarą. Nežinau kodėl bet tada labai norėjau jį pabučiuoti. Jai jis atsuko mane atgal, pamačiau Luke veidą vietoj jo. Sumirksėjau kelis kartus ir suraukiau antakius, turbūt vaidenasi nuo alkoholio. Šokom toliau, ir visur aplink mačiau Luke veidą, vietoj Tyler, vietoj aplinkinių žmonių. Nesupratusi kas vyksta, atsiprašiau ir apsisukus išėjau į lauką. Uždariau už savęs duris ir nusiėmiau peruką, pasileidau plaukus ir atsisėdau ant žemės. Prisitraukiau save kelius ir iškvėpiau orą. Turbūt per daug išgėriau, nors mažai ir gėriau. Į lauką išėjo kakoks vaikinas, atsisukau į jį ir pas jį buvo Luke veidas, ne nu pizdiec jau užkniso. Užsimergiau ir pasitryniau akis. Jaučau kaip jis atsisėdo šalia manęs.
-Gal gali eit iš čia? Ir taip vaidenasi man čia veidai visokie, tai bežiūrėdama į tave irgi matau jį.-Pasakiau ir atsisukau į jį ir jis vis dar buvo to dalbajovo veidas.
-Hope ką čia nusišneki?-Nusijuokė Luke.
-Tai čia tu Luke?-Nusijuokiau iš savęs. Jau galvojau pradėjau išprotėt.
-Labai girta?-Luke nusijuokė.
-Ne, o ką?-Pasakiau.-Ir nemanyk kad nebepykstu dėl prieštai.
-Ok, nesitikėjau, tu visada tokia.-Jis pasakė.
-Kokia?-Suraukiau antakius.
-Tokia, labai jautri ir...-
-Ir kokia?-Pažiūrėjau į jo akis.
-Gražus kostiumas bėje, kas tu kokia? Kim Possible?-Jis nusijuokė.
-Nenukreipinėk temos, bet taip. Patinka?-Pasakiau ir nusišypsojau.
-Pati žinai kad patinka, ir ne tik Kim Possible, bet ir tu.-Jis paglostė mano žandą. Nusukau veidą ir užsimerkiau.
-Atleisk dėl prieštai, nemaniau kad ten tu, juk su peruku ir panašiai.-Jis pasakė ir atsistojo.
-Niekis, einam į vidų? Noriu išgert, bet prigert taip, kad net negalėčiau prakalbėti.-Pasakiau ir pati nusijuokiau iš savęs.
Sorry chebra, nebegaliu rašyt, žiauriai taškausi pagal Bruno gabalą "Finesse" ir lydausi iš jo mielumo. Palaukit kokias 10 min kol taškysiuos ir lydysiuos. Nors jum tai taspats, bet man reikia nustot klausyt bet negaliuu.
Užlipom į antą aukštą ir ten buvo pilna žmonių, kurie lošė "Beer ping pong". Su Luke prisidėjom. gavosi taip, kad mes skirtingose komandose. Pas mane yra Vaness su Gabbie ir Tyler ir dar 3 nepažystami, o su Luke buvo Eli, Michael ir dar keli žmonės.
-Pavarom Hope.-Tyler sužnibždėjo man į ausį. Mačiau Luke žvilgsnį.
Kartais noriu kad jie abu užaugtu ir baigtu elgis kaip vaikai.
Įpusėjus žaidimui Luke su Tyler vis persimesdavo žodžiais, ir kuo daugiau jie gėrė, tuo daugiau jie pykosi.
-Nenervuok su savo šitais "stumimais", net mano sesė geriau stuma.-Tyler supykęs pasakė ir Luke neiškentęs puolė prie Tyler nuversdamas stalo teniso stalą. Merginos klykė iš išgąsčio ir vaikinai nesupratę stovėjo.
-Luke raminkis.-Bandžiau jį sustabdyti bet jis tik pastūmė mane į šoną ir trenkė Tyler. Nugriubau ir trenkiau nugarą į stalo teniso kampą.
-Blet!-Tyliai nusikeikiau ir Eli su Vaness priebėgo prie manęs, nors girtos, truputį orentavosi.
-Labai susižeidei?-atėjo dar kelios merginos.
-Viskas gerai, paeit gal galėsiu, tik įbrežimas.-Nusišypsojau ir atsistojus bandžiau raminti tuos du.
-Palik Hope ramybėje, pats žinai kad inai tavęs net nemėgsta!-Tyler apžergęs Luke trankė.
-Tyler baik!-Bandžiau jį nustumti bet pati buvau nustumta į šalį.
Kažkoks vaikinas nustumė Tyler ir Luke staigiai atsistojęs nustūmė jį link sienos ir prirėmęs su alkūne jo kaklą spjovė kraują iš burnos.
-Tyler, aš pirmas jai prisipažinau, mes pirmi susipažinom, aš ją pažįstu ilgiau ir daugiau. Net nebandyk ją paliesti arba su ja kalbėti nes būs daug blogiau.-Luke kalbėjo Tyler prie pat vaido ir atrodė kad tuoj spkaus jam į veidą.
-Lyg aš tavęs bijočiau.-Tyler spjovė Luke į veidą ir Luke jį paleido kad nusivalyt veidą, bet tada Tyler trenkė Luke iš kumščio į akį.
-Baikit!-Sušukau neiškentus ir jau apsiverkus.-Tyler su Luke atsisuko.
-Gana šitų nesąmonių, jau nebegaliu, visą laiką kiek čia bebuvom visą laiką abu vis riejatės. Visi atėjo pasilinksminti o jūs viską sugadinot.
-Hope..-Luke bandė mane paliesti, bet aš paėjau atgal ir prabėgus pro juos išbėgau namo. Visą laiką bėgdama verkiau. Tiesiog norėjau kad jie abu susitaikytu, man nereikia tokių dramų.
**
Prašauuu. Laikinkit, komentuokit, ir tikiuosi patikoo jums. Nes man patiko ją rašyt. Maniau trūksta dramų, tai gal bus gerai :D
Ok dėėkui kad skaitėte, pabaiga šudina žinau, nes jau noriu eit miegot ir kompe liko vos keli procentai ir aš guliu lovoj ir tingiu eit pasiimt pakrovėja, tai užteks tiek.
Kaip visadadaaaa
Jūsųųųų
~F
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/