sorry jei radote klaidų.Bėgau gatve link namų. Kodėl Luke visada viską sugadina? Man perštėjo šoną, kojos kliuvo viena už kitos, kadangi buvau girta. Akyse kaupėsi ašaros. Pabėgusi každaug 100 metrų sustojau atsikvėpti. Išsitraukiau telefoną, ir namų raktus įsikišau tarp pirštų, kad jeigu kas pultu, galėčiau apsiginti. Man iki namų liko kokie 2 kvartalai. Buvo šalta eiti, palikau striukę ten, ir nuo adrenalino drebėjau.
Mano telefonas vibravo nuo gaunamų žinučių. Man rašė Eli, Vanessa ir Tyler. Niekam neatrašiau ir ėjau toliau. Vis atsisukinėdavau atgal, kažkodėl jaučiau keistą jausmą lyg kažkas mane seka.
Paspartinau žingsnius ir ėjau toliau. Pradėjau eiti labiau pakelės krašte, kuo toliau nuo kelio. Mačiau už savęs mašinos šviesas. Greitai nubėgau pas kažką į kiemą ir pasislėpiau už tvoros.
Mano telefonas vis skambėjo nuo pramešimų. Greitai išjungiau garsą ir iškišau galvą pažiūrėti kas ten važiavo. Mašininą vairavo Ashton atsidaręs langą ir dairėsi, šalia jo sedėjo Luke. Jie riedėjo lėtai. Išsitraukiau telefoną, man skambino Luke, įkišau telefoną atgal, ir pažvelgiau atgal į jį. Jis iškišęs galvą pro kitą langą visur dairėsi. Jis rankoje laikė telefoną. Jaučiausi kaip kokiam siaubo filme.
Jie sustojo. Nesupratus stebėjau juos. Luke išlipo iš mašinos, jo veidas buvo ištinęs, mėlynė po akimi, sudžuvęs kraujas kuris bėgo iš nosies.
-Sakau, ji yra čia. Matai?-Luke parodė telefoną Ashton kuria katik buvo išlipęs iš mašinos.
-Na taip, bet gal tai rodo blogai? Juk ji galėjo jau būti toliau, snapchat labai tiksliai nerodo kur žmonės yra.
Snapchat? Blemba, tas atsinaujinimas. Bandžiau išsitraukti telefoną iš galinės kišenės, bet susvyravau ir nukritau atgal, ir kaip būtų netikėta, už manęs buvo kažkokia šakelė ar kas, ir nukritus ji man įdurė į tą žaisdą, ir aš suurzgiau iš skausmo.
-Kas ten?-Ashton pasakė ir jie kažką tyliai kalbėjo. Buvau susiraukus nuo skausmo ir nes buvau pikta ant Luke su Tyler.
Atsistojau ir pažvelgiau į juos piktai.
-Hope?!- Luke nusišypsojo ir Ashton atsikvėpė.
Peršokau vėl per tvorą ir ėjau link jų.
-Jeigu ieškojot manęs, kad parvešti namo, galit vežt.-Pasakiau ir pro juos praėjus atsisėdau į mašiną.
~
Ryte atsikėliau su galvos skausmu ir perštinčia nugara. Tikiuosi žaizda neužpuliuos. Sunkiai atsisėdau ant lovos, pasitryniau akis ir atsargiai išlipau iš lovos. Priėjau prie veidrodžio ir pakėliau maikę, atsarkiai pasisukau šonu.
Žaizda buvo raudona, ir ištinusi, reikės pasitepti tepaliuku kokiu nors.
Kaip gerai kaip gerai kad yra Saridol. Ne juokauju, reikes pasigooglint ar nemirsiu.Nulipau žemyn ir nušlepėjusi į virtuvę atsigėriau šalto vandens.
-Kaip sekėsi vakar?-mama paklausė atėjus į virtuvę.
-Nekažką, keli vaikinai susimušė, mane parvertė, nuvarė šoną. O šeip tai nepaisant to, linksma.-Pasakiau ir mama išsigando.
-Labai smarkiai užgavo? Parodyk.-Mama padėjo telefoną ant stalo ir atėjo prie manęs.
Pasisukau šonu ir pakėliau maikę.
-O Dieve, labai skauda?-Pasakė ir priėjusi pradėjo žiurinėt žaisdą.
-Na, nekutena juk.-Pasakiau ir nusijuokiau.
-Einam aš apžiūrėsiu ir apibintuosiu.-Pasakė ir išėjo į savo kambarį.~
-Mamaaaaa, uuuu.-pradėjau dainuot iš skausmo kai mama užtepė kažkokiu tepaliuku kuris labai griaužė.
Mama pradėjo juoktis.
-Pakentėk, ne taip juk ir skauda.- mama pasakė ir užklijavo pleistrą.
-Na štai, baigiau.-Pasakė mama ir sukikenau.
-Thats's what she said.-Ir pradėjau juoktis.
Gerai kad mama anglų nelabai moka, nes būtų blogai.
-Hope!-Sušuko tėtis.
-Tėvaii! Tėvai!?-Atšaukiau atgal.
Girdėjau tete besijuokiant, ir pati pradėjau juoktis.
Atsisėdau ant tėvų lovos ir atsistojus pasitaisiau maikę.
-Pas tave atėjo.-Atšaukė atgal tėtis, ir aš nulipau laiptais žemyn.
Priėjau prie durų ir jas atidarius pamačiau merginas.~
Labai senai keliau, tai va, pagaliau ikeliu :D
Atsisiunčiau šiandien wattpad, tai labai įkvėpimas buvo parašyt
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/