20 dalis

511 48 12
                                    

Paklausykit :)


*Po savaitės*

HOPE P.O.V

Guliu su Eli ir savo vėžliuku vardu Sushi. Taip.. Nusipirkau vėžliuką. Ir daviau tokį keistą vardą, nes pati esu keista. Vaness su Dani susitaikė ir dabar gerai sutaria. O Luke.. Man jis neįdomus. O su Jack pradėjau susirašinėti. Jis yra labai fainas vaikinas.

~

-Hope.-Eli judino mano petį.
-M?-atsakiau ir išsikišau ausinę iš ausies.
-Gali pamažinti muziką? Labai girdisi.-Eli šyptelėjo.
Pamažinau garsą ir sušniurkščiau nosimi.
-Tu verki?-Draugė suraukė antakius.
-Aš?-Pasakiau ir nusivaliau ašaras.-Ne.
-Hope.. Ką klausai?-Eli atsisėdo, kadangi abi gulėjom.
-Twenty Øne Piløts..-tyliai pasakiau ir atkišau jai jų dainų grojaraštį.
-Tada suprantama kodėl verki.-Nusijuokė. Aš irgi.
Sushi vaikščiojo ant mano nuogo pilvo ir tai kuteno. Šyptelėjau.
-Noriu papūgos.-Tariau.
-Hope. Tu turi Sushi.-Rimtai tarė Eli.
-Na ir kaaas?-Pavarčiau akis.
-Nors.. Daryk ką nori.-nusijuokė.
-Gerai!-pašokau iš lovos ir nubėgau į apačią ir apsidėjau batus. Pačiupus kuprinę išbėgau į miestą. Nežinau kodėl aš bėgu.

~

Atidariau duris ir nuskambėjo skambaliukas. Uždariau duris. Išgirdau įvairių garsų. Įkvėpiau keisto kvapo ir pradėjau dairytis kuklioje parduotuvėje.
Pamačiau įvairių gyvūnų. Kaip noriu pasiimti juos visuuus.
Bet mano akį užkabino kampe stovintis narvas su papūgyte, kuri dairosi, ir atrodo nusiminusi.
Atsitupiau ir pažiūrėjau į ją, ji šiulbėjo. Nusišypsojau ir atsistojau.
-Ją už 10 minučių užmigdys.-Pasigirdo vaikino balsas už manęs. Atsisukau ir pamačiau bernioką su uniforma, turbūt čia dirba.. Duhh.
-Vargšelė..-Mano širdis suspurdėjo.
-Niekas net nežiūri į ją, nes ji dar yra akla. Ji gimė akla.-Vaikinas pasakojo.
-Oh... Aš ją imu.-Užtvirtintai pasakiau.
-Tikrai?-Vaikinas nustebo.
-Na taip. Ir man dar tą žuvytę.-Pasakiau ir parodžiau į mėlyną žuvelę.

~



VOLIAAAA! GUESS WHO'S BAAACK. FAUSTAKELNIIS. Ši dalis manau tiiikrai ne iš įdomesnių..
Bet tikiuosi patiko. :3
Myyliu jus visaaas. Bučiuoju :D
Kaip visadaa
Jūsų
~F

Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now