39

159 16 7
                                    

Velnias. Dabar bus awkward labai su Luke bendraut, o gal kaiptik ne?
Nu žodžiu. Einu į tuliką, myšt noriu.
-Hope!-Suklykė Eli. Nu nesuklykė o suriko.
-Kas?-Atšaukiau besedėdama ant tualeto.
-Luke, Ashton, Calum ir Michael sukūrė grupę!-Pasakė ir vaikščiojo kolidoriumi.
-Oho, geras, kaip vadinasi?-Paklausiau besimaudama kelnes.
-5 seconds of summer.-Ji pasakė biški nusijuokus.
-Kabina, žinai kas būtu juokinga?-Nusijuokiau iš savęs. Jau išėjau iš tualeto.
-Kas?-Pasakė sedėdama ant laiptų.
-Jeigu tarkim kažkurio mergina būtų vardu Summer, nu ir tipo 5 sekundės Summer. Nu supratai.-Nusijuokiau.
Eli nusijuokė.
-Joo. Nu tai kaip su Luke?-Eli pakilnojo antakius.
-O kas su juo? Nieko gero. Susitaikėm, išsiaiškinom. -Pasakiau.
-Mmm. Nori ėst?-Eli pasakė kaip Eljotas iš Medžioklės sezonas atidarytas.
-Aš alkanas...-Pasakiau ir tipo apsiverkiau.
-Nu ok baigiam, varom į pardę pasiimsim ėst ir pažiūrėsim The Walking Dead.-Eli pašoko ir pradėjo daryt tą judesiuką kur klubus į šonus, rankas ten irgi daro. Nu žodžiu BackPack kid.
-Kodėl mes pažystamos..?-Užsidengiau akis ir tipo jos nepažinojau.

*po pardės ir serialo ziurejimo*

*Paskaičiau praeitas kelias dalis, ir gavosi taip, kad šios istorijos veikėjai 3 dienas nemiegoję, ir visą laiką yra diena. Tai dabar jie miegos*

-Nu ok einam miegot, jaučiuosi lyg būčiau nemiegojus 3 dienas. Literally.-Pasakiau ir Eli nusijuokė.
-Nu ok, einam, sakė nebūsiu liurbė.-Eli nusijuokė.
-I'll tell you what I want what I really really want.-pradėjau dainuot ir šokt.
-So tell me what you want what you really really want..?-Eli padarė judesį kaip toje nuotraukoje.

-I'll tell you what I want what I really really want

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-I'll tell you what I want what I really really want.-Pradėjau twerkint.
-So tell TeLl me what you really really want.-Eli žiūrėjo pockerface.
-I wanna..
-I wanna...
-I wanna..
-I wan..
-Come on Barbie let's go sleep.-Eli pertraukė mane.
-Eii. Buvo pats dropas..-Apsimečiau kad liudna aš.
-Bus tų dropų, ne karo metai.-Eli patapšnojo galvą.
-Kolkas.-Pakilnojau antakius.
-Nu ok einam miegot, gan čia tarškėt.-Eli nusižiovavo ir lipo laiptais į antrą aukštą.
-O tai tu nakvosi?-Pasakiau.
-Aj gi nu, pamiršau kad aš pas tave o ne tu pas mane.-Eli pliaukštelėjo sau per galvą.

*kitą rytą*
-Uoaaaaii!-Besižiovaudama surikau per visus namus.
Pasikasiau galvą ir pažiūrėjau į laikrodį.
7:52
Pamiegočiau dar, bet nesinori. Aj atsikelsiu.

-Mamaaa!-Sušukau.
-Ką yra?!-Mama atšaukė.
O jie jau namie.
Nulipau laiptais žemyn į svetainę.
-Kur jūs vakar buvot?-Paklausiau tėvų.
-Buvom pas tetą Jen, dėl kelionės.-tėtis pasakė beskaitydamas knygą.
-Kokios kelionės?-Suraukiau antakiukus.
-Ouu. Pamiršau pasakyt, su tavo tėčiu ir teta Jen su vyru važiuosim su mašinom į ilgą kelionę. Manau tu jau pakankamai didelė, galėsi pabūti viena. O ta kelionė vyks apie mėnesį. Tai paliksim pinigų, galėsi pasikviesti Eli, ir pabūti abi.-Mama atsigėrė arbatos.
-Jeigu laikai mane tokia didele, gal galiu išsikraustyti į savo atskirą butą su Eli, kad priprast prie gyvenimo be tėvų.-Pajuokavau.
-Gali, duosim tada daugiau pinigų už butą.-Tetis palinksėjo galva.
Mama pritarė.
-Jūs rimtai?-Netikėjau ką katik išgirdau.
-Tai jo.-Mama atsikando šokolado ir atsigėrė arbatos.
-Nu ok.-Pasakiau ir apkabinus tėvus nubėgau paskambinti Elizabeth, pranešti naują žinią.

~

Prašom _usrename , dabar man surandi naujakui plotą ir prižadi kad į gimtadienį pakviesi. Nu ok viskas, vote, nuomone pasakykit, lauksiu komentarų.
Kaip visada
Jūsų
~F
Myliu jus

Dabar gerai[lėtai keliama]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora