-K sakyk kas vakar buvo?-Pasakiau Luke.
-Kai ta lenta pradėjo sakyt 'Liuse', tu nukritai ir pradėjai juoktis nesveikai. Mes išsigandom ir aš pribėgęs prie tavęs visaip tave purčiau, tada tu nebesijuokei ir aš tave nešiau namo.
Kai grįžau, visos mergos verkė, bernai išsigandę žiūrėjo į lentą. Ji beprotiškai greitai judėjo. Niekas jos nelietė. Ji rodė vardą 'ZoZo'.
Aš pribėgęs prie stalo pagriebiau tą lentą ir sulaužiau pusiau. Tada viskas baigėsi. Beveik.-Luke pasakė.
-Kaip suprast 'Beveik'?-paklausiau.
-Girdime kaip kažkas vaikšto,atrodo kad kažkas stebi.-Luke pasikasė galvą.
-Ir man panašiai..Ok ačiū kad atėjai. Turiu varyt pas Eli.-Pasakiau ir palidėjau Luke link durų.
-Iki!-Luke apkabino mane. Aš jį apkabinau atgal.
-Iki Lukey.-Uždariau duris ir pradėjau ruoštis susitikimui su Eli.*Vaness P.O.V*
Vaikščiojau po namą. Mama mokykloje, tėtis kažkur, o Luke miega manyčiau.
Namuose buvo labai tylu, tad pamaniau pasileisti muziką.
Šokau, dainavau, niuniavau.
Pasikasiau ranką ir per ją nuėjo skausmas. Auč. Pasižiūrėjau kas ten yra. O ne. Tik ne vėl. Ant riešo buvo ryškus ir gilus įbrėžimas.
Vienas ant kaklo, kitas ant nugaros. Kas čia darosi?
Per daug savo galvos nelaužiau ir šokau toliau.Pasidariau kavos ir ją gėriau.
Išgirdau žingsnius 2 aukšte.
Nesusireikšminau, juk ten gali būti Lucas.
-Labas rytas Luke!-sušukau ir tada žingsniai nutilo.
Niponiel.
Padėjau puoduką ant stalo, ir ėjau link laiptų į 2 aukštą. Pasigirdo greitas ir garsus bėgimas per kolidoriu.
-Luke ką ten darai?-Pasakiau ir pradėjau lipti laiptais.
Atsiradrė lauko durys.
Tarpdurį stovėjo Luke.
Tai kas tada 2 aukšte..?☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ķàś çê výķśťâ?
Kodėl inai darosi kaip siaubo istorija? :D
K never mind.
Tikiuosi patiko.
Vote, koment, ir skaitykit :D
Kail visadaaaa.
Myliu juuus
~F
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/