*****Vaness P.O.V*****
Atsikeliau visa susilus. Pasiziuriu.. O as su 2 kaldrom susisukus guliu. Atsisuku i Hope "lova" o ten tuscia. Atsisedau.
-LUKE!-susukau ir atsisukusi i ji pradejau zvengti.
-Kas?! Kur?! Kada?!-sauke Luke atsikeles is lovos.
-Kur Hope?-paklausiau nusivalydama juoko asara.
Luke apsidaire ir paziurejo i mane issigandusiu zvilgsniu.
-Kas?-pasakiau.
-Nakti ji atejo pas mane miegoti kadangi tu pasiemei jos kaldra ir ji buvo susalus.
-OMG! O jeigu jai kas nutiko?-as isterikavau.
-Jeigu ja kas pagrobe?-panikavau.
-Okay baik, einu i lauka jos paieskot- "geriau patilek" balsu tare Luke.*******Luke P.O.V*******
**po 7minuciu***
Uzdariau lauko duris ir uzsidejas kapisona isejau i nakties, arba ryto tamsa. Saule po biski kilo.
-Hope?!-vaiksciojau ir saukiau.
-Hope!-susukau ir prisiminiau kaika.
Ejau link tos vietos, tikuosi ji ten bus. Islindau is uz kampo ir pamaciau kazokia mergina sedincia ant suoliuko. Tai turetu but Hope. Ejau is is kisenes issitraukiau tela. Laikiau ji rankoje ir ejau link jos. As sustojau kaiptik po zibintu, ir ji atsisuko. Ji ziurejo i mane.
*****Hope P.O.V******
-Hope?-pasake tas vaikinas.
-Luke? Cia tu?-pasakiau.
-Aha-nusijuoje Luke ir ejo link manes.
As atsistojau ir priejusi prie jo apkabinau ji. Jo rankos mane apglebe.
-Daugiau taip nedaryk, Vaness labai issigando. Nu as irgi-pasake Luke man.
-Tas tavo kapisonas mane gazdina.. Gali ji nusiimti?-pasakiau ir pakelusi galva(kadangi buvau zemesne uz ji) ziurejau i jo akis.
-Okay-pasake ir paleides mane nusieme kapisona.
-Tada!!-pasaje ir pritupes iskete rankas i sonus.
-Bravo!-pasakiu ir plojau.
-Geriau?-pasake Luke.
-Nain!!-susukau ur uzsokus ant suoliuko padariau Hitlerio zenkla.(kaires rankos pirmus 2 pirstus, neskaitant nykscio. Uzdekit po nosim, o desines rankos 3 pirstus iskelt i ora.)
-Tu turejai sakyt "Gerai." kaip per "Snikers" reklama.-nuliudo Luke. Nors maciau kaip jis juokesi.
-Nu atsiprasauuuu!!-pasakiau.
-Okay einam namo?-pasake Luke paziurejas i telefona.
-Nahh... Gal pasedim ant suoliuko?-pakilnojau antakius.
-Gerai-pakilnojo antakius.
****Vaness P.O.V****
Sedejau savo kambari ant lovos ir nervinausi. Griauziau nagus. Tikrai.
Paemiau tela ir neiskentus surinkau Luke numeri.
"Nu?"
"Radai ja? Ar ji sveika? Ar jus jau griztat namo?" apipyliau ji klausimais.
"Jo, jai viskas gerai, dabar sedim ant suoliuko." tai pasakes Luke nusijuoke.
"Kas ten tokio juokingo?" paklausiau.
"Tiesiog Hope uzmigo ant mano peties. So dabar ja nesiu namo" juokesi Luke.
"Kay.. Davai"
Pasakiau ir numeciau rageli.****************************
Volia! Party dance!! "vote" ir komentaru paprasyciau!! Bet jus vietiek nekomentuojat so..
Bet OMG!!!! 1k perziuru!!!!! As jus myliuu!!! Jus nuistabus/ios!! :D
Aj ir sorry uz klaidas jeigu rasite!
Myliu :*
Kaip visada
Jusu
~F
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/