-Omg Hope tu nusipirkai ir žuvytę?!-Vaness pasakė.
-Kaip matai-Papučiau lūpas.
-Kokie vardai?-Tarė Jack.
-Papuga vardu Milka, žuvytė vardu Pearl.-Linksmai tariau kol glosčiau papūgą.
Eli, Vaness ir Jack nusijuokė.
-Kaip Luke laikosi?-Tariau pasidėdama vėžliuką ant pilvo.
-Amm..-Vaness pasikasė galvą.-Gerai manyčiau.
-Jis su savo grupe. Jau kelias dienas pas juos.-Jack tarė.
-Ohh.. aišku.-Šyptelėjau.~
-Ikii! Susitiksim mokykloje!-Tariau ir pamojavau Vaness su Eli.
-Ate Jack!-Nusijuokiau.
-Atee!-visi man atšaukė.
Uždariau duris ir užsirakinau.
Už kelių valandų turi grįžti tėvai iš Turkijos. Tikiuosi kažką skanaus parveš.
Nuo tokių minčių net pašokau ir puoliau kuopti namus.
-Ryt į mokšę dar!-Nudžiugau. Ką? Man patinka mokykla.
JEI PAMENATE PAS JUOS BUVO ATOSTOGOS :)Nubėgau į savo kambarį ir ieškojau ką rengtis. Pasirinkau juodus šortus su pilku croptop'u. Ir juodus vans'us. Man patinka juoda spalva :D. Viską pasidėjau ant kedės šalia stalo ir nuėjau žemyn. Lipdama laiptais žemyn niuniavau kažkokią melodiją.
-Who do think you areee?! Running and leaving scars?!-Dainavau garsiai.23:36
Aš vis dar laukiu tėvų. Beveik miegu. Laikiau atrakintą telefoną, ir pasirėmus su kita ranka galvą laikiau. Užsimerkiau.
Turbūt trumpam užmigau nes ranka nuslydo ir dėjau galvą į stalą.
AAAA!-Suspygau ir susiėmiau už galvos. Greitai nuėjau link šaldytuvo ir pasiėmusi kažkokią sušalusią mėsą pridėjau prie kaktos.Už kokių 5 min išgirdau mašinos burzgimą ir pašokusi nuo kedės puoliau prie durų.
Jas atidariusi net nežiūrėdama šokau į tėčio glėbį. Įkvėpiau kvepalų. Pala.. čia ne tėčio kvepalai..
Pakėliau galvą ir pamačiau kad ten buvo...Luke?
Atsikabinau juo jo kaklo ir suraukiau antakius.
-Ką tu čia darai? Tu turi miegoti, rytoj į mokyklą. -Pasakiau jam.
-Hope. Tu pati man skambinai. Kai atsiliepiau, išgirdau tik Bom! Ir tavo spiegimą. Numečiau ragelį ir kuo greičiau atvažiavau čia.-Luke man aiškino.
-Aš tau neskambinau.-Nesupratusi tariau.
-Skambinai Hope. Gal netyčia, bet skambinai. Ir bėje.. kodėl tu nemiegi?-Luke susirūpinusiai pažiūrėjo į mane.
-Tėvų laukiu.
-Ir kas čia?-Luke paklausė rodydamas į kaktą.
Paliečiau tą vietą.
O ne...BOOM BIOM BOOM.
Fausta is baaack.
Su nauja dalimii ;)
Dabar gal kasnors jau girdėjote bet aš sustabdau Cancer ir Run Bitch kad pabaigčiau šią istoriją. Tai kai pabaigsiu šitą pievą, tęsiu tas dvi :))Myliuuu juus
Kaip visada..
Vote ir nuomonee
Myliuu
Jūsų
~F
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/