*Hope P.O.V*
Atmerkiu akis. Guliu savo lovoje.
Nu čia dabar. Kiek pamenu mes žaidėm su lenta ir.. Toliau nieko neprisimenu. Nesąmonė.
Plačiau pramerkiau akis. Pasiėmiau telefoną ir paspaudžiau ant Luke ir mano žinučių.
Hope: Labas
Lukey: Sveika.
Hope:Kaip aš atsiradau savo lovoje?
Lukey: Aš tave nunešiau
Hope: O kas nutiko? Nualpau?
Lukey: Tingiu dabar aiškinti, ateisiu pas tave.
Hope: Okay. LaukiuPadėjau telefoną į šalį ir nusižiovavau. Pasitryniau akis. Išlipau iš lovos ir pašėriau savo vėžliuką, papūgele ir žuvytę.
-Labas rytas padrūškės.-Pasisveikinau su gyvunėliais.
Nutipenau į vonią ir išsivaliau dantis. Išspjoviau putas ir išsiskalavus burną pakėliau galvą. Per veidrodį pamačiau kaiką ant savo kaklo. Atsegiau šiektiek savo pižamos marškinius ir žiūrėjau. Nuo smakro, ir iki pat krutinės ėjo didelis ryškus įbrėžimas. Nusirengiau pižamą, likau tik su lemenuku ir triusikais, ir ieškojau daugiau įbrėžimų. Visur žiūrėjau, ant rankų, kojų, pilvo, nugaros. Ir radau. And šlaunies yra didelė mėlynė, o ant alkūnės mažas įbrėžimas. Nesuprantu iš kur jie atsirado. Pasisukus bandžiau pažiūrėt ant šiknos.
-Ką čia dara..-
-AAA!!- suspygau ir atsisukus pamačiau Luke.
Greit prisidengiau su pižama save ir laikiausi už širdies kol Luke juokėsi.
Kai adrenalinas nuslūgo ir kai širdis nebe taip smarkiai plakė, paklausiau.
-Ko čia gąsdini?-Pasakiau ir nuryjau seles.
-Aš tave šaukiau, kviečiau, neatsiliepei, tai atėjau pažiūrėt į vonią, ir tu čia žiūrėjai į savo šikną.-Luke juokėsi.
-Nejuokinga. Man iš kažkur atsirado šie randa..PALA?!-Pasakojau Luke ir rodžiau randus kai prisiminiau.
-Juk jūs pasakėt 'Ate' vaiduokliui su kurio kalbėjom? Taip?-Žiūrėjau į Luke. Net nerūpėjo kad buvau priešais jį su apatiniu trikotažu. Juk tai taspats kas maudymukas.
-Amm.. -Luke žiūrėjo į mano akis.
-Prašau pasakyk kad taip..-Priėjau prie Luke.
-..Ne?..-Luke nusišypsojo kreiva šypsena ir aš užsidengiau veidą.
-O Dieve..-Pasakiau ir užsidėjau maikę kad nebūt nuogai.
-Kas čia tokio?-Luke paklausė kol ėjo su manim iš vonios.
-Luke. Kai nepasakai 'Ate' vaiduokliui kai žaidi su Ouji board, jis pasilieka su tavim, ir seka tave!-Mosikavau rankom ir aiškinau Luke.
-Tai va iš kur šie randai! Vaiduoklis! Liuse! Ji pasiliko su manim! Ji 'žaidžia' su manimi Luke!- Ašaros kaupėsi akyse.
-Ir su mumis..-Luke atkišo riešą su tokiu pačiu randu kaip pas mane prie krutinės.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♡¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Oooh booiii! Pasiilgau rašymo soo much! Rankos pačios rašo viską, vos spėju skaityti.
Šiandien yra sekmadienis, ir aš kaime, ir ten nėra wifi, todėl dalį įkelsiu ryt( pirmadienį). Ir antradienį kitą dalį!
Oh boii.
Myliu juus.
Komentuokit
Vote'inkit
Ir skaitykit :D
Kaip visadaaa
Jūsų
~F
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/