******Hope P.O.V*****
Aš su Luke padėjom tetai Liz tvarkytis virtuvėje. Aš dariau pica.. Mmmm... Net jau skanu darosi. Luke gamina kažkokią lazaniją. Skamba visai skaniai.
Katik sumaišiau picos įdarą. Nusisukau nusiplauti rankų, atsisuku...
O ten Luke valgo mano picos įdarą su šaukštu!
-LUKE!!!-sušukau
Jis atsisuko su pilna burna.
-Ką?-tipo nustebo.
-Durniau tu!! Juk supranti kad mažai liks įdaro?!-šaukiau, bet kartu ir juokiausi.
-Viskas nebeduosiu picos.-tipo supykau.
-Ne nu! Prašauu!!-zyze Luke.
-Ne.-tvirtai pasakiau.
-Prašau...-tyliai pasakė Luke.
-Nope-pasukiojau galvą į šonus.
Jis artėjo link manęs keistai besišypsodamas. Kažkas čia ne taip.
Perspėju!! BANALU! :D
Luke rankos buvo už jo nugaros. Kai tarp mūsų liko keli metrai, Luke staigiai su savo purvina(kečiupuota :D ) ranka išterliojo mano veidą. Aš išsižiojau ir stovėjau taip.
-Tu durns?-šaukiau.
-Aha-nusijuokė.
Jis šypsojosi savo nekalta šypsena.
-Baik būt toks mielas!-šaukiau. Tikrai nervina.
Jis nuleido galvą, bet vistiek šypsojosi.
-Baik.. Aš ant tavęs pykstu.-supykus tariau.
Artėjau prie jo. Kol jis nematė paėmiau kažkokio padažo ir paslėpiau už nugaros. Priėjau prie jo ir staigiai iš nugaros ištraukiau padaža ir pradėjau purkšti ant jo maikės. Jis stovėjo "Pocer face".
-Dabar tau bus!-sušuko Luke ir pripuolęs pradėjo mane kutenti. As tiesiog stovėjau kaip ir ankščiau.
-Tu gal durnas? Aš nibijau kutenymoo(taip ir turi būti).-pasakiau kaip mokslininke.
Luke dėjo žvengą.
-Okay einu į vonią praustis.-pasakė Luke ir ėjo pro mane bet paslydo ir bandydamas susilaikyti nenugriuvęs pagriebė mane už rankos ir parvertė ant savęs.
-Atleisk aš....-Luke kažką bandė sakyti bet užtilo ir mes žiurėjom vienas kitam į akis. Ta tyla kurioje mes buvom, man patiko.
Aš po truputi artėjau link jo. Mačiau Luke žvilgsnį į mano akis ir lūpas. Aš vis dar artėjau link jo. Norėjau pajusti jo putlias lūpas ant savųjų. Kai liko mažas tarpelis tarp mūsų lūpikių, jaučiau kaip Luke kūnas isitempia. Man atrodo jis jaudinasi labiau negu aš pati. Nusijuokiau mintyse iš savęs pačios. Mačiau kaip Luke nervinasi ir tada jis savo purvinom rankom sugriebė mano žandus ir sujungė mūsu lūpas. Pagaliau! Mano burnoj skraudė tuzinas drakonų! Aš buvau devintam dangui! Nenorėjau šio bučinio baigti, bet kaip visada kažkas turi viską sugadinti.
******************************
P.s pamiršau pasakyti kad tuo metu tetos Liz nebuvo, nes ji kažkur isėjo.
Tada!! Patiko? Tada "vote" ir nuomonių! Kaip manot kas ten bus?
Bėja žinau... Žinau kad viskas labai banalu, per greitai... Bet manau padarysiu kad jie to nesureikšmins labai ir draugaus toliau :)
Sorry jeigu radote klaidų, stengiausi rašyti lietuviškomis raidėmis ir manau patiko.
Sorry kad ilgai nebuvo dalies!
Kaip visada
Myliuuu :****
Jūsų
~F
P.s Austėja mano!! Sveik mažute!! Ši dalis tau! Myliu tave!! Tikiuosi kad greitai pasveiksi ir viskas bus gerai!! :***
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/