4 DALIS

1.2K 90 9
                                    

******Hope P.O.V******

-Tai.. ka veikinam?-paklausė Vanessa po ilgos nejaukios tylos.

-Niznajuuu...-pasakiau aš.

-Gal žaidžiam 20 klausimų?-Luke pasakė, aj dar jis čia yra..

-ok. As paklausiu 1 klausimo, jūs abu atsakot. O jūs pasakot man po 1 klausima. okele?-Pakeliau antaki.

-Jop-Pasake jie abu.

-Tai jus dvyniai?-as.

-aha.-Vanessa

-Kiek tau metu?-Luke.

-17.. Jum?-Paklausiau.

-Mum tuoj bus po 18-Syptelejo Vanessa.

*************Po ilgo zaidimo**************

-Nu ok. paskutinis klausimas.-Vanessa- Koks noretum kad butu PERFECT pirmas pasymatymas?

-Amm... Nu labai noreciau kad jis butu vakare, prie kokio ezero... Sedeciau su JUO ir mes ziuretumeme saulelydi.... Gertumem sampana...-Pasiemiau savo dideli meskina Twix ( :D ) ir ji apsikabinus viska isivaizdavau- Jis kalbetu mielus dalykelius ir tada mes atsigultumem.... Ir..... ziuretumem vienas kitam i akis. ....O galiausiai pasibuciuotumem...

-OHO! Nu tu ir romantike-Nusijuoke Luke.

-Aha... Apie tavo pasakojimus irgi ta pati pasakyciau..- Padariau *duck face*

-Ahhhhh.....-Atsiduso Vanessa ir griuvo ant lovos salia manes.-Nuo-bo-du!!

-Nes nepavalgei!-Padariau bobutes balsa.

-Nejuokinga......-Pasake Vaness.

-Nes nepavalgei!-Pakartojau.

Luke jau juokesi, as irgi pradejau prunksti.

-Kas jum darosi?! Kas cia juokingo?! Nieko nesuprantu.-Surauke antakius Vanessa.

-Nes nepavagei!! -Susuko Luke ir mes pradejom begti, nes ji mus vijosi.

Bet as nebuciau as ir nebegciau kaip kokia gizele. :D Ir kad Luke spetu as laikiau jo ranka. Ibegom i mano mamos kambari.

-Greiciau lendam po lova-tyliai susukau.

Nu palindom po ta lova... Vietos maza. Susispaude viduri........ Apsidejom save visokiais sudais kad atrodytumem kaip kokie kilimai :D. Nu gulim jau kokias 3 minutes.. Jauciu Luke sunku kvepavima man i kakla.. Per kuna nuejo siurpuliukai.

-Zinai.. Jauciuosi kaip kokiam siaubeke-Tyliai pasakiau ir nusijuokiau dar tyliau.

-Aha. as irgi. - Nusijuoke savo nuostabiu juoku.-Zinai ka?... as katik pagadinau ora....

-Ka?! Aciu dievui nieko neuzuodziu..-Rekiau tyliai- FUUUUUU!!!! -Tada uzuodziau tai ko tikrai nenoretumes pauostyti..

As pradejau koseti, bet labai tyliai. Luke jau zvenge susiemes uz pilvo. Tyliai aisku

Staiga mes isgirdom tylius zingsnius.

-Tai JI. -Labai letai ir TYLIAI pasakiau.

Staiga atsidare kambario durys ir mes pamateme Vaness kojas. As stengiau nekoseti IR NESIJUOKTI. Luke man laike ranka ant burnos, as ja palaiziau ir jis ja greitai patrauke. As pradejau kikenti.

-Hope?-Paklause Vanessa.

Paziurejau i Luke issigandusiomis akymis.

-Luke?-Paklause jis ir jau tupesi ziureti po lova bet greitai atsoko.

-FUUUUU!!!!!! TAIP BEZDET GALI TIK VIENAS ZMOGUS!!!!!! TAI LUKE!-susuko ji sokinedama .

As greitai islindau is po lovos ir pribegus prie lango ji staigiai atidariau ir kvepavau grynu oru.

Luke su Vanessa is manes zvenge.

-Kaip tu gali su juo gyventi? nuo tokios smarves isdvestu visa Hitlerio armija. Aj dar ir Putino armija.-Rimtai pasakiau.

-Na nezinau.. -Juokesi ji


Na vaaa!!!! Kaip dalis? Tikiuosi nenuvyliau labai :) seip man LABAI reiketu bent 1 nuomones apie sia isto.... Ir nepakenktu VOTE mygtukas. :) ok

Myliuu :***

Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now