2 dalis

1.7K 84 3
                                    


Eidamos kalbėjom apie viską. Apie bernus, atostogas, tėvus, maistą it t.t

-Jau atėjom.-Pasakę Eli.

-Žinai,šios velykų atostogos labai linksmos - Sušukau savo draugei.

-Nešauk gi, girdžiu. O kodėl linksmos?-Pasiteiravo Eli.

-Nes tu su manim - Padariau *duck face*

Žodžiu atėjom į ta shop tuščiom, nu ne tuščiom su pinigais. O grįžom su didžiausiais maišais.

-Gal užsukam I Starsbucks, noriu ėst.-Zyziau.

-Nu ok.-Nusileido Elizabeth.

-OHHHHH YEAAAAAA!!!!-Pradėjau šokinėti.

Visi žmonės atsisuko į mus ir žiūrėjo kaip į durnes.

-Debilėėėėė......-Nutesė Eli.

-Baik-silpnai trenkiau jai į žandą.

**********18:56**********

Jau ėjau namo. Mama sakė kad turėsim svečių. Lėkaiu namo kaip akis išdegus, bet dar maišus nešiau. Buvo sunku. Priėjau prie durų. Girdėjau balsus. Kadangi rankos buvo užimtos, o maišus labai tingėjau padėti ant žemės. Taigi su galva pradėjau trankyti duris. Žiauriai skaudėjo.

Išgirdau žingsnius ir nustojau tuksenti. Duris atidarė tėtis.

-Am.. labas,-pasimetes sakė tėtis.

-Labas, gali praleist?-paklausiau

Tetė pasitraukė ir aš praėjau. Beeidama pro duris užstrigau. Tada jis paėmė iš manes vieną maišą, mat tingėjo paimt daugiau.

Padėjom tuos maišus į kampą, nusiėmiau batus ir apsidėjau šlepetes. Striukę pakabinau ant pakabos.

-Nu, ir kas gi tie svečiai?-Pašaipiai pasakiau.

-Nauja kaimynė su vaikais.-Pasakė tėtuks- Jos vaikai bus tavo klasiokai.

-Mm..-numykiau.

Atėjau į virtuvę, o ten kad maisto prikrauta! Priėjau ir pačiupau bananą ir kriaušę.

-Net kiaulė sukriuksi.-Pasakė mama.

-Labas vakaras visiems-Nusišypsojau.

-Susipažink tai Liz, naujoji mūsų kaimynė.-Parodė į visai mielą moteriškę.

-Labas-pamojavau.

-O čia jos vaikai: Luke ir Vanessa.-Parodė į labai baisius vaikus. Ok kiddking. Jie buvo labai gražūs ir mieli.

-Labas - pamojavau ir nusišypsojau.

Tada mano žvilgsnis susitiko su šviesiai mėlynų akių savininku. Tai buvo tas auskaruotas bernas. Berots Luke.

:)


Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now