27

504 38 15
                                    

-Noriu broliuko...
-Ką?!-Mama nustebo.
-Nu noriu broliuko.. Man liūdna vienai dukrai. Bet jeigu nenorit jūs.. Tai nereikia..-Liudnai šyptelėjau ir atsistojusi ėjau link savo kambario.
-Palauk. Aš noriu dar vieno vaikelio. Mes bandėm su tėčiu.. Bet neišeidavo.. Gal dėl to kad mes per seni..?-Mama liūdnai tarė.
-Ne. Jūs ne seni.-Tariau.
-Noriu kaiką tau pasakyti..-Mama pasakė eidama link manęs.
-Taip?-Linktelėjau.
-Prieš tau gimstant.. Mes bandėm 2 kartus. Abu kartus.. Vaikeliai gimė.. Negyvi..-Mamos akys ašarojo-Bet kai gimei tu. Mes taip džiaugėmės. Tu buvai mūsų stebuklas. Mes tave taip mylėjom. Ir vis dar mylim..
Nieko nesakiau tik smarkiai apkabinau mama..

~

Ėjau į mokyklą. Kaip visada su Luke ir Vaness. Jie abu atrodė super laimingi.
-Ko tokie laimingi?-Paklausiau.
-Už 3 dienų mano, ups, mūsų gimtadienis.-Vaness tarė.
-Aj joo..-Dėjau facepalm.
-Jau buvai pamiršus..-Luke pagrūmojo pirštu.
-Ne...-Pamelavau.
Tada visi žvengėm.

~

-Ar dabar aiškiau?-Mokytoja su viltimi akyse pasakė.
-Ne.-Visa klasė atsakė.
-Taip.-Tariau.
Visi atsisuko į mane.
-Tikrai? Panele Hope tai gal gali pasakyti visiems savo jaunimo kalba, nes aš nebegaliu.-Mokytoja pavargus tarė.
-Gerai.-Nujisuokus tariau.

~

-Nu! Ir čia kvadratu!-Tariau susinervavus rodydama į lentą.
-Ė,mokytoja, aš be knygų. Ir vėl.-Ir tranco atsikėlęs tarė Thomas.
-O dieve..-Tariau.
Nuskambėjo skambutis.
-Ė chebra varom kebabų, nusipirkt!-Vėl Thomas šaukė.

~

-Pagaliau namie.. -Tariau ir tėškiausi ant lovos. Žaidžiau su vėžliuku ir papūgyte.
Suskambo telefonas pranešdamas apie naują žinutę.
Paimiau telefoną. Parašė Luke.
Lukeyy:Kviečiu taveee, į savo gimtadienįį. Nepamiršk dovanųų. Ir apsirenk kaip tik nori. ;))
AŠ:Okayy! :)

Katik grįžau iš 'vištų lenktynių' šventės. Ir ten dainavo tokia grupė. Ir ten buvo toks gražus vaikinas.. Ir tooks panašus į Luke Hemmings.. Patikėkit manim..
Kai jie nulipinėjo nuo scenos aš greitai nubėgau pas jį, kad selfie padaryt. Ir spėkit kas.. Paspaudžiau fotografuoti ir.. Sušikta camera užstrigo ir nuotrauka neišsisaugojo.. O jis nubėgo link grupės narių..
Aš taip verkiu dabar.. Tik dėl vienos foto...
Vieno selfie..
Ir užknisa mane jau.. Bentjau turiu keleta foto kaip jis dainuoja. Pasakykit ar jums jis panašus? Foto apačioj

Po kiek laiko man ir Vaness parašė tą patį.
Pats metas ieškoti dovanų jiem.
Luke nupirksiu gitarą, nes kiek girdėjau jam patinka dainuoti ir groti.
O Vaness.. Hmm.. Nupirksiu.. Amm... Nieko nežinau ką dovanoti.. Dar sugalvosiu.
-Labasss.-Tarė Eli atėjus pro duris.
-Ką čia veiki?-Pasakiau.-Labass.
-Aj šeip atėjau. Luke su Nessa mane pakvietė į gimšą!-Paputė lūpas Eli.
-Nesijausk vienintele. Mane irgi pakvietė. Ekekeke.-Nusijuokiau.
-Tai ką veikiam? Hmm?-Eli pasakė paimdama papūgytę ir atsisėsdama šalia.
-Padarom kelis musical.ly.-Pasakiau ir išsitraukiau telą.
Pasekit mane @liltinna per musical.ly :33
Padarėm tuos musical.ly.. Pasiselfinom. Ir Eli išvarė namo.
-Tun tun tun tun tun. Tun tun tun tun. Tun tun tun tun tun. I'M SO SORRYY!!!-Šaukiau per visus namus.(jei nežinote tai čia Imagine Dragons daina)

*****

Voliaaaa. Žinaaau. Ilgai nebuvo dalies. Nebėra minčių...
Gal jau padaryt kad jie draugautu? Hmm?
Ir plzzzz vote ir komentuokit..
Kitai daliai 2 nuomonės.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Vidurinis)K viskas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(Vidurinis)
K viskas.
Ikii.
Myliu jus.
~F

Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now