41

192 21 0
                                    

Jis bučiavo mane ir buvo apglėbęs mane per liemenį ir traukė atrčiau. Aš suraukusi antakius nustūmiau jį.
-Ką tu darai?-Piktai pasakiau.-Juk sakiau kad noriu pagalvoti apie visą šitą mūsų situaciją.
-Bet aš nesusivaldžiau, tu labai gražiai atrodei.-Luke nusijuokė.
Suraukiau antakius ir atsistojus išėjau.
Tuo metu užlipinėjo Vaness su Eli.
-Tik dabar radom viską, ar jam viskas gerai?-Vaness lipo pirma ir greitai pasakė.
-Nežinau, pati paklausk ar jam viskas gerai.-Pasakiau ir nuėjau žemyn.
Užsidėjau batus, striukę, akinius ir išėjau namo.

*
-Hope kur tu?-Eli paskambino man į telefoną kaiptik kai atidariau savo namų duris.
-Namie.-Atsakiau ir nusispyriau savo batus nuo kojų.
-Kas tarp tavęs ir Luke buvo? Luke nieko nesako, ir jam viskas gerai, viskas praėjo. Tik sakė galva svaigsta.-Eli pasakė ir girdėjau antram fone Vaness kalbėjo.
-Paklausk ar galim pas ją ateit pasikalbėt?-Vaness tyliai pasakė.
-Vaness klausia ar..
-Galit. Lauksiu lauke, galėsim pasivaikščioti. Noriu gryno oro.-pasakiau ir numečiau ragelį.
Ši situacija su Luke ir jo bučiniais mane nervina. Na taip, man patinka isai, bet juk man patinka ir Tyler. Luke mano kad su savo bučiniais mane paveiks, bet nepasiduosiu jo 'meilei'.
Vėl apsidėjau batus, nesuprantu kam nusiėmiau juos išvis.
Pasiėmiau pinigų, namų raktus ir telefoną.
-Hope čia tu?-Mama sušuko iškišus galvą.
-Jo, pamiršau pinigų pasiimti. Aš dabar su Vaness ir Eli einam į miestą. Grįšiu už kokių 3 valandų.-Pasakiau ir išėjau.
Vaness su Eli jau laukė manęs.
-Eime?-Pasakiau uždarius duris.
-Kur eisim?-Vaness paklausė ir pasitaisė plaukus.
-Nežinau, galim į kokią piceriją. Noriu valgyt.-Pasiūliau ir jos sutiko.


-Klausėt 5 Seconds Of Summer dainą 'She looks so perfect'? - Vaness paklausė ir atkišo telefoną mum į veidą.
Dieve, tikiuosi neužsimins apie Luke, nes visaip bandžiau išsisukti iš šios temos.
-Aj šita dėl Luke, kas ten buvo?-Paklausė Eli.
Šūdas. Galvojau išsisuksiu.
-Umm. Vaness, mes su Eli išsikraustom į butą ir gyvensim kartu.-Nusišypsojau ir atsisukau į Elizabeth.
-Nekeisk temos.-Jos kartu pasakė.
-Bet tai tiesa! Mes tikrai išsikraustom.-Pasakiau ir Eli palinksėjo galva.
-Apie tai vėliau, tai kas su Luke buvo?-Vaness pasileikė į priekį, kadangi inai sedėjo prieš mane.
Atsidusau.
-Jis mane pabučiavo gerai?-Pasakiau truputi suirzgusi.
-Rimtai? Vėl?-Eli nusišypsojo ir suplojo rankom.
-Ta prasme vėl?-Vaness suraukė antakius ir atsisuko į Eli.
-Čia kita tema. Nu Eli viską žino apie mano ir Luke pokalbį.-Pradėjau aiškinti.
-Kokį pokalbį?-Vaness sukeliojosi nesupratus.
-Nu tai vėliauuu.-Pasakiau ir toliau aiškinau.
-Aš jam pasakiau kad noriu pagalvoti apie šia situaciją, ir jis sakė kad mane myli ir ka..-
-Taip ir žinojau kad jis tav..-Vaness sušuko.
-Gali nepertraukinėt?-Eli sušuko garsiau negu Vaness ir atsisuko pora žmonių.
-Nu žodžiu, jis pasakė kad mane myli, bet aš sakiau kad jis man tik patinka.-Aiškinau toliau ir Eli kilnojo antakius ir baksnojo man su alkūne.
-Taip, man jis patinka, bet nemyliu jo. Ir jis sutiko ir taip toliau, bet jis sakė apsimetė kad nugriuvo, tam kad pabūtu su manim vienas, ir kai jūs išėjot, jis mane pabučiavo.-Pasakiau ir pažvelgiau į jas.
-Dėl to išėjai?-Vaness paklausė.
-Taip, buvau šiektiek supykus ant jo.-Pasakiau ir kaiptik atnešė mum picą su ananasais.
-Uu jaaass.-Pasakiau ir tryniau rankas iš džiaugsmo.
-Fui, kaip tu gali valgyt šį š.-Eli paklausė tipo pasišlykštėjus.
-O kaip tu gali valgyt bananus? Man jie irgi šlykštus.-Paklausiau. Inai pakėlė pirštą, išsižiojo, nuleido pirštą ir užsičiaupė nieko nepasakius.
-O labas Hope!-Pasakė girdėtas balsas.

Va, dalis šiandien, kaip prižadėta _usrename . Tikiuosi patiko. Nu ok o aš einu pintis plaukų, kurie tikiuosi ryt bus garbanoti kai išleisiu juos. Labos visiems. Kaip visadaaa
Myliu jusss
Jūsų
~F

Aj









Nepamirškit










Pavotint











Ir komentuoti.

































hihi. 600 žodžių. :D

Dabar gerai[lėtai keliama]Where stories live. Discover now