Aš labai atsiprašau jūsų.. Aš jau ir taip sustabdžiau 2 istorijas.. Ir noriu tą patį padaryti su šia.
Visi turbūt galvojat kad "nesąmonė, dėl nesąmoningos priežąsties nustosi rašyti ir pan." Ne. Tai man yra svarbu ir brangu. Aš myliu grojimą ir aš džiaugiuosi kad pradėjau groti pianinu. Nors būna dienų kai norisi viska mesti, nusispjuati ir atsukti nugarą.
Kadangi aš esu 10-okė(žinau kad gal net yra vyresnių už mane skaitančių mano istoriją), ir man bus kalbėjimai, patikros ir panašiai. Man reikia labai ruoštis. O muzikos mokykloje esu 7-okė. Tai reiškia kad einu paskutinius metus. Jie man reiškia daug kaip ir maistas. Turiu gerai išmokti solfedžio bilietus(jų yra 24, ir išsitrauksiu tik vieną ), gerai išmokti groti 7 kūrinius per šiuos 4 mėnesius(nors kiti 7-okai groja po 4 kūrinius, aš čia nepagavau kampo kodėl man 7), ir išmokti dainuoti tą daigtą.. Nu kur tryse dainuoji. Triole.. Ne.. Trys žmonės dainuoja savo melodiją ir gaunasi graži melodija. Tikiuosi supratote.
VA! KANONAI! Hehe.. PRISIMINIAU. Tai va. Beto netyčia viską ištryniau iš telefono(nežinau ar tai įmanoma) ir neleidžia atsisiųsti wattpad.
Žodžiu. Gal ir rašysiu istoriją per kompiuterį, bet LABAI retai.
Ačiū už demęsį.
Ir labos nakties.
:')
ČTEŠ
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/