Islipau is masinos. Is namo isejo kazkokia mociute. Aplinkui apsidairiau ir pastebejau kad visur viskas sutvarkyta.
-Eli! -susuko ta bobute.
-Mociute!-su sypsena tare mano geriaus.. Oj atsiprasau. BUVUS geriausia drauge.
-O kas si grazi mergaite?-pasake boba(as ja taip dabar vadinsiu)-Ar tai Valentinu mergaite?
-Aha..-tariau ir Eli paziurejo i mane killer look.
-Okay..-Tariau ir nusekiau paskui Eli tevus.
(Seip as nezinau kodel mes susipykom! :D)
*****vakare(srr kad praleidau, tiesiog nezinau ka rasyti)*******
Sedejom prie vakarienes stalo ir valgem(kaip ne keista). Valgem tyloje, nejaukioje tyloje. Kai pavalgem as padekojau uz skanu maista ir nuejusi i virtuve issiplviau lekste. Issitraukiau tela. Surinkau Luke numeri. Taip mes apsikeitem numeriais. Kaip draugai, vistiek busim klasiokai. L- Lukas H-Hope
H-labas :)
L-labukazzz
H-ka veiki? :)
L- nieko gero :3 ka tu?
H- aj... Galvoju kaip pabegti.. :D
L- uuuuu!!! Nu nu!
H- Bet siam planui man reikia taves su Vanessa!! :)
L- Ok! Tik sakyk plana!!!
H- Nezinau ar jis patiks jusu tevam bet....
L- Sakyyykkk!!!! :D
H- nu zodziu viduri nakties as iseisiu i gatve. O tavo tevai su jumis mane pasiimsite :D
L- ok! Jeigu ka paskambinsi :)
H- ok turiu lekti :) iki
L- iki :*
H-.....
L- uoj sorry to :* neturejo buti...
H- nieko tokio :D
L- aciu kad supratai :D iki
H- iki :)Uzrakinau telefona ir isikisau ji i dzinsu kisene.As sypsojausi. Kodel? Net pati nezinau. Tada atejo Eli. Mano sypsena dingo. Ji priejusi prie kriaukles idejo lekste ir ja plove. Zvilgtelejau pro langa, pamaciau masinos sviesas. Uz ju dar vienos masinos sviesas. Ir jos suko cia, i kiema. Elizabeth isplovusi lekste bego i lauka. Priejau prie Eli mamos.
-Atsiprasau, bet gal jus zinote kodel Eli pyksta ant manes?-su viltimi akyse pasakiau.
-Atleisk bet ne... Ji su mumis irgi nekalba, bet pastaruoju metu ji labai daznai verkia. Uzsidaro kambaryje ir meto daiktus i siena. Ji retai iseina, pas ja nebeateina kazkoks vaikinas kurio vardo net nezinau. -Liudnai tare ponia Grey.
-A... Dabar aisku man... Gal jei reikia kazkieno patarimo? - pasakiau.
-Manau kad taip, bet ji manes neprisileidzia.-valydama stala vel prakalbo.
********Eli P.O.V********(Nesitikejot ane? :D)
Isbegau i lauka ir sokau savo krikstomamai ant kaklo. Nusisypsojau dirbtine sypsena. Bet kai pamaciau savo pusbroli Xavier (tariasi Ksavier :D) iskarto nusisypsojau tikra sypsena. Jam yra 19 metu, jis 2 metais uz mane vyresnis, bet mes labai gerai sutariam. Kaip brolis ir sese. Bet aisku buna ir pykciu.
-Bete!!! -jis mane taip vadindavo, susuko Xavier.
-Xmenai!!!-susukusi ir nusijuokusi begau i jo isskestas rankas. Sokau ir savo gleznomis rankomis ji stipriai apkabinau. Jis mane suapaude. Stovejom kokias 3minutes. Yada atsitraukem ir nusijuoke is vienas kito ejom paimti ju daiktu. Priejom prie bagazines ir ja atidare pasiemem po 2 tases.
Tada prisiminiau kad kirikstotecio tai nera.
-Xmenai? O kur Joe(kriksto tetis)?-susirupinus tariau.
-Jis komadiruoteje(nzn kaip rasyt :D)-atsake mano pusbrolis.
Aisku. Reikia pagaliau pakalbeti su Hope. Speju ji vis dar nezino del ko as nekalbejau su ja.
*****po tasiu nesiojimo ir sveikinimusi*******
Priejau prie Hope. Ji su kazkuo kalbejo telefonu.
-aha.. gerai! Aha... Joo.. Tai gerai ane?... Tada taip ir padarysim.. Aha iki -kalbejo su kazkuo. Pagaliau ji padejo rageli ir atsisuko.
-Amm.. Galim pakalbeti?-pasakiau.
Ji buvo... Nustebusi?
-amm.. Ok.-tare Hope.
Atsisedom pas mano mociute ant lovos.
-Na apie ka norejai pakalbeti?-paemusi pagalve ir ja apkabinusi pasake Hope.
-Na......--------------=============---------------
Na va! 3 dienu dalis ;D nu tiksliau 3 valandu dalis ;D per diena, viena valanda.
Na tikuosi nenuvyliau! Zinauuu its boring! But i hope(:D) you like it :D
P.S tuoj ikelsiu Cancer 3 dali :)
Myliu :***
YOU ARE READING
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/