**Autoriaus P.O.V.***
Mergina kosėjo vandeniu. Visi buvo laimingi kad ji yra gyva. Bet labiausiai džiaugėsi Luke. Nes jis ją išgelbėjo. Tina, Eli ir Vaness verkė. Bet iš laimės. Mokytojas sveikina Luke. O Ashton.. Atsiprašinėja Hope..**Hope P.O.V**
~
Aš guliu namie ant sofos ir žiūriu Shane Dawnson. Po to įvykio mane paleido namo. Tėvam nesakysiu nieko. Nes jie tada labai jaudinsis ir panašiai.
Tik man įdomus vienas dalykas.
Kam tūrėčiau dėkoti kad mane išgelbėjo? Mokytojui? Ashton? Merginoms? Luke?
Paliečiau savo lūpas. Nusišypsojau.
O and Ashton nepykstu. Juk jis netyčia. Manau. Neapskaičiavo šokimo kampo ar kažkas tokio.
-Hey..-Eli atsisėdo šalia.
-Labas. O netūrėtum būt mokykloje?-Paklausiau apkabindama ją.
-Išleido visus. Tie visi esam mes.-Žiovavo.
-Kas mes?-Pasikasiau kaklą.
Eli ištiesė ranką link lango. Pažiūrėjau ir pamačiau Vaness, Luke, Ashton, Tyler, Tina ir Josh.
-Ką?! Jie ateina o aš kai šūdas atrodau!-tariau ir bėgau į savo kambarį. Greitai pasišukavau. Nusimoviau pižaminį onepeace ir apsidėjau laisvą pilką suknelę.~
-Sveikučiai.-Pamojavau visiems.
-Hopee!-Sušuko Tina, Vaness ir Eli. Visos mane apkabino.
-Taigi jau matėmės-Nusijuokiau.
-Vistiek sunku patikėti kad tu prisikėlei iš mirusių.-Nusijuokė.
-Aha..-Numykiau.-Sveiki vaikinai.-Šyptelėjau.
-Labas Hope.-Visi atsakė.
Priėjau prie jų ir visus po vieną apkabinau.
Pirmas buvo Tyler. Jis už mane buvo aukštenis ir tai buvo miela. Priglaudžiau galvą prie jo krūtinės. Tada jį paleidau ir apkabinau Ashton. Jis atrodė nekaip.
-Čia tau..-Ashton ištiesė puokštę rožių ir saldainių dežute.
-Ashton.. Viskas gerai. Aš nepykstu ant tavęs.-Nusišypsojau.
Tada priėjau prie Josh. Jis yra labai gražus. Gražiausias iš klasiokų. Nu dar Tyler. Nu ir Luke. Ir Ashton. Ir Calum. Ir Michael. Kk baigiu. Jis mane apkabino ir tyliai pasakė.
-Džiaugiamės kad likai gyva. Būtu žiauriai liūdna prarasti tokia gražią klasiokę.-Kai jis taip pasakė aš šypstelėjau.-Ir nepamiršk padėkoti Luke. Jis tave išgelbėjo.
Jis mane paleido ir nuėjo prie kitų.
Aš stovėjau ir žiūrėjau į Luke. Jis irgi į mane taip žiūrėjo. Nežinojau ką daryt. Apkabint kaip visus ar bėgti ir apkabinus dar pabučiuoti į žandą.
Pasirinkau 2 variantą.
Nusišypsojau ir bėgau į Luke, atsitrenkiau į jo krutinę ir smarkiai apkabinau. Jis kelias sekundes stovėjo nesupratęs bet tada apkabino atgal.
-Ačiū tau..-Tariau.
Jis nusijuokė.
-Prašom.
Aš pasistiebiau ir pabučiavau jam į žandą.
Tada nusijuokiau ir ėjau pas draugus. Luke taip ir stovėjo sustingęs.
Ekekeke.~
-Hope aš namie!-mama sušuko.
-Aš irgi namie!-atšaukiau.
-Laba diena!-Sušuko Eli.
-Labas Eli!-Atšaukė mama. Visi čia šukauja.
Mama ėjo link mano kambario. Nu girdėjau iš žingsnių. Mama atidarė duris ir pamatė visus.
-O čia ir daugiau žmonių yra.-Nusijuokė mama.
-Laba diena.-visi pasisveikino.
-Kas nori valgyti? Užsakysiu daug picos.-Mama pasiūlė.
-Aš!-Visi vienu metu atsakėm.
-Gerai. Netrūgdysiu jaunimui.-Tai pasakius uždarė duris.~
-Ate!-Mojavau visiems.
-Ate Hope!-Klasiokai atmojavo.
Uždariau duris ir ėjau link virtuvės. Ėjau pagal mintyse skambančios muzikos ritmą.
-GUESS WHO'S BACK?! BACK AGAIN?! HOPE IS BACK! TELL YOUR FRIENDS!-Dainavau.
-So this looks like a drob for me so everybody just follow me. Coz we need a little ple ple ple ple. Coz it feels so insant without me!-Šokau nesamones prie mamos.
-Aš namiee!-Tetė sušuko.
-Teteee!-Pasakiau ir su juo pradėjau šokti nesamones.
Pamiršau pasakyti kad prieš tai per teliką paleidau muziką. Tai mes pagal ją ir šokam.
Pradėjau twerkint pagal 'One Dance by Drake'.
-That's why I need a one dance.. got an ple ple ple in ple ple..-Tėtis dainavo. Mama iš mūsų juokėsi.***Vakare***
Su mama sedėjom virtuvei ir gėrėm kavą.
-Mama..?-Nervingai paklausiau.
-Taip?-Mama šyptelėjo.
-Aš.. Aj nesvarbu..-Tariau tyliai.
-Sakyk. Kas buvo?-Nervingai tarė mama.
-Noriu broliuko..Hehehehehe. Nežinau ar tai vadinasi intriga bet.. Tikiuosi patiko. Vote ir nuomoniųų.
Aš turiu daug dalių parašius, bet kelsiu kas 2 dienas. Nei per dažnai, nei per ilgai.
~F
Myliu juus..
Visuuus.
Aj P.S sorry jeigu radote klaidų.. :))
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dabar gerai[lėtai keliama]
HumorSkaityk ir suzinosi ;) Pirmos dalys ZIAUUURIAI lievos, banalios ir nejuokingos, nes rasiau kai buvo 13 metu :/