22 luty 2023
10 dni. Tyle spędziłam na rozmyślaniu. Ale wkońcu podjęłam tę decyzję. Widziałam jak przez te parę dni Bartek.. po prostu się starał. Na przykład.
W walentynki przyjechał do mnie z kwiatkami i moimi ulubionymi słodyczami. Tak swoje walentynki spędziłam ze swoim byłym chłopakiem, którego dalej kocham.
Oczywiście było to bardzo słodkie..Ale nie dowiecie się jaką decyzję podjęłam. A aktualnie właśnie ubieram kamizelkę, ponieważ jadę do Bartka. Chociaż on o tym jeszcze nie wie.
W aucie słuchałam sobie piosenek. 3 króli oraz Gracie Abrams „I'm love you, I'm sorry".
„You were the best but you were the worst. As sick as it sounds, I loved you first. I was a dick, it is what it is. A habit to kick, the age-old curse."
Nawet nie wiem kiedy ale byłam już pod domem Bartka. Zaczęłam się lekko stresować. Na szczęście było tylko jego auto, czyli w domu był sam. Na całe szczęście.
Zadzwoniłam dzwonkiem i usłyszałam głośne „proszę", dlatego też weszłam do mieszkania. Mieszkanie nie było zbytnio.. czyste? Widać było, że Kubicki nie dbał o niego. Ale nie dziwię się.
B- Przepraszam za... Rose?
R- Hej.. przyszłam pogadać.
B- Jasne siadaj. Chcesz coś do picia?
R- Nie, dzięki.Usiadłam na kanapie, a Bartek poszedł jeszcze sobie do kuchni po coś do picia i również usiadł koło mnie na kanapie.
R- Obiecałam ci, że to wszystko przemyśle, no i zrobiłam to..
B- I?
R- I przemyślałam. Bartek, dam ci drugą szansę, bo cię kocham. Tak kurwa mocno cię kocham, ale mam nadzieję, że to co się wydarzyło nigdy się nie powtórzy.
B- Nigdy się nie powtórzy, obiecuję na życie i śmierć.Można by rzec, że po tym Bartek rzucił się na mnie. Tego mi brakowało.
R- Może wstawimy posta z wyjaśnieniami? Dużo osób snuje różne teorie.
B- Zgadzam się, zróbmy jakąś cute foteczkę.@rosiewilliams i @bartekkubicki
Opis: Tak, zerwaliśmy.
Dużo osób snuło już takie teorie.
Ale nie byliśmy razem przez około 2 tygodnie, ale po rozmowach wkońcu doszliśmy do wniosku, że nie możemy bez siebie żyć.
Dlatego wróciliśmy do siebie🩷Polubiono przez @hi_hania, @wersow i 92 tysiące innych użytkowników.
@hi_hania
Jeju jak dobrze, że do siebie wróciliście!❤️@sar.ka
🙄🙄🙄@swiezy_bartek
Moi kochani, dzięki Bogu*wyświetl więcej*
~~~~~~
KONIEC CZĘŚCI GŁÓWNEJ!Przed nami tylko dodatki, będzie ich około 5. Jeden pojawi się może dziś.
Resztę postaram się jutro nawet wstawić.Mam nadzieję, że cała książka wam się podobała!
Kocham was❤️
Do następnego
xoxo💋
CZYTASZ
Od nieznajomych do kochanków..? ~Bartek Kubicki~
RomanceRosie Veronica Williams, 21-letnia pół Polka-pół Włoszka. Wraca do Polski po 10 latach. Jest ona influencerką, która jest znana we włoszech jak i w Polsce. Pewnego słonecznego dnia wpada na bruneta.. Bartek Kubicki, 22-letni influencer, który uczest...