22. New Hair

322 10 2
                                    

5 październik 2022
Godzina 10:30

Bartek dzisiaj miał nagrywki na dziewiąta. Więc go odwiozłam.
Aktualnie jestem już w drodze do Warszawy.

Za dwie godziny mam wywiad, a następnie idę farbować włosy.
Postanowiłam że chce trochę zaszaleć. Zrobię sobie różowe końcówki.
Ale najpierw skupmy się na wywiadzie.

Jak sobie tak o nim rozmyślałam, to pewnie będzie pytanie związane z Genzie. Dlatego szybko wybrałam numer telefonu do Friza, żeby się go spytać o jedną rzecz.

F- Siemka, co tam?
R- Hej, bo ja ogólnie jadę do Wawy na wywiad i czy ja mogę powiedzieć że jestem menadżerką?
F- Na luzie mów, pamiętasz że dzisiaj mamy spotkanie z Genziakami o 20:00?
R- Pamiętam, ale jest szansa że się spóźnię trochę..
F- Okej, ale daj znać ile byś się miała spóźnić.
R- Jasne, dobra papa.
F- Narka.

Właśnie po ponad trzech godzinach drogi parkowałam pod budynkiem, w którym będzie wywiad. Wychodząc z samochodu poprawiłam swoją spódniczkę.
Dziś stwierdziłam, że ubiorę się troszkę elegancko na ten wywiad, miałam ubraną czarną spódniczkę, białą bluzkę, czarno-brązową kurtkę oraz czarne długie kozaki.
Ale później przebiorę buty na trampki i spódnice na jeansy.

Kiedy wchodziłam do budynku poczułam śliczny zapach wiśni, kocham ten zapach. Kojarzył mi się on z moim domem rodzinnym, ponieważ moja mama używała takich perfum.

Szybko znalazłam pomieszczenie, w którym miał odbyć się wywiad.
Przywitałam się z wszystkimi.
Rozmowę miała prowadzić Julia.

Zaczęłyśmy wywiad.

J- Witajcie, w kolejnym wywiadzie! Dzisiejszym naszym gościem jest Rosie Williams. Jedna z najbardziej popularnych influencerek.
R- Hejka!
J- Ja myślę, że możemy zaczynać.
R- Też tak sądzę, dawaj te pytanka.
J- Myślę, że zaczniem pierw od tematów, które zaciekawią widzów.
A mianowicie,
Co łączy cię z Genzie? Po prostu czasem razem nagrywacie, czy może jest drugie dno.
R- Z Genziakami łączy mnie duża więź przyjacielska.
Ale również to, że niadawno
podpisałam umowę i zostałam oficjalnie drugą menadżerką Genzie.
J- Oo, no to gratulacje.
R- Dziękuję.
J- Dobrze, kolejne pytanie.
Co łączy cię z Bartkiem Kubickim?
R- Bartek jest moim przyjacielem, któremu zawdzięczam dużo, np. To że dzięki niemu poznałam Genzie.

Cały wywiad skończyliśmy nagrywać o 13:50, miałam dziesięć minut na dojechanie do salonu fryzjerskiego.

Jak to ja miałam w zwyczaju spóźniałam się, ale tylko pięć minut.
Ponieważ nagrywałam odcinek i gdy już byłam przed budynkiem zapomniałam kamery z auta, więc musiałam po nią wrócić.

Na szczęście Blanka, wiedziała że mam przed wizytą wywiad. Więc wiedziała, że mogę się trochę spóźnić.
Równo o 14:10 zaczęliśmy farbować włoski.

Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła tych końcówek różowych. Wyszły pięknie.
Chciałam je odrazu wstawić
na story ale nie mogłam.
Nie chciałam żeby genziaki zobaczyły moje włosy wcześniej.

Zanim jednak wybrałam się w podróż powrotną to wjechałam sobie na naleśnika.
Naleśnik był z białym słodkim serkiem, owockami oraz z polewą czekoladową.
Niebo w gębie.

Wpisując na nawigacji, drogę do Krakowa. Okazało się że na spotkanie spóźnię się trzydzieści minut.
To odrazu napisałam do mojego szefunia.
Odpisał mi, że luz.
Jak tu nie uwielbiać takiego szefa.

Od nieznajomych do kochanków..? ~Bartek Kubicki~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz