6 październik 2022
Dziś był dzień, w którym Karol dowie się że ja i Bartek jesteśmy parą.
Aktualnie siedzę w domu Z i pomagam Natalce. Za to GenZie nagrywa odcinek „Znajdziesz więcej emoji= wygrywasz $$$".Odrazu jak go nagrają, jadę z Bartkiem do domu Wiśniewskich, poinformować o naszym związku.
Dopiero o 15:30 GenZie skończyło nagrywać.
Oznacza to że za dwadzieścia minut powinniśmy być już u Karola.R- Bartek ruchy! Czekam w aucie!
B- Okej!Jak powiedziałam tak zrobiłam, pożegnałam się z wszystkimi i ruszyłam w stronę auta.
Jesień dawała już o sobie znać.
Codziennie robiło się coraz to zimniej. Zanim się obejrzymy już będzie zima.Oczywiście są też plusy, zaczyna się era na chodzenie w bluzach oraz w sweterkach, również zaczął się czas na picie kakao. Uwielbiam ten czas.
To też widać po moim dzisiejszym outficie, miałam ubraną za dużą bluzę, dżinsy i do tego płaszcz.
Lubię połączenie bluzy oraz płaszcza.Godzina 15:45 pan Bartosz Kubicki w końcu wsiadał do mojego mercedesa. Ale zanim zapiął pasy to dał mi szybkiego buziaka w policzek.
Przez ten okres, kiedy jestem w związku z Bartkiem zauważyłam, że jego językiem miłości jest dotyk.
Tak samo mam ja.
Kocham takie małe gesty.Jadąc słuchaliśmy różnych piosenek, które puszczał brązowooki. Przewinęły się takie piosenki jak „Kiss Cam", „California" i wiele innych hitów.
Nikogo oprócz Friza nie było w domu. Dla nas lepiej.
Jednak Wera jest już długo na nagrywkach więc pewnie niedługo wróci.Ja tak naprawdę miałam do Karola dwie sprawy. Jedną odnośnie GenZie, a drugą o związku z Bibim.
F- Co tam macie mi do powiedzenia?
R- Mamy dwie sprawy, ale zacznę od tej, która dotyczy tylko mnie.
F- Zamieniam się w słuch.
R- Widzowie jeszcze nie wiedzą o tym że jestem menagerką Genzie, więc może wstawię jakiegoś posta?
F- No wstawiaj.
R- Teraz?Wiśnia nic nie powiedział tylko pokręcił głową na „tak", więc odrazu wzięłam telefon i udostępniłam fotę, na której jestem ja i reszta Genziaków.
@rosie.williams
Opis: Oficjalnie menagerka Genzie!
Teraz Genziaki to nie tylko przyjaciele ale również rodzina.
Love u guys!💋Polubiono przez @hi_hania @wujekluki i 76 tysięcy innych użytkowników
@hi_hania
Druga Mami!😎@wujekluki
Witamy w rodzinie ekipowej@kartonii
My ciebie też kochamy!🫶🏻
CZYTASZ
Od nieznajomych do kochanków..? ~Bartek Kubicki~
RomansaRosie Veronica Williams, 21-letnia pół Polka-pół Włoszka. Wraca do Polski po 10 latach. Jest ona influencerką, która jest znana we włoszech jak i w Polsce. Pewnego słonecznego dnia wpada na bruneta.. Bartek Kubicki, 22-letni influencer, który uczest...