Karımda Ne Orospuluklar Varmış! (2)
Karım Nilgün'ün benimle evlenmeden önce sevgilileri olduğunu, onlara sakso çektiğini ve sikiştiğini biliyordum, ama evliyken ilk kez benden başkasına (enişteme) sakso çekmiş, ağzını siktirmişti. Karımın bu durumu beni de çok tahrik ediyordu. İstemsizce sikim kalkıyordu karımı başkalarının altında hayal ederken. Karım beni yatakta çok memnun etmesine karşın kendisi zevk almıyordu, ama bana karşı hep sevecen ve sevgi doluydu.
Ertesi gün ben köydeki işlerimi bitirip minibüse binerek ilçeye, eve doğru yola çıktım. Yolda hep eniştemle karımı düşünüyordum, yol boyu sikim kazık gibiydi. Sevgililiğimizden beri karımı başka erkeklerle düşünmek beni çok etkiliyordu. Eve döndüğümde karım yemeği yapmış, sofrayı hazırlıyordu. Yüzü yine makyajlıydı. Kalorifer yine sonuna kadar açıktı. Kış ortasında ev fırın gibiydi. Karım üzerine yazlık askılı tişört giymiş, içine sutyen giymemişti. Altında da eskiden dil kursuna giderken giydiği uzun siyah etek vardı. Kısa etekleri olsa güzel olurdu, ama şehir hayatı bize çok uzaktı.
Karıma, "Yine çok güzelsin!" dedim. Karım da, "O senin güzel görüşün aşkım!" dedi. "Tişörtün de çok sexy!" dedim. "Amaaan, olduğu kadar işte, bizde imkan mı var daha güzellerini alalım!" dedi biraz hayıflanarak. "Olsun, böyle de harikasın!" dedim. Karım, "Ama dur şöyle yapayım..." dedi, üzerindeki siyah eteğin bel kısmından başladı katlamaya içine doğru. Etek aynı etekti, ama katlayarak boyunu dizine kadar kısalttı. Bel kısmı pot yaptı, ama bacakları dizine kadar açılmış oldu eteğin. "Nasıl?" dedi. "Güzel bacakların gün yüzüne çıktı aşkım!" dedim.
Karım boy aynasında kendine bakarken, ona, "Aşkım, dün gece eniştem sadece ağzına mı verdi, hiç sikmedi mi?" dedim, ama derken sesim titredi heyecandan. Karım da fark etti heyecanımı, "Seni tahrik ediyor değil mi?" dedi. Utanarak, "Yalan yok, ediyor!" dedim. Karım, "Utanma aşkım, beni de ediyor. Ama hiç unutma aşkım, sen benim kalbimin miniğisin ve herzaman öyle kalacaksın!" dedi.
Yine akşam saat 8 gibi eniştem geldi. Hoş geldin dedik. Eniştem karımı mutfakta görünce yanına gidip sarıldı, "Hoş bulduk yavrum, yakıyorsun yine ortalığı!" deyip elini tşörtünün altından çıplak memelerine götürüp okşadı. Memelerini avuçlayıp ellerken de bana dönüp, "Naber minik, neler yaptın?" dedi. "İyilik enişte, köy işleriyle uğraştım işte!" dedim. "Ya buradan iş bulamadın bir türlü, sana valilikten iş ayarlamaya çalışayım mı?" dedi. "Bilmem ki enişte..." dedim.
Eniştem bir yandan benimle konuşuyor bir yandan karımın memelerini ve götünü avuçluyordu. Karım da şahane gülümsemesiyle bir yandan tencereyi karıştırıyordu. Karım da, eniştem de çok rahatlardı. Ben de açıkçası rahatlamıştım, çünkü gerginlik olan bir konuydu. Eniştem karımın bacaklarını okşarken eteğini fark etti ve "Ne bu kız, amma katlamışsın!" dedi. Karım da, "Abi başka bu boy eteğim yok ki!" dedi. Eniştem de bana, "Alsana oğlum şu kıza düzgün bir şeyler!" dedi. "Enişte durumları biliyorsun, kiramızı da siz ödüyorsunuz, köydeki işlerden gelen para yetmiyor böyle şeyler almaya..." dedim.
Eniştem sırıtarak, "Demek yetiştiremediğin tek yer orası değil?" deyip kafasıyla yatak odamızı işaret etti. Karım kıkırdadı ve "Abi kocişimi utandırma!" dedi. Eniştem de, "Ya deminden beri eteğin altından çıplak amını okşuyorum, ondan utanmıyor da gerçekleri dile getirince mi utanıyor kocişin?" dedi. O an anladım ki karımın altında külodu yok, "Aşkım külot giymedin mi?" dedim. Eniştem de, "Bak şuna, adamın karısı donsuz mu değil mi haberi yok!" dedi kahkaha atarak. Karım da bana dönüp eteğini yukarı kaldırıp çıplak amını gösterdi, "Yok aşkım baaak!" dedi gülerek. Hep beraber gülüştük. Amında hiç tüy yoktu, belli ki gündüz iyice traşlamıştı.
Yemekte karım servis yaparken eniştem bana, "Minik, seni çok severim, amacım seni üzmek değil, ama biliyorsun ablan rahatsız bu aralar, sen de Nilgün'le yatakta zayıf kalıyormuşsun biraz. Artık modern dünyadayız, ben elin orospularıyla, karın da elin adamlarıyla yatağa girmesin, değil mi canım?" dedi. Kıpkırmızı olan yüzümle, "Haklısın enişte!" deyiverdim. Karım da, "Tamam abi sorun yok, zaten kocamla konuştuk bunları!" dedi. Bu konuşma beni oldukça rahatlattı, aramızda gizli saklı olmaması ve dışarıdan bunların bilinmeyecek olması güzeldi.