Kalın Yarak Özlemim! (2) (Tuğba 35 Y., İstanbul)O geceki olaydan sonra, Mehmet'in aşk dolu mesajları gelmeye devam etti. Fakat buluşma konuşunda ısrar etmiyordu. O güzel sözlerine cevap vermedim. Aslında karşılık vermek istiyor, buluşup sikişmek istiyordum. Sanal yaşadığım o anlar aklımdan bir türlü çıkmıyordu. Aklım hep bacaklarımın arasındaydı. Amım müthiş sikilmek istiyordu, ama kocamla bir türlü fırsatımız olmuyordu. Genelde İzmir'de oluyordu, geldiğinde ise hep yorgun oluyordu.
Kocamın evde olduğu bir gece çok istekli olmama rağmen, kocam, "Yorgunum Tuğba!" diye söylenip sırtını dönünce, kararımı verdim. Karmakarışık düşünceler içerisinde bir plan yaptım. Mehmet'in yarın izinli olduğunu biliyordum. Sabah ben de personel şefini arayıp iş yerinden izin alacaktım. Çocuklar sabahtan okula gidecekleri için Mehmet'le buluşabilirdik. Telefonu aldım ve "Kocam evde, cevap yazma sakın. Hazır ol, yarın buluşuyoruz. Öptüm seni!" diye Mehmet'e mesaj attım.
Sabah olmuş kocam işe gitmişti. Ardından çocukları okula yolladım ve Mehmet'i aradım. Sesinden çok sevinçli olduğu belliydi. Beni arabayla almayı teklif etti, ama kabul etmedim. Detayları konuştuk. Evimden çok uzakta olmayan bir rezidansta kalıyordu. Konuşmamız bittikten sonra doğruca banyoya girdim, vücudumdaki bütün kılları temizleyip, her yerimi kaymak gibi pürüzsüz yaptım. Kısacası tam yalamalık olmuştum. Aynanın karşısında vücuduma bakıyordum. Doğum nedeniyle karın bölgemde biraz çatlaklar vardı. İnce belim, geniş popom, büyük memelerim, eminim Mehmet'in hoşuna gidecekti. Derin bir çizgiyle ortadan bölünmüş tüysüz amım pırıl pırıl duruyordu.
Komodinin çekmecesini açtım, çamaşırlarıma baktım. Takım olan, beyaz iç çamaşırlarımı giydim. Tıpkı gerdeğe girecek olan bir gelin gibi. İç çamaşırlarımı giydikten sonra, üzerine beyaz bir gömlek, altına da siyah bir etek giydim. Başımı da kırmızı ipek eşarbımla örttüm. Hafif bir makyaj yapmıştım. Evden çıkarken dikkat çekmemem lazımdı. Üzerime, her zaman giyindiğim yazlık kabanımı aldım. Evden çıkmadan Mehmet'e mesaj attım, "Evden çıkmak üzereyim!" diye. "Sabırsızlıkla seni bekliyorum aşkım!" diye mesaj yolladı. Korku ve heyecan içindeydim. Adım adım sikilmeye gidiyordum.
Yoldan geçen bir taksiye bindim. Bana söylediği adresi taksiciye söyledim. Camdan dışarı izliyordum. 10 dakika sonra yüksek bir binanın önünde durduk. Arabadan inip binaya girdim, direkt asansöre bindim ve 5. katta indim. Dairenin kapısına geldim. Titrek elimle zile bastım. Artık geri dönüş yoktu, o kocaman yarağı yemeden buradan çıkış olmayacaktı. Bunu kendim istemiştim.
Kapıda göründü ve "Hoş geldin aşkım!" diyerek içeri davet etti. Üzerimdeki kabanı alıp astı. Belimden tutarak lüks bir salona geçtik. 1 oda 1 salon evdi. Bir kişi için idealdi. Ev güzel döşenmişti. Ben salonu incelerken, "Eee aşkım, heyecanlı mısın?" dedi. "Evet!" dedim. "Rahatla. Sakin ol. Gerçekten çok güzelsin!" dedi. "Evin güzelmiş!" dedim. Bir anda belimden tutarak kendine doğru çekti ve dudaklarıma yapıştı. Ben de aynı şekilde onun dudaklarına yapıştım. İlk kez kocamdan başka bir erkekle öpüşüyordum. İnanamıyordum, ama müthiş şekilde hoşuma gitmişti.
Mehmet oramı buramı ellemeye başlamıştı. Ben de çekingenliğimi atmış, karşılık veriyordum. Zaten oraya bunun için gitmemiş miydim? Başımda eşarbım halen duruyordu, öpüştükçe öpüşüyorduk. Elleri rahat durmuyordu, göğüslerimi, popomu, bacaklarımı, hemen hemen her yerimi okşuyordu. Sulanmaya başlamıştım. Herşey hızlı gelişiyordu. Önce beyaz gömleğimi, sonra da eteğimi indirdi ve "Ohhh, harikasın aşkım!" dedi. Sutyenin üzerinden göğüslerimi dişliyor ve sıkıyordu. Diğer eliyle amımı avuçlamış, bacaklarımın arasını okşuyordu. Kollarımı boynuna dolamış öpüşürken, göbeğime değen sertliği hissediyordum. Elimi pantolonun üzerine götürüp yokladığımda kalınlığı inanılmaz haldeydi.