KARIM4

1.1K 4 1
                                    

Karımda Ne Orospuluklar Varmış! (4) 

Önceki akşam konuştuğumuz üzere sabah yatak odamızdan eşyalarımı toplayıp misafir odasına taşıdım. Artık yatak odamız karımla eniştemindi...

Hafta sonu olunca karımla köye ablamın yanına gittik. Servis işi olmadığı için eniştem de köyde ablamın yanındaydı. Karım yine ablama ev işlerinde yardımcı oluyordu. Dördümüz de eniştemin karımı siktiğini biliyorduk, ablam da enişteme bildiğini itiraf etmiş ve artık dördümüz arasında gizlimiz saklımız kalmamıştı. Ancak yemek vakti gelince ablam enişteme göz işareti yapıp, bana döndü ve "Bir konu var!" dedi. Ortam biraz ciddiydi, "Ne oldu abla?" dedim.

Ablam, "Siz evleneli üç sene oldu. Köyde dedikodu başladı, neden çocukları yok diye! Herkes soruyor bana ne zaman 'Hala' olacaksın diye!" dedi. Karımın da yüzü kızarmıştı bu soruya ve "Abla bizde herşey normal, neden olmuyor bilmiyorum!" dedi. Ablam da bana, "Oğlum, köyde adın 'Dölsüz Mustafa' diye çıkmaya başladı. Doktora gidin de hanginizin ne kusuru varsa tedavi olun!" dedi.

Bu konuşma bizi iyice strese sokunca, eniştem, "Ya tamam yeter üzme çocukları, giderler doktora, boşver tamam artık!" dedi. İçeriden bir şişe rakı getirdi, "Şöyle bir keyiflenelim, iki karım da burada!" dedi. Ortam bir anda gevşedi, rahatladık, gülüştük hep beraber. Eniştem rakıları koydu bardaklara, karım mutfaktan meyve ve kuruyemiş getirip servis yaptı. Ablama hamile olduğu için meyvesuyu verdik. Eniştem, "Hadi kadeh kaldıralım, Mustafa'nın şerefine!" dedi.

Öyle deyince karım kahkaha attı, "Yok, şerefine olmasın kocişimin, haysiyetsizliğine olsun!" dedi. Hep beraber bastık kahkahayı. Beni rakı pek çarpmaz, ama eniştem daha ikinci dublede çarpılmaya başladı. Karım mutfağa gidip gelirken eniştem her fırsatta karımın götünü elliyor, memelerini avuçluyor, "Şuna bak, şu güzelliğe bak!" diyordu...

Üçüncü dubleden sonra eniştem iyice zıvanadan çıktı. Telefonundan oyun havası açıp, "Hadi dansöz oynatalım!" dedi ve karıma kalkıp oynamasını söyledi. Karım gerçekten çok güzel oryantal oynar, köyde düğün filan olunca sahnede herkes karıma hayran olur hep. Karım odanın ortasına geçip oynamaya başladı, ama üzerinde köy işi bol eşofmanı ve kazağı olduğu için sexy görünmüyordu. Eniştem, "Böyle olmuyor, git içerden Seval'in kıyafetlerinden seç!" dedi. Ablam da, "Nilgün dolapta çok var, enişten bana almıştı ama artık giyemem bu kiloyla!" dedi.

Karım bana, "Sen de gel beraber seçelim!" dedi, birlikte ablamların odasına gittik, dolapları, çekmeceleri karıştırmaya başladık beraber. İkimiz de çok şaşırdık, ablamın neleri varmış öyle, file çoraplar, şeffaf sutyenler, fantazi gecelikler, jartiyer takımları, kısacık etekler, tanga külotlar falan. Ben biraz utandım, ama karım bayıldı, "Seval abla modern bir kadın!" dedi. Hemen soyunup jartiyer takımı ve file çorapları giydi karım. "Tamam!" dedi. "Ee, sütyen külot giymeyecek misin?" dedim.

"Giymeyeceğim, başkasının külodu giyilmez!" dedi. "Sen bilirsin!" dedim. Üzerine sutyen de giymedi. Üst kısmı tamamen çıplak, sutyensiz memeleri ve altında file çoraplarla salona geri döndüğümüzde, ablam, "Oooo, çok yakışmış kız!" dedi. Eniştem de, "Vaayyy, harika olmuşsun!" dedi. Karım da oryantal müzikle dans ederek eniştemi tahrik etti, arada ablama yaklaşıp dans etti. Ablam bir ara, "Bakayım şunlara!" deyip karımın memelerini avuçladı ve "Ooo taş gibiler, kadın halimle benim bile canım çekti!" dedi. Karımın poposu bembeyaz, selülitsiz, ama dolgun çok güzeldi, ben de çok tahrik olmuştum...

Karım yorulana kadar oryantal dans yaptı, eniştemi çıldırttı. Vakit gece yarısına gelince eniştem ablamla bana, "Siz burada yatarsınız!" deyip karımla birlikte yatak odasına geçtiler. Aslında ben de gidip bakmak istiyordum ne yapıyorlar diye. Ablama söylediğimde, ablam, "Ayıp, öyle şey yapılmaz!" dedi. Mecburen salonda kaldım, ama hiç ses gelmiyordu yatak odasından. Bir süre sonra tuvalete gitme bahanesiyle kalktım. Yatak odasına yaklaşınca kapının açık olduğunu gördüm. Eniştem sırt üstü yatmış, karım eniştemin önünde yatakta çökmüş sikini yalıyordu. Eniştemin siki inikti.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin