KARIM13

791 2 0
                                    

Karımın Orospulukları! (13

Ankara'daki ilk haftamızda etrafı gezdik, marketlerin, durakların yerlerini öğrendik. İlçedeki gibi değildi Ankara, her yer temiz ve çamursuzdu. Sabahları köye gidip tarlaya ve hayvanlarına bakmak zorunda değildim. Modern şehir hayatı karıma da bana da çok iyi gelmişti. Evde fiber internet bile vardı, asker arkadaşım Hakan da eski laptopunu bize vermişti, diziler, filmler izliyorduk karımla. Hakan gece çalıştığı için, biz de gündüzleri dışarıda olduğumuz için ilk hafta görüşemedik pek, ama telefonla hep konuştuk.

Metro, tren vs. için aylık kart satın alma konusunda bilgi aldık. Yaşadığımız yer Ankara'nın şehir merkezine biraz uzak, sessiz ama site denen yapılaşma içinde 5 büyük bloktan oluşuyor, her blokta 40 civarında daire bulunuyordu. Sitenin neredeyse bizim köy kadar nüfusu vardı.

Hafta sonu olunca Hakan'ı çağırdık, "Mesai sonrası gel kahvaltı yapalım!" dedik. Sabaha karşı 6 gibi Hakan geldi. Hakan'a, "Devrem çok zor değil mi çalıştığın saatler?" dedim. Pavyonda güvenlikte çalıştığı için gece saat 8'den 12'ye kadar yoğunluk varmış, sonra bir de sabah 4-5 gibi çıkış kalabalığı oluyormuş. "Çok zor değil aslında!" dedi. Hakan zaten askerdeyken bizim bölüğe usta birliğinden komando olarak gelmiş, paşanın yakın korumasıydı. Çok öyle iri yarı değildi, 1.90 civarında boyu vardı, o yapısına karşın hep çok nazik ve kibardı.

Hakan sabah çok erken geldiği için biz yataktan uyanıp çıkmıştık. Karım yine şeffaf geceliği ile sutyensizdi. Hakan daha önce de karımı öyle görmüştü, ama gözlerini yine de alamadı karımın memelerinden ve güzel bacaklarından. Karım salondaki masaya kahvaltıyı hazırlarken ben Hakan'la sohbet ettim. İş aramaya başlayacağımı söyledim. Hakan, "Ben de sorayım patronlara. Güvenilir, düzgün insan olmak, ağzı kapalı olmak önemli bizim işte, bence seni işe alır!" dedi.

Bu arada da karım sofrayı kurarken pencereden gelen gün ışığına denk geldikçe geceliğinin içindeki kırmızı külodu belirginleşiyor, yuvarlak götünün hatları görünür oluyordu. Hakan da yüzünde neşe ile hem karıma zevkle bakıyor, hem de benimle sohbet ediyordu. Bugüne dek karımı altına alanlar karımın seks açlığından ve benim zayıf erkekliğimden faydalanmışlardı, ama Hakan'la karım ve ben dostça, arkadaşça, çok güzel anlaşıyorduk. Karım vücudunu Hakan'a sergilemekten çekinmiyor, ben de kıskanmıyordum.

Kahvaltıdan sonra Hakan salonda kanepeye kıvrıldı ve "Ben biraz kestireyim!" dedi. Karım, "Orada rahat edemezsin, geç bizim yatakta yat. Biz sofrayı toplarız!" dedi. Hakan, "Sağol yenge!" deyip yatak odamıza gitti. Hakan içeri gidince, karım, "Arkadaşın Hakan gerçek bir dost. Bu yeni hayatı biraz da ona borçluyuz. Sen de ne kadar düzgün bir insansın ki aşkım, böyle bir dostun olmuş!" dedi.

Karım beni nadiren övdüğü için bu sözleri hoşuma gitti. Vücudunu Hakan'a sergilemesi de tahrik etmişti zaten beni. Dudaklarından öptüm, götünü avuçladım. Elimi sonra ön taraftan amına attım. Karımın amı ıslaktı, küloduna kadar geçmişti ıslaklığı. "Canın mı çekiyor aşkım?" dedim, heveslendim sikmek için karımı. Karım ise, "Hakan hem çok düzgün fizikli, upuzun boylu, hem de çok kibar, etkilendim biraz!" dedi. Meğer beni değil Hakan'ı istemişti canı karımın.

Kıskandım arkadaşımı o an, öpmeyi bıraktım. Karım, "Etkilendim dediğime bakma sen, aranızı bozacaksa yatmam altına arkadaşının merak etme!" dedi. Ben de, "Zamana bırakalım aşkım. Hakan'la dostluğumuz çok güzel, bir şey yaşayacaksak ona güvenebiliriz. Seni sikip hem sana hem bana zevk verecek ondan daha iyi arkadaş bulamayız!" dedim. Karım, "Canım boynuzlu kocam!" diye kıkırdadı.

Sofrayı toparladık. Karım şimdiden akşam yemeğini yapıp hazırlamak istiyordu. Karım mutfakta fasulye ayıklarken ben de banyoya geçip, Hakan'a temiz havlu filan çıkartayım dedim. Banyoya geçerken, yatak odamızın kapısı yarım açıktı, kapıya dokunmadan sessizce içeriye baktım. Hakan yattığı yerde, karımın iç çamaşırlarını koyduğu çekmeceyi dolaptan çıkarmış, yan yatmış, karımın külotlarını eline almış inceliyordu. Üzerinde sadece siyah bir Boxer vardı. Vücudunda hiç yağ yok, acayip kaslıydı Hakan. Giyinikken belli olmuyordu bu kadar kaslı olduğu.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin