Külotsuz Amcık! (2) (Leyla 22 Y., Ankara)Evlenmeden önceki maceralarımla devam edeyim. Selin'in abileri Cenk ve Emre'nin orospusu olduktan sonra Selin ile olan lezbiyen ilişkimiz de devam ediyordu. Bekaretimi kaybetmiş olmam biraz endişe verse de artık yapacak birşey olmadığı için bu özgürlüğün tadını çıkartmaya karar vermiştim. Emre ve Cenk ikilisinin seks oyuncağı olarak aylardır onlarla sikişmekten seks konusunda müthiş tecrübe kazanmıştım. Fakat kendimi onlara bağlı kalmak zorunda hissetmiyordum, onlara fark ettirmeden farklı erkeklerin de yaraklarının tadına bakmak isteği bende tavan yapmıştı. Karşıma çıkan ve beğendiğim her erkeğin altına yatabilecek kadar orospu bir iç dünyam vardı. Bunu gerçekleştirmekte de çok geç kalmayacaktım.
Kendimi her an sikişe hazır hissediyordum ve sikişirken de tıpkı o seks dergilerindeki kadınlar gibi olmak istiyordum. Harçlıklarımı biriktirip kendime gizlice jartier çoraplar alıyordum. Okul kıyafetim beyaz gömlek, altımda dizimden bir karış daha aşağıya uzanan etek ve başım örtülü olsa da, içimde kimi gün beyaz, kimi gün siyah, kimi gün ten rengi dantelli jartier çorap giyiyor, muayyen günlerim hariç altıma hiç külot giymiyordum. Öyle azgın bir ruh halim vardı ki, bana sahip olmasına izin vereceğim sikicimin zorlanmadan amıma ulaşmasını istiyordum.
Otobüslerde fantaziler yaşamaya ve en azından bana ellemeleri veya sürtünmeleriyle orgazm olmaya başladım. Kalabalık otobüslerde en arkalara ve erkeklerin en çok olduğu yerlere doğru ilerliyor, aralarında sıkışıp içlerinden birinin ilk hamleyi yapmasını bekliyordum. Sonrasında ben onu daha da cesaretlendirip daha da ileri gitmesini, elleyip sürtünmesini sağlıyordum. Bu fantaziler kimi zaman yarım kalıyor, kimi zaman da amacıma ulaşarak orgazm olmuş ve mutlu bir halde otobüsten iniyordum...
Bir sabah okula giderken otobüsler yine dolu geliyordu. Birine bindim ve arkaya doğru ilerlemeye başladım. Körüklü otobüs olduğu için en arkasında koltuk olmuyordu, oraya doğru ilerledim. Etrafım tam sevdiğim gibi erkek kaynıyordu. Otobüs hareket etti, ama henüz erkeklerin tam dikkatini çekememiştim. Bu yüzden çaktırmadan gömleğimin üstten iki düğmesini açtım. Artık dolgun göğüslerimin sütyenden taşan üst kısımları rahatlıkla görülebilir duruma gelmişti. Otobüs sarsıldıkça gögüslerim de sarsılıyor ve müthiş bir görüntü ortaya çıkıyordu.
Çok geçmeden bunu farkeden 30'lu yaşlarda bir erkek yan gözle göğüslerimi kesmeye başlamış ve yüzünü bana doğru dönecek şekilde pozisyon almıştı bile. Artık çaktırmdan değil direkt bakıyordu. Bir anda göz göze geldik, utandı ve başını çevirdi. Ben avımı bulmuş olmanın heyecanı ile bir gömleğimden düğme daha açtım, artık nerdeyse sütyenim de görünür hale gelmişti. Adam başını tekrar çevirip bir düğme daha açıldığını farkedince istediğim gibi cesaretlenmiş ve ilk hareketi bana biraz daha yaklaşarak yapmıştı. Ben de ona elimden geldiğince yaklaşınca artık istese göğüslerime dokunabilecek duruma gelmişti.
Tam bu pozisyonda iken otobüs durağa geldiği için sertçe yavaşlayınca ben bunu fırsat bilip adama doğru sendeledim. Adam da refleksle boştaki elini yukarı kaldırınca göğüslerimin üst kısmı adamın eline kısa süreliğine de olsa değmişti. Çok tahrik olmuştum, tabii o da. Durakta inenlerin yerine doğru az daha ilerleyince artık otobüsün köşesinde yerimizi almıştık. Benim ineceğim durağa kadar daha yarım saat kadar bir zaman vardı. Sırtımı cama yaslamış halde duruyorum, önümde de bana yapışmış şekilde adam. Göz göze bakışıyorduk. Pantolonunun içinde kazık gibi olmuş yarağını baldırımda hissediyordum. Biraz daha sağa doğru dönüp yarağını tam amımın üstüne dayamasını sağladım.
Artık adam sinyalimi net olarak almış olacak ki, o anda kimseye çaktırmadan boştaki elini yukarı çıkarıp göğüslerimi okşadı ve gözlerime baktı. Gülümsedim, bu ona (Devam et!) demekti. Eli artık göğüslerimde, popomda, bacaklarımda geziyordu. Otobüs sarsıldıkça pantolonunun içindeki kalkmış yarrağı eteğimin üzerinden amıma sürtüyordu. Külotsuz amım öyle sulanmıştı ki, sularım bacaklarımdam aşağıya damlalar halinde süzülerek iniyor, jartier çorabımın dantel kısmını ıslatıyordu.