TEYZESİNİN HOROZU

1.7K 3 0
                                    


T

eyzesinin Horozu! (1) (Aynur 31 Y., Ankara)

Selamlar, ben Aynur. 31 yaşındayım, 1.65 boyunda, 70 kiloda, siyah saçlı, kahverengi gözlü bir kadınım. Ankara'nın şirin bir kasabasında doğup büyüdüm. Liseyi Ankara'da okudum. Okul bitince ailemin zoruyla akrabamızla evlendirildim. Kocam benden 6 yaş büyüktü. Yatakta kocam işini görür, bazen göremez sinirlenir, sinirini bana hakaret ederek, küfür ederek çıkarırdı. Önceleri sesimi çıkaramadım, ailem ne der diye. Ama yıllarca çocuğumuzun olmayışının kocamdan kaynaklı olduğu ortaya çıkınca, kocam hayatımı cehenneme çevirdi. Artık dayanamayıp anneme konuyu açınca, sağ olsun babam da destek oldu ve kocamdan boşandım.

Artık sıkıntılarım bitmişti. Kendimi geliştirmek için kurslara yazıldım. Bilgisayar, temel ingilizce, sekreterlik, güvenlik, hasta kabul kurslarını bitirdim, sürücü kursuna da gidip ehliyetimi aldım. Kurslardan arkadaşlarla birkaç yere CV verip beklemeye başladım. Evde de ailem bendeki bu pozitif değişime mutlu oluyordu. Bir gün telefon geldi, Ankara'daki özel bir hastanede hasta kayıt için geçici olarak doğum izninde olan arkadaşın yerine çağırdılar. İşe başladım. Bir hafta sonra sorumlu, "Hadi iyisin, kalıcı oldun, arkadaş devam etmeyecekmiş!" deyince çok sevindim.

Ailemle oturduğum kasabadan işe gidip gelmek zor oluyor diye babam bana Ankara'da hastanenin yakınında ev kiraladı. Yalnız kalmak zor oldu ilk zamanlar. İş arkadaşım Yasemin'in beraber kalma teklifiyle mutlu oldum. Sağolsun Yasemin iş yerinde ilk günden itibaren bana çok yardımcı olmuştu. Ailem de sevindi buna. Kısa zamanda Yasemin'le hem ev arkadaşı hem de kanka olduk. O da benimle yaşıt, fit vücutlu, sarışın, yeşil gözlü biri. Başımdan evlilik geçtiğini bir tek ona söyledim. Onun da başından bir evlilik geçmiş, ailesi ve yaşadıklarından uzaklaşmak için Ankara'ya gelmiş.

Evimize arada sırada da olsa ziyaret için sadece benim ailem geliyor, Yasemin'i kendi kızları gibi görüyorlardı. En son geldiklerinde, babam, "Kızım, ablanın oğlan Ankara'da bir üniversiteyi kazanmış, alışana kadar sende kalabilir mi diye soruyor ablan?" dedi. Ablamlar başka bir şehirde yaşıyordu ve uzun zamandır görüşme imkanımız olmamıştı. "Bak sen bizim Emre'ye! Tabii ki, istediği kadar kalsın!" dedim. Yasemin de, "Sorun olmaz, hem bize göz kulak olur!" deyince güldük.

Bir hafta sonra ablamla Emre geldi, eniştem izin alamamış. Emre kocaman delikanlı adam olmuş, sarılıp hasret giderdik. Akşam yemek için hazırlık yaptık. Yasemin işten gelip ablamla ve Emre'yle tanıştı. İkisi de Yasemin'den gözünü alamadı. Yemek, çay, sohbet derken yatma vakti geldi. Ablamla Emre'ye küçük odayı hazırladım. Yasemin odasına çekilip Emre de lavaboya gidince, ablam, "Aynur, bu kız ne öyle? Dikkat et oğlanı yoldan çıkarmasın!" deyince gülüştük. Ablam sonra, "Şaka yaptım kız, Emre duymasın ama Yasemin manken gibi!" dedi.

Ertesi gün Emre'nin kaydını yaptırdık ve ablam geri döndü. Aradan haftalar geçti, Emre bize, biz Emre'ye alışmıştık. Gerek biz, gerek Emre mahremiyete dikkat ediyorduk. Bir hafta sonu Yasemin nöbetteyken ben de Emre ile evdeydim. Kahvaltı hazırlayıp, Emre'nin kapısını vurup, "Emre, kahvaltı hazır!" diye seslendim. Cevap gelmedi. Halen uyuyor mu acaba diye kapıyı açıp içeri daldım. Emre'yi kulağında kulaklık bilgisayar başında yarağını çıkarmış sıvazlarken görünce donup kaldım. Donmamın nedeni porno izleyip mastürbasyon yapması değil, Emre de öyle büyük bir yarak olması idi. Emre beni farkedince hemen toparlanmaya çalıştı, ben de hemen çıktım odadan, kapısını kapattım.

Kapının önünden Emre'ye seslenip, "Kahvaltı hazır, hadi gel!" deyince utana sıkıla çıktı. Mutfağa geçtik. Kahvaltı yaparken yüzü kızarmış bir halde yere bakıyordu. Yanına oturup sarıldım ve "Ne utanıyorsun oğlum, sanki ilk defa gördüm, sen küçükken sana az mı banyo yaptırdım kerata!" deyince güldü. "Teyze özür dilerim, birdaha olmayacak, annemler duymasın!" deyip boynunu büktü. "Tamam oğlum anlıyorum seni de bulamadın mı okuldan kız? Üniversite kız kaynıyor!" deyince, "Biraz çekiniyorum, ters cevap alırım diye!" dedi. "Hmm, Kırıkkale'deyken var mıydı kız arkadaşın?" dedim. "Yoktu!" dedi.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin