Teyzesinin Horozu! (3) (Aynur 31 Y., Ankara)
Yasemin, Emre ve ben... Artık sikişlerimiz daha zevkli geçmekteydi. Emre'nin hızına yetişemiyor, seksin her türlüsünü yapıyorduk. Bir gün Emre beni iş yerinde ziyarete geldiğinde kızların dibi düştü resmen. Emre'yi kızlarla tanıştırdım. Dört kızdan sadece biri tokalaşırken kız Emre'nin elini bırakmak istemeyip yüzü heyecandan kızarmıştı...
O akşam evde Emre bize, "Teyze, sizi yemeğe götüreceğim, nereye gitmek istersiniz?" deyince Sakarya'da bir mekana gittik. Alkollü bir türkü bardı. Yemeğimizi yeyip bira içip türkü dinlerken Emre, "Teyze bugün hastanede en son tokalaştığım kızın adı neydi?" deyince, "Ne o, sen de mi etkilendin?" dedim. O sırada Yasemin, "Kimdi?" deyince, "Nesrin! Emre'yle tokalaşırken heyecandan kızın yüzü kızarmıştı!" dedim, hep beraber gülüştük. Emre, "Ama tam sikilmelik!" deyince biz de, "Ayarla sik o zaman!" dedik. Nesrin 1.70 boyunda, göğüsleri ve götü büyük, beli normal, kumral dalgalı saçlı, güleç bir kız. Kafamız güzel olunca kendimizi eve atıp ateşli bir üçlü sikişin ardından uykuya daldık...
Sabah sikişimizi yapıp Emre okula biz de Yasemin'le hastaneye geçtik. Bir ara Nesrin yanıma gelip, "Kolay gelsin abla, birşey soracaktım. Beni yanlış anlama, dün Emre'yle tokalaşırken içim bir tuhaf oldu, daha önce böyle şeyler hissetmedim. Emre'nin sevgilisi veya çıktığı var mı?" dedi. "Yok kız, okuldan fırsatı olmuyor. Birşey söyleyim mi, Emre de senden etkilenmiş!" deyince Nesrin'in yüzü yine al al oldu. "İstersen Emre'yle konuşup aranızı yaparım. İster misin kız?" dediğimde Nesrin çok sevindi, yanaklarımdan öpüp, "Çok sevinirim abla!" deyip yanımdan ayrıldı.
Akşam evde Emre ve Yasemin'e Nesrin'le konuştuklarımızı anlattım. Emre, "Süpersin teyzoş!" deyip dudaklarımdan uzunca öptü. Yasemin de, "Ama bizi boşlamak yok!" dedi. Ertesi gün Nesrin'e Emre'nin telefonunu verip, "İşin oldu!" dedim. Nesrin sevinçten ne yapacağını şaşırdı...
Emre ile Nesrin artık sevgili olup takılmaya başladılar. Emre akşamları bize detaylı olarak rapor veriyordu. Bizim aşıklar çıkmaya başladıklarının ikinci haftasında öpüşüp elleşmeye başlamışlar. Aradan bir ay falan geçmişti, Emre, "Teyze hafta sonuna ev lazım, izniniz olursa?" dedi. "Ne o lan, eve kimi atacaksın?" deyince, "Nesrin'i!" dedi. "Bak sen orospuya, daha tanışalı bir ay olmadan oğlanın altına yatacak!" dedim. Emre, "Ben ısrar ettim, sadece yüzeysel sevişeceğiz diye!" dedi. Aklıma şeytanlık gelmişti, "Bir şartla: Yasemin'le izleyeceğiz!" dedim, Emre de kabul etti. Bunu Yasemin'e söyleyince sevindi.
Hafta sonu ben Yasemin'le evde sabırsızlıkla beklerken kapının sesiyle sessizce odama çekildik, odamın kapısını hafif aralık bıraktık. Emre Nesrin'i salona alıp ne içeceğini sordu. Nesrin meyve suyu isteyince, Emre, "Alkollü birşey içmek istersen var?" dedi. Nesrin, "Daha önce hiç alkol almadım!" deyince, Emre, "Az votka katayım meyve suyuna, birşey olmaz!" deyip votkalı meyve suyunu getirip ikram etti.
İlk yudumda tadını acı bulan Nesrin bardağı bitirince başının hafif döndüğünü söyledi. Emre ikili koltukta oturan Nesrin'in yanına oturup öpüşmeye başladılar. Emre hem öpüyor, hem de Nesrin'in üzerini soyuyordu. Nesrin de ona ayak uydurup ikisi de çırılçıplak oldular. Onları uzaktan ve çaprazdan görmemiz zor oluyordu. Ama daha sonra Nesrin'in yatak odasına geçtiler ve odalarımızın arasındaki camlı bölmeden şimdi çok rahat izleyebiliyorduk.
Emre Nesrin'i yatağa uzandırıp öperken bir yandan da göğüslerini okşuyordu. Sonra göğüslerine inip biraz yalayıp emdi. Daha sonra amına geçip bir yandan yalayıp bir yandan klitorisine masaj yapmaya başladı. Yaşadığı zevke dayanamayan Nesrin yatakta kıvranıp orgazm oldu. Onları izlerken Yasemin de elini benim amıma atmış okşuyordu ki ben de orgazm oldum...