KÜLOTSUZ 5

1.3K 1 0
                                    


Külotsuz Amcık! (5) (Leyla 22 Y., Ankara)

Serdar ile olan garip ilişkimiz aylardır hiç bozulmadan devam ediyordu. Serdar hem sevgilim, hem sikicim, hem de pezevengim olarak çok iyi iş çıkartıyordu. Yaklaşık 8 ay önce Selin'in abilerinin kızlığımı bozmasıyla başlayan seks serüvenim tam azgın bir orospuya dönüşmemle devam ediyordu. 16 yaşımda pørnø yıldızları kadar iyi sikişen, onlar kadar arzulu ve baş döndüren genç bir kadın olup çıkmıştım. Bu arada hem okuluma devam ediyor, hem kaçamaklarımla iyi de para biriktiriyordum. Amacım ise üniversiteyi başka bir şehirde kazanmak, orada bu parayla rahat ve seks dolu bir hayat geçirmekti.

Sikildikçe vücudum güzelleşiyordu, göğüslerim eskisinden çok daha dolgun ve dik, götüm de eskisine göre daha dışa çıkık bir hal almıştı. Tabii herkes bunu benim büyümemle alakalı olarak görüyordu. Oysa yakın çevremde tanıdığım kadınların bu yaşlarına kadar yediği yarrağın belki iki, üç mislini bu yaşımda yemiştim. 8 ayda tam 56 farklı erkeğe satmıştı Serdar beni. Tabii aramıza katıldıktan sonra Selin de en az 15 farklı erkekle sikişmişti. Aslında Selin de, ben de, sırf seks uğruna daha bu yaşta bu hale gelmekten pişman olacağımıza, ilginç bir şekilde ikimiz de halimizden çok memnunduk. Gelecekte ne olacağı hakkında en ufak bir kaygı duymuyorduk. Bu arada Serdar Selin'le bana birer tane hazır kartlı cep telefonu vermişti. Bu telefonları ailelerimizden gizliyor ve sikiş randevuları için kullanıyorduk...

Derken okul kapanıp yaz tatili gelmişti. Babam işi dolayısıyla hemen izin alamadı, annem de memlekete gitmek istediği için babam da beni annemle birlikte memleketimize gönderecekti. Otobüs biletlerimiz alınmıştı. Gece 23:30 otobüsüyle yola çıktık. Otobüsün yarısı anca doluydu. Biz orta kapının hızasında oturuyorduk. Bizim koltuklardan sonraki koltukların hepsi boştu...

Okul kapanalı iki hafta olmuştu ve ben iki haftadır sikişmemiştim, amım ve götüm yaraksızlıktan resmen yanıyor ve kaşınıyordu. Otobüsün muavini olan gencin de gözü sürekli üzerimdeydi. Sanki gözleriyle sikiyordu beni. Bu durum beni heyecanlandırmıştı, göz göze geldiğimiz bir anda ona göz kırptım ve dilimle dudaklarımı yaladım. O da bana gülümsedi...

Yola çıktıktan sonra ikramlar yapıldı. İkramlar bittikten sonra otobüsün ışıklarını kapatıp yola öyle devam ettiler. Cam kenarında oturan annem hemen uyumuştu. Arka taraflar boş olduğundan hemen bir arka koltuğa geçtim, koltuğu yatırıp ben de uyumaya çalıştım. Başörtümden hariç üzerimde üstten düğmeli bir bluz, bluzun içinde önden kopçalı çapraz askılı dantelli sütyenim, altımda ise uzun eteğim vardı. Ve tabii ki de yine külot giymemiştim. Çoraplarım da jartiyer tipi çoraplardı...

Bir süre sonra koltukta uykuya dalmıştım ki bacağıma temas eden bir el ile uyandım. Gözlerimi hafif aralayıp baktığımda muavinin bacağımı okşadığını gördüm. Hiç tepki vermeden daha ne kadar ileri gideceğini görmek için bekledim. Zaten aradığım böyle bir şeydi, o da gelip beni bulmuştu. Okşamalarına tepki vermediğim için daha da ileri gitmeye başlamıştı. Yavaş yavaş uzun eteğimin alt kısmını yukarı doğru çekmeye başladı. Fakat belli bir yerden sonra eteğimi daha fazla yukarı çıkartamadı. Ben de sanki uyurken pozisyon değiştiriyormuş gibi yaparak eteğimi sıkıştığı yerden kurtardım ve daha fazla açması için ona fırsat verdim.

Hareket ettiğim için biraz duraksadı. Fakat hemen sonra kaldığı yerden devam ederek eteğimi sıyırmaya devam etti. Artık eteğim amımın hizasına kadar açılmıştı. Bundan sonrası dönüş yoktu. Altımda külot olmadığını görünce, kulağıma kısık bir sesle, "Uyumadığını biliyorum orospu. Daha peronda fark etmiştim senin ne kadar azgın olduğunu!" diyerek parmaklarını amımın üzerinde gezdirmeye başladı.

Buna daha fazla kayıtsız kalamadım ve birden elini tutarak elinin parmaklarını amımın içine doğru itekledim. Artık üç parmağı amımın içindeydi. Şaşkınlıkla yüzüme bakmaya devam ediyordu. Ben de kulağına eğilip, "Durma, bana yapmak istediğin ne varsa yap. Ama nerede rahat olacaksak oraya geçelim. Önde oturan annemin fark etmeyeceği bir yer olsun!" diye fısıldadım.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin