TATİL 3

654 2 0
                                    

Tatil Yaraksız Olmaz! (3) (Fatoş 28 Y., İstanbul)

Tatilin üçüncü günü zaten öğlene anca uyanabilmiştik. Cansu ve ben bile o günlük sekse doymuştuk artık. Bütün günü otelin keyfini çıkartarak ve gecenin dedikodusunu yaparak geçirdik. Ertesi gün de aynı şekilde geçiyordu. Akşam saat 17:00 gibi plajda vakit geçirirken otelin animatörü yanımıza gelip plaj voleyboluna davet etti bizi. Tabii biz de katıldık. Beşer kişilik iki takım halinde oynadık. Kadın erkek karışıktık. Oynayanlar arasında bizden yaşlısı da genci de vardı. Ortamdaki tek Türk yine Cansu ve bendik. Oyundan keyif alınca üç maç yaptık. Artık hava kararmaya başlamıştı ve yedi kişilik bir ekip kalmıştık. Hep beraber birer içki alıp şezlonglara doğru geçip sohbet etmeye başladık.

Grupta Cansu ve benden başka genç bir kadın daha vardı. 19 yaşında, beyaz tenli, mavi gözlü sarı saçlı, ince belli, sıfır beden bir Rus güzeliydi. İsmi Anna imiş. Dört erkeğin de üçü bir arkadaş grubuymuş, onlar da Dubai'lilerdi. Tam zengin şımarık gençleriydi. Yaşları en fazla 24-25 dir. En az 1.75-1.80 boylarındalardı. İkisi esmer, biri ise zenciydi. Zenci olan Omar, diğerleri de Abdullah ve Muhammed idi. Diğer erkek de 30'lu yaşlarında Bulgar bir erkekti. Boyu 1.90, her yeri kaslı, beyaz tenli, yakışıklı bir tipti. Tabii Cansu'nun kaslı ve iri erkeklere zaafı olduğu için hemen çocuğa yürümüş, aralarında muhabbet ediyorlardı.

Hep beraber çember yapmış, keyifle sohbet ediyorduk. Tabii bu sırada içki su gibi içiliyor, herkes çakırkeyif olmuştu. Sonunda sürekli plajdan kalkıp bara gidip içki almaktan yorulduk ve Abdullah gidip Cin'i şişesiyle getirdi. Bu arada grubun en fırlama piçi de Abdullah idi. Biz Cin içerken Cansu ve Bulgar çocuk birlikte kalkıp gittiler. Artık beşimiz kalmıştık. Koca şişe Cin'i bitirince hepimiz tam olarak sarhoş olmuştuk. Tabii ortada bir de boş şişe olunca erkekler hemen doğruluk mu cesaret mi oynayalım diye tutturdular ve oyuna başladık.

İlk başlarda sıradan keyifli şekilde geçiyordu oyun. Cesaret diyen içki almaya yollanıyor veya denize sokuluyor, doğruluk diyene eğlenceli sorular soruluyordu. Sonra Abdullah, Anna'ya, "Bakire misin?" diye sordu. Anna da çok utangaç bir kız idi. Hemen yüzü kızardı, utana sıkıla, "Evet!" dedi. Bu sorudan sonra da oyunun rengi değişti. Hepsi birden hem bana hem de Anna'ya bel altı sorular sormaya başladılar. Oyun benim için şimdi eğlenceli hale gelmişti ve ben de aynı şekilde devam ettiriyordum.

Ama Anna her soruda daha da utanıyordu. Erkekler de bunu fark ettikleri için veya belki onu benden çok arzuladıkları için sürekli kızcağızın üstüne gidiyorlar, "Hiç sakso çektin mi, en uzun kaç cm yarak ağzına aldın, amında kıllar duruyor mu, kılların ne renk çıkıyor?" gibi gibi aklınıza gelecek her sapıkça şeyi soruyorlardı. Anna da utana utana cevap veriyor ama oyunu da bırakmıyordu. Gerçi o da bakireyim demişti, ama sevgilisine sakso da çekmiş, anal da yapmış.

Bu sırada doğruluk dersem bana da böyle sorular soruyorlardı. Tabii benim cevaplarım Anna'dan daha renkli oluyordu. Ama, "Grup seks yaptın mı?" sorusuna ben de utanıp dört erkekle birden yaptığımı söyleyemedim ve sadece üçlü seks yaptığımı söyledim. Hatta Cansu ile de grup yaptığımı söyleyince erkekler keyiften kudurdu. Oğlanlar da birbirine sordukları sorular hep Anna ve benim üzerimden soruyorlardı. Mesela biri diğerine, "Daha önce memeleri Fatoş'unkilerden daha büyük birini siktin mi?" veya "Anna kadar zayıf bir kızı siktin mi hiç?" gibi sorular soruyorlardı.

Belli olmuştu bu şişe çevirmece oyununu yavaş yavaş sikişe götüreceklerdi. Ben de kendimi akışa bırakmıştım. Ama bir yandan da Anna için endişeleniyordum. Çünkü oğlanlar kıza aç kurt gibi bakıyorlardı, ama acaba o bunlarla sikişmek isteyecek miydi diye düşünüyordum. Oyunun kırılma noktası yine Abdullah piçinden çıktı. "Herkes sürekli doğruluk diyor, biriniz de cesaret desin artık!" diye ortalığı gaza getirdi. Ve sıra bende olunca cesaret demek zorunda kaldım. O da fırsatı yakalayınca Anna ile öpüşmemi istedi.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin