Liseli Seks Makinesi! (2) (Fatoş 28 Y., İstanbul)
Liseli seks makinem Akın'la sikişmeye başladığımdan beri kendimi daha bir heyecanlı, daha bir mutlu ve pozitif hissediyordum. Akın'ın evi boş oldukça sikişiyorduk, denk gelebiliyorsak annesi bir iki saatliğine komşuya gittiğinde bile hemen evlerine gidiyordum. Yakalanma riski de heyecan katıyordu sikişmelerimize. Bu arada Akın da benimle sikişe sikişe sikişmeyi öğrenmişti. Vakit sorunu yaşamadığımız günlerde 6-7 posta sikiyordu beni, artık hepsinde de beni orgazm edebiliyordu. Spor salonunu da bırakmıştım, sporu Akın'la yatakta yapıyorduk nasılsa :)
Yaşadıklarımı bir gün arkadaşım Cansu'ya anlattığımda, "Kızım sen kafayı yarakla bozmuşsun, minibüste gördüğün liseli bir ergenle sevgilini nasıl aldatırsın?" diyerek çok kızmıştı. Ama yaşadığım zevk her şeyden önde geliyordu.
Bir gün Akın'la sikişmekten bitkin düştüğümüz yatakta uzanıp sigara içerek keyif yapıyorduk. (Eve biri gelecek telaşından genelde pek yapamadığımız bir keyifti bu). Aklıma ilk sikiştiğimiz gün telefonuyla çektiği fotoğraflar geldi ve arkadaşlarına gösterip göstermediğini sordum. O da fotoları arkadaş grubuna attığını söyledi. Ne yorum yaptıklarını sorduğumda, "Çok şaşırdılar!" diyerek geçiştirdi. Ben de daha çok merak edip yorumlarını okumak istedim. Akın da telefonundan grup mesajlarını açıp bana verdi.
O gün çektiğimiz fotoğraflarda pek çıplaklık yoktu. Birini misyoner pozisyonunda sikişirken ben çekmiştim, daha çok Akın gözüküyordu, benimse sadece onun beline doladığım bacaklarım vardı. Diğer fotoğrafta ise Akın götümü sikerken arkamdan çekmiş, çıplak sırtım gözüküyordu. Buna rağmen gruptakiler fotoğraflara tam anlamıyla kudurmuşlar. Uzun uzun beni nasıl sikmeyi hayal ettiklerinden bahsetmişler, Akın'a nasıl siktiğini anlattırmışlar, memelerimin fotoğrafını çekmesi için Akın'a yalvarmışlar, para bile teklif etmişler. Hatta birisi beni sikmesi karşılığında Akın'a sevgilisini siktirmeyi bile teklif etmiş.
Mesajlarda aşağılara indikçe ara ara kimisinin durduk yere, "Fatoooşşş!" yazdığını ve diğerlerinin gülücük emojisi attığını gördüm. Akın'a bunun ne olduğunu sorduğumda, "Bizim gruptan birisi seni hayal ederek 31 çekince öyle mesaj atıyor, aramızda bir şifre oldu!" dedi. Bütün bu muhabbetleri hoşuma gitmişti. Beni böyle kuduruk hayvan gibi arzuluyor olmaları heyecanlandırmıştı. Bana azdıklarını zaten tahmin ediyordum, ki gördüklerinde bakışlarından da anlaşılıyordu, ama böyle abaza sohbetleri tahrik etmişti beni...
Ertesi gün evde uzun zaman olsa dildomu alıp mastürbasyon yaptım. Yaparken de yine minibüste giderken Akın'la sikiştiğimizi hayal etmeye başladım. Ama bu sefer farklı olarak arkadaşları oturdukları yerden bizi izlemiyorlar, etrafımızı sarmış bize eşlik ediyorlardı. Kimisi memelerimi emiyor, kimisi ağzıma vermiş, birisi de Akın götümü sikerken amımı sikiyordu. Orgazm olup dildomu bıraktığımda heyecandan nefes nefeseydim...
Birkaç gün bu grup fantazisi aklımı kurcalayıp durdu. Mastürbasyonlarımda bazen gruba sevgilim Orkun'u da dahil ediyordum. Sürekli grup seks pornaları izleyip, grup seks hikayeleri okuyordum. Acaba nasıl olur, çok zevk alır mıyım, yoksa o kadar erkeği tatmin ederken çok mu canım acır diye düşünüyordum. Aksi gibi de Akın'ın evi müsait olmuyordu ve sikişemiyorduk. Bu sırada sadece sevgilim Orkun ile idare ediyordum...
Haftalar sonra Akın ile sikiştikten sonra yine yatakta keyif yaparken muhabbeti arkadaşlarına getirdim ve onlara ne kadar güvendiğini, ağızlarının sıkı olup olmadığını falan sordum. Akın da tabii birşeylerden şüphelendi ve aklımdakinin ne olduğunu sordu. Ben de, "Aklımda birşey yok, sadece grupta konuştuklarınız, beni bu kadar arzulamaları ilgimi çekti! Madem onlara bu kadar güveniyorsun, ağızları sıkı diyorsun, birazcık kudurtalım şunları!" deyip Akın'a fotoğrafımı çektirdim. Fotoğrafta kırmızı rujlu dudaklarım, çıplak boynum ve meme çatalım gözüküyordu. Akın fotoğrafı grubuyla paylaştıktan bir iki dakika sonra art arda mesajlar yağmaya başladı. Akın'a memelerimin tamamını çekmesi için yalvarıyorlardı. Akın da çekmek için izin istedi, ama ben, "Bugünlük onlara bu yeter!" deyip izin vermedim.