LİSELİ 3

649 1 0
                                    


L

iseli Seks Makinesi! (3) (Fatoş 28 Y., İstanbul)

O gün açık havadaki grup seksimizden sonra yakalandığım soğuk algınlığından ve yorgunluktan bir haftada zar zor toparlanmış, iyileştikten sonra da içimden gelmediği için bir süre Akın'la buluşmamıştım. Ama üç hafta sonra benim libidom yine artmıştı, tabii Akın'la buluşma sayılarımız da...

Bir akşam en yakın arkadaşım Cansu ile bir Pub'da içiyorduk. İkimiz de çakırkeyif olmuştuk. Daha önce Cansu'ya Akın'dan bahsettiğimde bana çok kızdığı için bu grup seks olayını hiç anlatmamıştım. Ama alkolün de etkisiyle ve artık birine anlatmazsam çatlayacak gibi hissettiğim için anlatmaya başladım. Tahmin ettiğimin aksine Cansu hiç kızmadı. Hatta ilgiyle dinledi. Ben de gülüşerek en ince ayrıntısına kadar anlattım.

Laf Murat'ın aşırı kalın sikine gelince masada duran bira şişesini gösterip, "Bu kadar vardı!" dedim. Cansu ise, "Abartıyorsun, ne bir erkeğin siki bu kadar kalın olabilir, ne de bir kadın bunu içine alabilir!" dedi. Ben de, "Bilmiyorum, belki de soda şişesinden biraz daha kalındır, yanyana getirip ölçmedim ya!" dedim. Cansu da gülerek garsonu çağırdı ve şişede soda sipariş etti. Garson sodayı getirince de eline alıp inceledi, okşar gibi hareketler falan yaptı. Tabii ikimiz de gülmekten yarılıyoruz bu arada. En sonunda Cansu, "Tamam soda şişesi kadar kalın olabilir!" dedi. Ama soda şişesi de bana ince gözüktü ve itiraz ettim. Derken saatlerce benim grup seksimi kahkahalar eşliğinde konuştuk.

Bir hafta kadar sonra yine bir cuma akşamı Cansu ile içip çakırkeyif olmuşken Cansu kulağıma yaklaşıp fısıltıyla, "Sana bir itirafta bulunucağım, ben geçen hafta eve gidince o sarhoş kafayla soda şişesini amıma sokmaya çalıştım!" dedi gülerek. Ben de, "Ee girdi mi bari?" deyince o da kafasını evet anlamında salladı yine gülerek. Cansu sonra da, "Kızım şu meşhur sikin fotosu yok mu hiç yaa?" diye söylendi. Ben de, "Sen fena taktın bu çocuğa ama!" dedim. O da, "Ne var canım, tek ihtiyaçları olan kadın sen misin?" dedi ve başka konulardan konuşmaya başladık.

Cansu ile bu konuyu ayıkken hic konuşmadık. Murat'ın yarağını merak etmesini de unutmuştum bile. Ta ki gündüz saati minibüste Murat ile karşılaşıncaya kadar. Murat beni görünce yanıma oturdu ve konuşmaya başladık. "Ee bir daha senden haber alamadık, özlemedin mi bizi?" dedi sinsice sırıtarak ve kısık sesle. Ben ne diyeceğimi bilememiş ve kala kalmıştım ki, elini baldırıma atıp pantolonumun üstünden okşamaya başladı. Hemen etrafa baktım, görebilecek kimse olmayınca biraz rahatladım.

Murat da bu sırada baldırımı okşayarak, "Dört yarak çok geldiyse beni tek de çağırabilirsin!" dedi. Ben de, "Sevgilin yok mu senin?" diye sordum şuh bir edayla. O ise, "Benimkini gördün o gün, hepinize yeter!" deyip sırıttı. Bu sırada aklıma Cansu geldi. Minibüs yolcu indirmek için bir durakta durunca camdan benzin istasyonunu gördüm ve hemen yerimden kalkıp, "Gel benimle!" dedim ve minibüsten inip benzinliğe girdim, tabii Murat da peşimden.

Hemen tuvalete geçip kabinlerden birine girdik. Murat hemen beni kabine dayayıp öpmeye başladı. Bir yandan dudaklarımı öpüyor bir yandan da montumu çıkarıyordu. Montumu çıkarıp sıra kazağıma gelince onu durdurdum. Kemerini çözüp pantolonunu ve boxerini indirdim. O kalın yarağı tüm heybetiyle karşımdaydı. Hemen telefonumu çıkarıp fotoğrafını çektim, sonra bileğimi yanına koyup bir tane daha ve en sonunda bir de 31 çektirir gibi tutup çektim. Murat şaşkınlıkla bana bakıp, "Ne yapıyorsun?" diyebildi. Ben de, "Uslu durursan sikmen için sana bir tane hatun ayarlayacağım!" dedim.

Murat'ın şaşkınlığı geçmemişti. Fotoğrafları çektikten sonra montumu alıp, "Hadi gidelim, burası çok pis, burda sikişilmez!" deyip çıktım. Murat da toparlanıp peşimden geldi. Benzinlikten çıkınca bana, "Ne yaptın şimdi, bu halde bırakıp gidecek misin?" dedi. Ben de, "Belki sana bir arkadaşımı ayarlayabilirim!" dedim ve Cansu'nun birkaç fotoğrafını gösterdim. Cansu benim aksime 1.65 boylarında, esmer, zayıf ve atletik vücutlu bir kadındır. Murat da Cansu'yu beğenmiş olacak ki birbirimize numaralarımızı verdik ve ayrıldık.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin