Teyzesinin Horozu! (2) (Aynur 31 Y., Ankara)
Ertesi gün iş yerinde, Yasemin, "Ne yaptın kız dün, izledin mi?" diye sordu. Ben de, "Asıl siz ne yaptınız öyle, sizi izlerken iki kere orgazm oldum!" deyince güldü. Sonra anlatmaya devam etti, duştan çıkınca Emre sormuş, "Götten nasıl sikiyorlar, acıyor mu?" diye. Yasemin de, "Ne o, yoksa götten mi sikmek istiyorsun beni?" demiş. Emre, "Sadece merak ettim nasıl olduğunu!" demiş. Yasemin de, "Bekarken birkaç kere vermiştim götten, ilk zaman acımış daha sonra zevk almıştım. Eğer istersen sana da götten veririm!" deyince Emre kulaklarına inanamamış...
Yasemin sonra bana, "Kız sen de o yarağı yemek ister misin?" diye sordu. Bu soruyu daha önce ben de kendime sormuştum. Mantığım (Manyak mısın, o senin yeğenin!) dese de, amım (Boş ver, ye yarağı zevkine bak!) diyordu. "Kızım nasıl olacak, gel beni de sik mi diyeyim?" dedim. Yasemin, "Öyle değil tabii ki! Emre'ye fantazi yapalım diyeceğim, önce ellerini yatağa bağlayacağım, sonra da gözlerini bağlayacağım. Sonra odaya seni alıp icraata başlayacağız!" dedi. İçimden (Orospuda ne fantaziler varmış!) diye geçirdim. Ama söylediği mantıklı geldi ve kabul ettim. Hafta sonunu dört gözle beklemeye başladım...
Hafta sonu için Yasemin'le hazırlık yapmış, fantazi seks malzemeleri satan bir siteden peluş kaplı kelepçeler ve göz bandı almıştık. Yasemin'in amında hiç kıl olmadığını bildiğim için Emre şüphelenmesin diye amımı kaymak gibi yaptım. Yasemin'le vücut hatlarımız aşağı yukarı aynı olduğu için Emre'nin anlamayacağından emindik. Sadece, ben daha önce hiç ağzıma yarak almadığım için tedirgindim. Sağ olsun onu da Yasemin'in hızlandırılmış sakso kursuyla salatalıkla pratik yaparak biraz çözdüm...
Nihayet beklenenen gün geldi. Sabah kahvaltımızı yaptık. Ben çıkacağımı söylediğimde, Emre, "Nereye teyze?" diye sordu. "Bir arkadaşın nişanı var, oraya gideceğim!" dedim. Emre bu sefer Yasemin'e, "Sen gitmiyor musun abla?" diye sordu. Yasemin, "Yok ablam, benim aram iyi değil o kızla!" dedi. Ben çıkıp evin yakınında beklemeye başladım.
Yasemin Emre'yi yatağa bağlayıp gözlerini de bağladıktan sonra bana mesaj attı. Sessizce içeri girip Yasemin'in yatak odasına doğru yürüdüm. Odasının kapısını açık bırakmış ve saksoya başlamıştı bile. Ben önce kendi odama gidip soyundum, sonra sessizce Yasemin'in odaya gittim. Beni farkedince yanına gelmemi işaret edip saksoya devam etti. Yanına yaklaştığımda yarağı ağzından çıkarıp bana devrederek kenara çekildi. Dudaklarımı yarağının kafasını öper gibi yapınca Yasemin'in ensemden bastırmasıyla yarağın yarıdan fazlasını ağzıma aldım. Panikle yarağı ağzımdan çıkarınca Yasemin (Devam et!) anlamında yeniden ensemden bastırdı.
İlk acemiliğimi ve tutukluluğumu atınca Yasemin'in öğrettiği gibi dilimi de kullanarak saksoya devam ettim. Birkaç dakika sonra da Emrey'i ağzıma boşalttım. Yasemin daha önce Emre'ye döl yutmayı sevdiğini söylemiş olduğu için mecburen ben de yuttum. Döl tadı Yasemin'in dediği gibi biraz tuzlu ve ekşimsi idi. Dölleri yuttuğumu gören Yasemin (Süper!) işareti yaptı...
Sıra ikinci kısma gelmişti. Dün Yasemin salatalıkla biraz amımı genişletmemi söylemişti. Bana uzattığı Bebe yağı ile ben amımı yağlarken Yasemin Emre'nin yarağını ağzına almış benim için hazırlıyordu. Kıvama getirdikten sonra Yasemin kenara çekildi. Ben yatağa çıkıp yarağın üzerine çömeldim, yarağı tutup kafasını biraz amıma sürtüp sıcaklığını hissettim. O sırada Emre, "Amın ateş gibi yanıyor!" deyince, Yasemin de, "Söndür ateşimi erkeğim!" dedi. Ben yarağın kafasını amımın girişine dayayıp biraz bekledim, sonra derin bir nefes alıp kendimi bıraktım. Dibini bulunca elimi ağzıma kapayıp derin nefes aldım, sanki ilk defa kızlığım gidiyor gibiydi. Yarağın iriliğinden dolayı resmen amım sızlıyordu...