KARIM3

1.2K 6 2
                                    


K

arımda Ne Orospuluklar Varmış! (3) 

O hafta eniştem hep bizde kaldı. Karı koca gibi olmuşlardı, birbirlerine sarılarak TV izliyorlardı. Sofrada yemeğe başlamak için akşam eniştemin eve gelmesini bekliyorduk.

Eniştemin bana verdiği paranın küçük bir kısmıyla enişteme prezervatif almıştım ve epey bir para artmıştı. Cuma öğleden sonra karımla çarşıya çıktık, "Alışveriş yapalım!" dedim. "Paramız var mı ki?" dedi karım. "Var, eniştem verdi!" dedim. "Aldın mı sen de?" dedi. Karım kızacak sandığım için, "Aldım, ama prezervatif parasını ben vermiştim, kızma bana!" dedim. Karım, "Yok neden kızayım, iyi etmişsin!" dedi.

Çarşıda biraz dolaştık. İlçede kadınlar için dekolteli kıyafet satan tek dükkan vardı. Oraya baktık, çok güzel, ipek elbiseler vardı, ama çok da pahalıydı. Vaz geçtik. Dükkanda bir erkek tezgahtar ve bir kadın tezgahtar vardı. Kadın tezgahtar bizimle ilgileniyordu. Anladı tabii köyden olduğumuzu ve "Fiyat olarak daha uygun şeyler var!" dedi. Kot etek gösterdi, upuzun yere kadar. "Yok, uzun istemiyoruz!" dedik. Kadın gülerek, "Tamam, ne aradığınızı daha iyi anladım!" dedi. Kısa bir kot etek buldu ve karıma, "Siz bunu deneyin!" dedi.

Karım kabinde kot eteği üzerine denerken, kadın tezgahtar da bana, "Kot eteğin üzerine de gömlek ve ceket bakalım, kombin olsun!" dedi. "Fiyatı?" dedim. "En uygunlardan yaparız!" dedi. Karım kabinden eteği ile çıktı o arada. Etek dizinden bir karıştan fazla yukardaydı. Hiç güneş görmemiş beyaz baldırları bacakları şahane görünüyordu. Aynada bakarken, "Çok mu açık?" dedi. Tezgahtar kadın, "Yok, yaşınıza uygun, vücudunuza da çok uygun, çok yakıştı!" dedi. Ben de, "Harika olmuş!" dedim. Dükkanın ön kısmındaki erkek tezgahtar da gözünü karımın bacaklarından alamıyordu. Benim varlığım hiç engel olmuyordu adamın karıma bakmasına. Alışkındı böyle şeylere belli ki.

Kadın tezgahtar, "Üzerine pamuklu, beyaz, kolları dantelli bir gömlek var!" dedi. Karım çok sever dantelli şeyleri, "Ay ne güzel!" dedi. Kadın, "Bunu da deneyin!" dedi. Karım kabinde giyinip geldi ve "Bu olmadı galiba?" dedi. Kadın tezgahtarla karıma baka kaldık. Çünkü gömlek dar olduğu için üstten düğmeleri ilikleyememiş, sadece göbeğinin üzerindeki iki düğme ilikliydi. Sütyeninden memeleri açıkta görünüyordu. Lekesiz bembeyaz memelerinin arası parlıyordu. Kadın da, "Evet bu küçük gelmiş, çok güzel dekolteniz var, başka birşey bakalım!" derken gözüm erkek tezgahtara takıldı, o da karımın sutyenli memelerine bakıyordu. Adam karıma baktıkça ben de tahrik oluyordum, acaba siki karım için kalkıyor mu diye.

Bu sefer V yaka ince bir bluz getirdi kadın. Karım bunu da denedi. Üzerine tam oturdu, V yakadan göğüs dekoltesi çok güzel görünüyordu. Kadın satıcı ceket bakarken, karım bana, "Benim sutyenler hep aynı, yok ki başka!" dedi. "Alırız!" dedim. Kadın satıcı kırmızı bir ceket getirdi, modern birşeydi, ön tarafı kısa, arka tarafı uzun, değişik bir ceketti. Giyip önünü tek düğme ilikleyince aynı bluz gibi V yaka oluyordu, tam denk gelmişti, ceketin alt kısmı yoktu, krop deniyormuş, arka kısmı da poposuna kadar uzundu. Hayatımızda böyle bir tasarım ceket ne giydi karım, ne de bizim köyde giyeni gördük. Onu da almaya karar verdik.

Kadına, "Peki, bu kombine uygun sutyeni nerede bulacağız?" dedim. Kadın da, "Burada bulamazsınız, Kastamonu'ya giderseniz orada P**** mağazası var, oradan alırsınız!" dedi. Karım da bana, "Tamam sonra alırız, evde zaten enişte varken sutyen giymiyorum, biliyorsun!" dedi. Erkek satıcı arkamızdaymış, duymuş tabii, gülümsüyordu bize. Biz de biraz utanarak da olsa ona gülümsedik.

Karımın siyah potinleri bu kıyafetin altında uygun değildi. Kadın satıcı, "Az ileride spor mağazası var, oradan renkli bir spor ayakkabı alırsanız, çok uygun olur. Kıyafetler üzerinizde kalsın, ayakkabının uygunluğunu daha iyi anlarsınız!" dedi. Biraz pazarlık yapıp aldıklarımızı ödeyip çıktık dükkandan.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin