LİSELİ

1.6K 1 0
                                    


L

iseli Seks Makinesi! (1) (Fatoş 28 Y., İstanbul)

Merhaba ismim Fatoş. 28 yaşındayım, 1.60 boyunda, dolgun vücut hatlı, beyaz tenli, kıvırcık kızıl saçlı bir kadınım. İstanbul'da tek başıma yaşıyorum. İki yıldır Orkun adında bir sevgilim var. Orkun, 1.80 boyunda, atletik yapılı ve yakışıklı birisidir. Orkun ile üniversiteden arkadaştık. Ama ilişkimiz çok sonra iş hayatına atıldıktan sonra başladı. Çok güzel bir ilişkimiz var, ona aşığım. Yatakta da çok uyumlu bir çiftiz. Hafta içleri ikimiz de yoğun çalıştığımız için genelde cuma-cumartesi akşamları birbirimizde kalıp sikişiriz.

Anlatacağım olay ise bundan üç ay kadar öncesinde başlıyor. O hafta içimde aşırı bir azgınlık vardı. Bunu regl öncesi azgınlığına vermiştim. Cuma akşamını iple çekmiş, iş çıkışı direkt Orkun'un evine gitmiştim. Yemek yeyip TV karşısına geçmemizle sevgilimin üstüne atlamam bir olmuştu. Yatak odasına gitmeye bile sabrım yoktu. Koltukta sevişip sikişmeye başladık hemen. Ama dedim ya, o gün bambaşka bir libidom vardı. Sevgilimin hatırı sayılır yarağı da yetmiyordu, sanki taşaklarını da komple içime alsam anca öyle tatmin olurdum.

O gece salonda, yatak odasında, mutfakta, banyoda sikiştik. Orkun ne zaman boşalsa ve soluklanmak için uzansak onun elini amıma götürüp kendime mastürbasyon yaptırdım. O hafta sonu neredeyse hiç evden çıkmadık. Orkunun siki kalkmaz olunca da sadece öpüşüp elleşerek birbirimizi tatmin ettik. Sevgilim de sürekli, "Aşkım sende ne var böyle bugün?" deyip durdu ve iltifatlar yağdırdı. Benim bu regl öncesine bağladığım azgınlığım ise geçmek bilmiyordu. Sanırım hormonlarım 30'uma gelmeden önce bana (Ben halen gencim!) mesajı veriyordu.

O hafta sonundan sonra da Orkun'la sikişlerimiz böyle devam etti. İkimiz de bu durumdan memnunduk, ilişkimize taze bir heyecan gelmişti. Artık yoğun çalışmayı da umursamıyor, hafta içleri de sikişiyorduk. Ama benim azgınlığım dinmiyordu. Bu yaşıma kadar pek izlememiş olsam da sevgilimle olmadığım akşamlar porno izleyerek veya bu sitedeki seks hikayelerini okuyarak mastürbasyon yapmaya başlamıştım. Hatta kendime internetten vantuzlu Dildo bile almıştım.

Bu şekilde birkaç ay geçmişti. Benim bu kuduruk halim ilk başta sevgilimin çok hoşuna gitse de o benim tempoma yetişemiyordu. Artık her buluştuğumuzda sikişmek istemiyordu. Orkun da haklıydı, resmen sikini sömürüyordum. Haftada bir gece sikiştiysek bütün enerjisini alıyordum. Bu yüzden de ben daha fazla mastürbasyon yapmaya başladım. Hiç inmeyen bir yarak gibi olan Dildo harika bir şeydi, ama tabii ki gerçek sikin ve sikişin yerini tutmuyordu.

Artık dışarda gördüğüm erkeklere bakışım değişmişti. İş yerinde ofiste çalışırken, yolda giderken çevremdeki erkeklere bakıp, kendi kendime (Acaba bu nasıl sikişiyordur?) , (Bu kesin iki git gel yapıp nefes nefese kalıyordur!) , (Bu iyidir kesin!) gibi yorum yapıyordum. Ama bu kadar sekse düşkünlük beni de rahatsız etmeye başlamıştı. Ben de en yakın arkadaşım Cansu'nun tavsiyesine uyup kendime bir meşgale yaratmak için Cansu ile spora gitmeye başladım. Haftanın üç günü spora gidiyorduk. Spora başlamak daha az mastürbasyon yapmama yaramıştı, ama seks düşünmeme de pek bir etkisi olmamış gibiydi.

Bir akşam işten çıkmış evime gidiyordum. O gün kulaklığımın şarjı olmadığı için takmamıştım. Minibüste en arka dörtlü koltuğun önünde oturuyordum. Arka dörtlüde de Liseli ergenler yüksek sesle bol küfürlü konuşuyorlardı. İster istemez muhabbetlerini dinlemeye başladım. Birbirlerine bel altı şakalar falan yapıp duruyorlardı. Bir tanesi bu gece evde tek olduğunu, sabaha kadar 31 çekeceğini, bu yüzden yarın dersaneye geç gideceğini anlatmaya başladı. Sonra da, "Bu gece rahatım, 7-8 posta 31 çekmeden uyumam!" dedi. Diğerleri de o kadar yapamayacağını söyleyince, yeminler etmeye ve rekorunun 9 olduğunu anlatmaya başladı.

TADINDA HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin