ch 37

68 4 0
                                    

Uski car jaane sadak ke konse aitraaf mein khadi thi. Uski saakit palkein dard karne lagi. Usne palkein jhapkayin. Manzar dhundla hota gaya.

Hospital ke us thande farsh ki aziyat use aaj tak apne pairon mein mehsoos hoti thi. Usne sultana ko phone kiya. Use bataya ke baba bohot bimaar hain. Use bataya ke wo akela hai. Wo akela us sard duniya mein barf banta jaa raha tha. Lekin wo uski pukaar per raazi na hui.

"Ab tumhara baap konse drame kar raha hai, Yasir! Mein Yun achanak nahi aa sakti beta." Use laga kisi ne uske wujood ko chalni kar diya ho. Drama! Uski maa ko baba ka khaufnaak haadsa drama lag raha tha? Usne phone rakh diya. Use mazeed koi baat nahi karni thi. Wo baba ke paas chala aaya. Wo gehri behoshi ki zad mein the. Operator machine ki beep beep awaaz jaise uski samaat per kisi bhaari hathode ki manand baras rahi thi. Usne baba ka haath chua. Wo yaq tha. Us haath ki thandak jaise uske wajood ke ander tak phail gayi thi.

"Baba." Usne pukara.

Jawab nadarad. Wo jo kabhi unhein muqatib nahi kiya karta tha ab pagalon ki tarah unhein pukaar raha tha. Wo jawab dene se qasir rahe.

Uske kadmon se jaan salb hoti jaa rahi thi. Yakayak doctors ki team ander dakhil hui. Baba ki saansein ukhad rahi thien. Unhein shocks diye gaye. Wo pattharayi aankhon se unke wajood ko dekhta raha. Phir usne dekha ke koi doctor uski jaanib badh raha hai. Wo ab uske saamne panjon ke bal baith raha tha.

Use laga wo kuch aisa sunne wala hai jis ke baad wo kuch bhi sunne ke qaabil nahi rahega.

"Beta. Aapke baba is no more!" Baba is no more. Use angrezi aati thi. Aur us jumle ko sun kar jo aziyat uska ihata karne lagi thi, uska bayan har had se bahar tha. Wo baba ke sath ambulance mein apne ghar ki jaanib badh raha tha. Use yaad tha ke dada ko inteqaal ki qabar de di gayi thi. Wo wahan se nikal gaye the. Dada ne zameenon per kaam karte thekedaaron se baba ki mayyat sambhalne ko kaha. Kuch anjaan log uske ghar mein pehle se maujood the. Wo ab use khud se lagaye, tasalli de rahe the. Lekin wo hospital mein hi kahin baba ke saath khatam ho gaya tha. Wo unke saath hi kahin kho gaya tha.

Aur us raat. Wo baba ke bistar per daraaz. Zor zor se roya tha. Usne bistar ke har hisse ko sungh kar baba ki khushbu apne ander utaar leni chahi. Use laga ab wo kabhi chain se nahi so sakega. Kabhi bhi nahi.

Sultana wapas aagayi. Uski aankhein is qadar patthra gayi thien ke murda mehsoos hone lagin. Dada aur dadi bhi aa gaye the. Bas baba hi nahi aa sake the.

Usne har ek se chehra pher liya. Use har ek wajood se nafrat ho rahi thi. Janaza padh liya gaya. Dada aur dadi mazeed budhe ho gaye. Maa apne kaam per dobara lag gayin. Wo unse koi baat nahi karta tha. Wo uski tawajjah ke liye tadapti rehti tab bhi wo us per ek nigaah tak daalna gawara nahi karta tha. Uske liye wo mar chuki thi.

Wo bada hota gaya. Talq hota gaya. Zaalim had tak saaf go aur Haqeeqat pasand hota gaya. School paar hua aur wo college mein aa gaya. Padhai ki jaanib uska rujhan khaasa gehra tha. Unhi dino use armaan mila. Baaki log uski maa ke peshe ke baais use makrooh gardaante the lekin armaan ko un fuzooliyat se koi masla nahi tha. Wo usse bilkul ulat tha. Baatuni, talq toh bilkul nahi. Dil khol kar hansne wala aur khush rehne wala. Use pehle pehel toh uske wajood se koft hoti lekin phir wo uska aadi hota gaya. Wo uski baaton ka aadi hota jaa raha tha.

Usne maa se milna bilkul chod diya tha. Wo ab sheher mein apne wasee o areez bangle mein raha karti thi. Ek raat wo shoot se wapas lauti toh wo uske ghar mein maujood tha. Uski maa us raat nashe mein dhut thi. Aur use ghar laane wala fard uske nashe mein hone per fayda uthane wala tha. Ab us mard ko maar raha tha. Usne us ek  aadmi per ghar ki saari cheezein jaise ulat di thien.

Wo apni maa se nafrat karta tha. Bohot zyada. Lekin wo kisi jaanwar ke hawale use nahi kar sakta tha. Agli subha maamla khula toh malum hua ke uski maa ko bagair mutalay kiye nasharwar mashrubaat pilaye gaye the. Taake uske taanbaak haal per ek daagh mila jaa sake.
Uske dil mein us raat ke baad jaise ek phaans si khub gayi thi. Wo apni maa se jitni bhi nafrat kar leta lekin wo use har qatre se bacha lena chahta tha.

Carpe Diem (Rabia Khan)Where stories live. Discover now